:wave: Heissan!
Päästiinhän mekin eilen sinne ultraan tälläkertaa,
ja kaikki on mallillaan! Mikä tietysti on pääasia. Sukupuolihan haluttiin tietää, mutta vaavi oli toista mieltä, eikä yhtään jalkojaan availlut... =) Keneenköhän on tullut pihtailuissaan... hehheh..
No,poikaolo mulla jatkuu edelleen, katotaan sitten seuraavassa ultrassa, kun lääkäri sanoi että, "kyllä täällä meillä raskausaikana käydään normaalisti ultrassa neljä kertaa." Olin ihan onnessani
, kun tiedän että joillain on vaan nämä kaksi alkuajan ultraa, jos kaikki sujuu hyvin. Tosin vähän on vielä odottelua siihen seuraavaan, kun se on sit rv30 ja viimonen rv36.
Painoarvio oli 315g ja mittojen perusteella vastasi viikkoja 19+5, kun taas menkkojen mukaan oli eilen 20+2. ja sillä mennään edelleen kun vihemarginaali noissa on kuulemma +/-11vrk. Vauva on perätilassa vielä, naama alaspäin köllötteli. :heart: :heart: Ihana oli hänet nähdä! Istukka on takaseinässä, eikä tule olemaan kohdunsuun tiellä missään vaiheessa kuulemma.Hyvä! Tosin eihän sillä sektiossa sit merkitystä ole,jos siihen päädytään. Vanhan leikkauskertomuksen olivat kaivaneet esiin, ja siitä selvis ne lantion mitat, jotka ratkaisee aikanaan leikataanko vai ei. Interspina mitta on 8.8cm kun pitäis olla jossain 10cm.n hujakoilla tietääkseni... Saas nähdä sit kuin käy...
Hb oli 100, eli pitäis varmaan muistaa tiuhempaan tahtiin tota rautaa syödä, mutta kun on pää niin harva etten vaan muista... :headwall:
Ja sitten olen lisäksi kehittänyt rytmihäiriön :| . Lääkäri kehui että ei mitään aihetta huoleen, kuuluu asiaan, mutta näinköhän on... Ei mulla esikoiselta sellasia ollut, ja vaikka ei kipeetä teekään, niin tuntuu kyllä jokseenkin häijyltä, kun paikallaan istuessa sydän "muljahtelee", lyö ikäänkuin kovempaa ja hyppää kurkkuun ja on sellanen painon tunne rinnassa... :/ Ja maate mennessä menee 10-20min kun sydän laukkaa tuhatta ja sataa, eikä meinaa millään rauhoittua... Soitin kyl työterveyteen ja käyn maanantaina sieltä hakemassa toisenkin mielipiteen asiaan. Parempi katsoa kuin katua... Onko muilla vastaavia oireita??
Sen verran sain neuvolalääkäriltä puristettua että sentään kirjotti suosituksen yövuoron lopettamisesta, eli sitä ei mun tarvitse enää tehdä. Onneksi!
Olipa tänään vaan omaa napaa, :kieh: , mutta kommentoin sitten myöhemmin.
tatuka+väiski 20+3