Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

absa tuo on kyllä totta, että jossain kohtaa on hyvä lopettaa selällään makoilu, en nyt vaan muista että about millä viikolla. Kun kohtu/vauva on suuri, se painaa selällään maatessa alaonttolaskimoita eikä vauvalle mee happea/istukka voi irrota. Mutta ei se vielä paina näillä viikoilla...
  2. U

Lentoemo täyskymppi sulle tuosta tekstistä, olen NIIN samaa mieltä :flower: ja Siniraita huh, mitä koettelemusta. Tsemppiä!!!! :hug: Täällä pienoista matalaa fiilistä...löysin eilen tytön raskausajan neuvolakortin ja iik! Tytöstä tuli 20kg painoo ja jouduin tosissani taistelemaan ne...
  3. U

Lorelaille ihanaa matkaa :wave: UÄ 19+6 (hienoa, huomenna tasan puoliväli!!)
  4. U

:wave:
  5. U

sleeping mä kans ajattelin, ett nuo vaunut riittäis hyvin meille. Ja sitä paitsi aikaisemmin kokemusta niin kalliista kuin halvoistakin, eikä se vaunujen kohdalla paljoo merkannu se hinta. Mietin nyt ett millä lisävarusteilla... Aion kyllä käydä lastentarvikeliikkeessä vielä tutkimassa...
  6. U

vaunuista tuntuu ett mä olen tämän viiden vuoden aikana pudonnut jo ihan kärryiltä... pitäis ehkä mennä johonkin liikkeeseen tutkimaan minkälaisia vaunut on tänä päivänä. MUTTA auttakaas joku viisas! Löysin ihmeellisen edulliset&nätit Mosmo-yhdistelmät www.4family.fi. Mukaan 349e pakettiin tulis...
  7. U

4D-ultran varasin kans lokakuun loppuun. Haluan vielä varmistuksen sukupuolelle ja otetaan sisarukset mukaan ihailemaan vauvaa. Kaarinassa 4D on tosi halpa, itselle jää maksettavaksi vain 130e. Ja se Jussi Savonlahti on TODELLA mukava! Jäi vähän tylsä fiilis eilisestä hapannaamasta...
  8. U

tyypin äippä kiitos tsempistä :hug: Huh, niin paljon tullut taas tekstiä, että meni aikaa selata läpi... :) Mutta ilouutisiin: tänään siis rakenneultra ja kaikki hyvin. Äidin tyttöolo muuttui tyttölupaukseksi, tosin ei uskaltanut 100%:n varmuudella luvata...mutta en minäkään sieltä...
  9. U

Heippodei uudelle listalle :wave: Ihanaa, jo lokakuu! Minä kans mielellään hyppäisin jo joulukuuhun...ja jouluun!!! Voi kun rakastan sitä aikaa!! Yhtenä päivänä leivoin porkkanaleivoksia... uunista tuli ihan jouluinen kanelin tuoksu ja kynttilät paloivat....voiiih... :) Meillä...
  10. U

Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

jaana25 mulla kans häpärit turvonneet, huomasin eilen...outoa näillä viikoilla! Mistäköhän johtuu?? KYRSÄ mulla kans :wave: masupallo täynnä vaaleaa karvaa, en kyllä muista moista aikaisemmista raskauksista!?! Mietin yx päivä ett vauvan lanungokarvoitus kasvaa jo mun mahan läpi :laugh...

Yhteistyössä