Huomenta,
yritetääs nyt tarinoida uudelleen, kun eilen hävisi ne viestit... ( jaaha nyt ei toimi tuo boldaus.. )
Tervetuloa uudet :flower:
Huanita toi Wc pytty oli kaiken huippu
Charlott jaksuja :hug:
Linea negra huomattu viime vkl:na, hävystä napaan. Tyttöä pukkaa, ei raskausarpia ainakaan vielä. Raskausöljyä 2. plo menossa jo
Absa aika ihanaa että olet saanu jännitystä arkeen, oikein jännään sun puolesta, eli kerrohan kuin homma etenee
Toukka olikin laittanut Lahden mamma-meetingistä jo ehdotuksia
Karvatonkoira sitruunasta pari varoituksen sanasta, eli ihan kokemuksia omalta kohdalta: Joskus 10 v sitten aloin juomaan sitruunavettä aina töissä sen terveellisyysvaikutusten, kalorittoman juoman, sekä aineen vaihduntaa edistävien ominaisuuksien iloittamana. Ihmettelin kun samaan aikaan podin aikamoista käymistilan tyyppistä ikävää tilaa vatsassa, joka aina viikonloppuisin helpotti ( en osannu yhdistää tähän terveysjuomaan), kunnes kävin hammaslääkärissä ja siellä totesivat että hampaitteni kiille on vaurioitunut ja sitähän ei enää voi korjata. Asiaa pohdittuani jäljet johtivat terveysjuomaani, jonka nautiskelun lopetettuani mahavaivat parani, kiille valitettavasti ei. Etikkaveden kanssa olen kuullut joillekin käyneen samoin. Että näin kävi mulle :/
Kiitti noista itkuhäly kokemuksista
Mun saikkuviikko häämöttää loppuaan ja 'sen kunniaksi' heräsin klo 6 eikä uni tullu silmään, niin nousin ylös ajatellen että voinhan nukkua sit ku nukuttaa. Ens vkol meinaan tehdä viimesen duunikeikan Kuopioon ja sitten loppuu nuo yli 100 km:n matkat meikäläiseltä. 4 vkoa olis kituutettava sit töissä ja jos suinkin saan nukuttua niin eiköhän sen kestä, ainakin pari viikkoa on jaksettava kun mun tuuraaja pitää perehdyttää.
Hellyyttävää ku kävin eilen anoppilassa niin sain sieltä muutamia erittäin retroja vauvan vaatteita tuolta vuodelta 72-73 jotka on siis olleet tulevan isukin päällä silloin. Anoppi oli myös neulonut valkoisen villatakin, -housut, pipon, sukat ja tumput. Hii! ..mulla kun ei itselläni pysyisi moiset puikot edes käsissä.
Sitten ilmoittautui yks siskon kaveri vauvan vaatteineen, eli sieltä olisi tulossa pientä vaatetta jos jonkinmoista...just ku olen ajatellut että 'nyt meillä alkaa ole kaikki', ja ihan olen kaupasta ja kirppareilta ostellut liki kaikki. Noh..ei voi mitään.
Lumi on kyllä ihana juttu, piristää pimeyttä
hm ja nökerö 29+1