Onnittelut kaikille vauvansa saaneille! :flower:
Alkaa olla niin odottava fiilis jo, saisi vauva syntyä että loppuisi tämä tuskainen olo. Monta kuukautta olen nukkunut huonosti, ennen vielä kuitenkin yön aikana kroppa palautui ja aamusta oli hetken ok olo, mutta nyt ei yö auta. Tyynyillä olen vuorannut itseni selästä ja mahasta ja kylkeä kun kääntää niin tyynyllä on mahaa tuettava. Se on kyllä aika iso. Häpyluu on ollut muiden juttujen lisäksi niin kipeä, ettei liikkumisesta meinaa tulla mitään. Varmasti vaikutuksensa tällä meidän lapsitilanteella, ovat kovin vilkkaita ja ehtiväisiä nämä kolme.
Tänään on taas selkää särkenyt ja maha myös kipeä, toivon todella, että tekisivät jo kohdunsuulle jotain. Maha tuntuu myös olevan alempana kuin vielä muutama päivä sitten, olisikohan laskeutunut. Hope so! Koomista on se, että kun olen pitkin raskautta kysellyt, onko kolmosraskaudella vaikutusta tämän raskauden rankkuuteen niin tähän asti ovat epäilleet, mutta nyt jokainen toitottaa, ettei sun kroppas sitten tätä raskautta meinaakaan kestää. Jep jep, ei niin. Onneksi on loppusuoralla ja ehdottomasti viimeinen kerta tätä kokemusta =)
Tsempit kaikille viimeisiin viikkoihin!