Hakutulokset

1. K

Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

Tipetsu:kyllä mäkin varmaan soittelisin synnärille vuodosta, voihan olla että hiiva on ärsyttänyt limakalvoja rikki mut jos yhtään mietityttää joku niin parempi varmistaa:) Rubia: oon katsellut vauvamattoja. Mä vaan oon niin nirso värien suhteen, niinku se mulle tulis:D Mun kummipoitsulla on...
  2. K

Aaargh, ketuttaa! Selkä ihan hiton kipeä ja pahoinvointi nostaa päätään taas. Ja mä kun en lääkkeitä haluais syödä! Kävin jo pienellä kävelylläkin, joka siis yleensä helpottaa tota selkäkipua mut pyh! Mulla on alkanut myös suu kuivua tosi paljon ja vessassa saa sitten juosta jatkuvasti. Oon nyt...
  3. K

Mistä ihmeestä löydän mam eco -kantoliinan (sellainen musta jossa kuvio)

Kantoliinat ja kantoreput - BumBeez
  4. K

Kuuluuko muillakin kohinaa kun maha kasvaa niin vauhdilla?!;D Aiemmin kun melkein valitin vauvamasun puutoksesta/pienuudesta niin herranjesta kun enää ei voi kun ihmetellä:D Mä yritin etsiä tänään jotain tukialushousuja kaupoilta, mut enpä löytänyt:/ En uskaltanut ostaa mitään "muotoilevia"...
  5. K

Huomenta:) Kivuista; mulle on nyt öisin alkanut tulla sellaista repivää kipua alavatsalle, useimmiten oikealle puolelle. Sattuu ihan pirusti, eikä siinä voi sitten liikkua kun sattuu. Herään siis siihen kipuunniin en tiiä liittyykö se esimerkiksi kääntymiseen. Alkaahan tuo maha olla sen kokoinen...
  6. K

Otin kuvan kun yksi ystäväpariskunta antoivat itse tekemänsä vaippakakun:)
  7. K

Aika kyllä menee hurjan nopeasti<3 Kohta alkaa jo toukokuu ja silloinhan olisin virallisesti jäänyt pois töistä, ensin kesälomalle ja sitten äippälomalle! Me ei olla vielä juuri mietitty et kauan oon kotona. Meillä mies on joulukuun puoliväliin vuorotteluvapaalla, tammikuussa ehkä isyyslomalla...
  8. K

Tuosta kommentoinnista; joskus se voi olla aika hauskaakin. Nimittäin mä kävin eilen työpaikalla niin yks työkaveri totes et herranjesta kun vauva on kasvanut ja sitten pyysi et mä näytän ranteeni sille. Kuulemma ranteista näkee jos on tullut ylimääräistä; mä sain vapauttavan tuomion:D
  9. K

Yksi hymyilijä ilmottautuu täältäkin :D Aiemmin en muiden pinoja oo edes käynyt lukemassa, mutta nyt oli pakko (ai mikä elämä?!;)) Joskus vaan tulee reagoitua aika vahvasti toisiin asioihin. Mä tosiaan oon kovin helposti ärsyyntyvä näin pulleana. Sanoin miehelle et jos tää raskaus jatkuisi vielä...
  10. K

Tsemppiä Rubialle ja jarrusukat pikkuiselle! :heart: Palaan vielä tuohon synnytysaiheeseen. Mulle tehtiin sellainen aukiolotutkimus kun katsottiin että noi tubat on auki. Siinä mun verenoaineet ja pulssi laski; kuulin puheen kun olisin ollut veden alla ja raajat meni veteliksi/puutui. Mä vähän...
  11. K

Öh, pitäskö sitä kuitenkin pakata sitä kassia :O
  12. K

Huomenta ja mahtavaa alkavaa vkoa kaikille :flower: Tänä aamuna ei nukuttanut, heräsin viiden aikaan kun pikku ukkeli potkiskeli navan alle =) Pitänee keskustella vakavasti tästä hänen asennostaan, vaikka jo tuntuu että on taas unessa ja kääntyneenä. Synnytyspelosta/-jännityksestä Kyllä mä...
  13. K

Synnytyksestä: mä jotenkin pelkään et joutuisin sektioon. En tiedä miksi. Ehkä sen takia et niin iso leikkaus heinäkuun alussa ja haavanhoidot osasyynä? Muutenkin jo se että synnytyksen yhteydessä pitää olla sairaalassa yötä, ahdistaa. Välillä mietin paljonkin synnytystä ja odotan nyt...
  14. K

Huomenta! PTT älähän nyt murehdi siellä! Eikö ole hyvä jos jäit kiinni jos on taipumusta sokereiden nousuun? Ja osaat sitten hoitaa itseäsi ja että vauvalla olisi parhaat kasvuolosuhteet sun masussa. Tsemppiä! Aina asiat selviää, äläkä ajattele mitään leimautumista! Eikö nuo sokerirasitukset...
  15. K

Onko teillä muilla käytössä si-tukivyötä? Mulla oli sellanen söpö vaaleanpunainen Anita merkkinen tuki aiemmin. Ei auttanut/pysynyt paikallaan/painoi välilevytöntä kohtaa selästä. Tänään kävin omt keskuksessa kun terkkarin fysioterapeutti kehotti menemään sinne. Sieltä sitten sellanen...
  16. K

Neuvolalääkäristä kotiuduttu :) Sairasloma jatkuu aina kesäloman alkuun saakka, onneks, ei tarvi mennä taas kokeilemaan ja itkemään töihin. Mä niin odotan synnytystä!!! Sf-mitta oli 26 (27+6) kun se oli 23+5 vkolla 19 joten mentiin sinne keskikäyrän ja yläkäyrän puoliväliin sieltä alakäyrältä:p...
  17. K

Sitten kun en enää ole raskaana

Mä niin aion syödä paaaljon sushia ja aloittaa taas kunnon treenamisen<3
  18. K

Meillä käytetään kaikkien vaatteiden pesuun Sertoa. Mä en itse kestä pyykinpesuaineiden "tuoksua" ja inhokin reagoi monelle. Noihin pesupähkinöihin voisikin siirtyä jahka aineet loppuu! Yks ystävä käyttää pähkinöitä ja etikkaa, kuulosti alkuun hassulta mutta kun asiaa vähän tutki niin järki...
  19. K

Paljon noi Oran vaunut painaa? Mulle on joskus arvosteltu niitä painaviksi. Mutta olis kyllä ollut hienoa tukea suomalaista! Ja toi kankaan valinta on huippua! Mee kangaskauppaan katsomaan vaihtoehtoja, esim jossain Eurokankaassa on ihan älyttömästi ihania kankaita! Makuasia, mut mä oon ainakin...
  20. K

Kiitos sopaka tuosta tiedosta:) Itseäni on vauvana/lapsena "uitettu"oliiviöljyssä ja iho ollut jo silloin tosi herkkä. Nykyisin oon allerginen ja atoopikko. Eli siis meillä kokeillaan kestoilua noilla olemassa olevilla vaipoilla ja sitten jos onnistuu, hankitaan lisää.

Yhteistyössä