Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

vauvan liikkeistä joku kyseli.... meidän neiti on ollut koko raskauden tosi rauhallista sorttia! Ei todellakaan liiku joka tunti, ainakaan mun mielestä. Öisin en oo kertaakaan herännyt liikkeisiin, eka kerran tunnen about aamuseitsemältä. Ja mitään suurta rumbaa ei ole pitänyt kuten...
  2. U

Apua, jos kovasti alkaa tippua tuollaisia reseptejä tänne niin jatkuu meikäläisen kilojen kertyminenkin reippaana! Abun resepti oli NIIN herkullisen kuuloinen, että PAKKO KOKEILLA :D Meikäläinen jäi nyt sitten sairauslomalle äitiysloman alkuun mikä on 23.1. Kamalan haikeeta lähteä töistä...
  3. U

häntäluusta te joilla se joskus murtunut...kai olette muistaneet mainita siitä? Siis yleensähän ei pysty synnyttämään alateitse jos häntäluu joskus murtunut, koska se ei anna yhtään periksi. toppatakki ei ole mahtunut missään vaiheessa päälle! Ostin uuden reilumpaa kokoa ja sillä on menty...
  4. U

Juu ja NÄILLÄ pakkasilla ehdottomasti kerros villaa!! Hui, meinasin pyllylleni lentää ku katsoin äsken mittaria: -20!!!! Ei oo siis välimuotoo ett pari astetta pakkasta ja lunta vaan mennään äärilaidasta toiseen. Hrrrr! Pitänee siis laittaa sukkahousuta jalkaan kauppaan lähtiessä! Sinituuli...
  5. U

kyrsä ja muut supistelijat: tsemppiä :hug: tässähän alkaa jo jännittää... huomaan, että useammin käyn tarkistamas helmikuisten tilanteen ku ihan sellane fiilis ett koht on eka vauva maailmas :heart: ihanaa! Veikkaan ett mä olen täällä viimeisten joukossa, ellen jopa viimeinen...
  6. U

Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

Hitsi, ku yritin tulla tänne ni olin jo unohtanu tunnukseni!! Kääk! Samoin tuntuu ihmisten nimet olevan usein hukassa... :ashamed: Caro-79mä aion ottaa vastaan kaiken mahdollisen avun! Viime synnytykses olin varma ett kuolen kipuun vaik oli epiduraalikin...ja tunsin ponnistamisentarpeen...
  7. U

Terveisiä 4D-ultrasta! Kaikki mainiosti, lääkäri kehui joka käänteessä tyttöä täydelliseksi kaikella tapaa :heart: Tytöstä oli niin varma ett kirjasi sen papereihinkin =) Isukki oli NIIN ylpeä lääkärin kehuessa vauvaa, hymy korvissa koko ajan. Vauvan painoarvio 1490g, tätä rataa jos mennään...
  8. U

Heippa :wave: pitkästä aikaa!! Tuntuu ettei nyt ehdi täällä käymään juuri koskaan... :ashamed: Töissä olen, tämän päivän jälkeen enää 3 työpäivää, sitten melkein 3 viikkoo joululomaa minkä jälkeen enää pari viikkoo töitä ennen äippälomaa...jeeeeee!!!! Painonnoususta varsinkin...
  9. U

absa :hug: toukka :hug: mulla muuten vähän sama meno...painoa tullut jo 14kg ja turvottaa. Viime viikol oli neuvolalääkäri ja heti ens viikol th:lle painon takia :/ Verenpaine onneks ok. Ja sokerirasitus kans, huh!!! JeJa mulla kans masu pienempi kuin kahdessa edellisessä ja tällä...
  10. U

Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

Pixie JESTAS!!!! Vai että pieni maha... mä en oo viel lähelläkään tota.... Nyt lakkaat murehtimasta, vauva kasvaa aivan mainiosti :heart: :hug:
  11. U

Ai niin: TERVETULOA UUDET :flower:
  12. U

Charlott :hug: tsemppiä! Jospi mulla oli tuollaista samanlaista tunnetta, lisäks jkv supisteli. Vaivat loppui reilu viikko sitten eikä lääkärikään löytänyt mitään selittävää tekijää...mutt onneks loppui! Sairaalakassia en oo ees miettiny, hankinnat vauvallekin ovat vielä pahasti kesken...
  13. U

Heipsan!! Ti olin lääkäris ja kaikki hyvin, ei löytynyt syytä masukivuille. Mutta pääasia ett kohdunsuulla ei ole tapahtunut mitään =) Olenkin kohta lähdössä lenkille koittamaan miltä tuntuu... saikkua olis lääkäri kirjottanu mutt en ottanu ku ei vauvalla kerran oo mitään hätää :heart...
  14. U

Heh, ikinä en muista ett mitä piti kommentoida ja siksi näitä tippuu lukemisen jälkeen yksitellen :laugh: Isyyspakkaus on valmis. Siihen tuli: vaaleanpunainen baby girl-nalle, vaaleanpunainen pikkupyyhe (pepun pesua varten), puhdistuspyyhkeitä, tuttipullo, 2kpl tutteja (hoito-ohjeineen)...
  15. U

Sen verran tulin vaan kommentoimaan vauvan toppapuvusta kun sen ostamista moni suunnittelee... Lindexillä oli kaikista -30%!!!! Oli aivan ihania vaaleanpunaisia ja sellaisia ruskeita ku menee kummalle vaan! Kokoja 56cm, 62cm.... Suosittelen tsekkaamaan :) Täällä :wave: kaikki ennallaan...
  16. U

Heeeeelou! Ja uusille tervetuloa! Ja synttärisankareille onnea! Ja muuten vaan kaikille ihanaa keskiviikkoa :flower: Olin tänään saikun jälkeen töissä ja siinä se meni kärvistellessä...supistelua ja huonoa oloa. Onneks? ilmeisesti joku bakteeri löytynyt (loput tulokset tulee huomenna) ja...
  17. U

Kiitos Labellolle uudesta pinosta :flower: Täällä lepäillään ja kattellaan mihin tilanne kehittyy... Lentoemolähinnä huolta aiheuttaa just noi vihlonnat ja toisaalta raskausmyrkytystä EHKÄ ennakoivat oireet. Yritän olla positiivinen ja luotan ett tää on jotain ohimenevää. Angela eiks...
  18. U

Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

Heippa :wave: Ei oo tullut kirjoiteltua, mutta lukemassa käyn vähintään kerran päivässä :) Vauvalla mahdollisuus selvitä kirjoitti joku, meidän vauvalla ei vielä olisi...ja hieman huolta ilmassa. Viikkoja siis 22+6. Kivuttomia supistuksia päivisin melkein taukoamatta ja parina yönä&iltana...
  19. U

Kiitos kaikille, jotka vastailitte ummetusongelmaan... tuon kiivin olin unohtanut, pitääpä kokeilla!! Ja lohdullista kuulla, että löytyy muitakin painonkeräilijöitä :hug: tosin se ei yhtään vähennä omaa harmitusta. Minä myös jo välillä kateellisena katselen ihmisiä juoksulenkillä... ja...
  20. U

Aamue tuu kertoon ultrasta, ollaan menossa samaan paikkaan 4D-ultraan viikon päästä :heart: Eikä me ainakaan varhaisultrassa tarvittu siel omaa dvd:tä vaan sellainen yllätykseksemme lyötiin kouraan...mutta siis kuulumisia kovasti odottelen!! Lentis ikävä kun paino nousee, mutta tuo tieto...

Yhteistyössä