vierailija
Se matkii sitä aiempaa kirjoittajaa. Kun ei itse osaa mitään omaa.Miksi te kirjoitatte nimen lainausmerkkeihin ihan kuin se ei olisi se nimi?
Se matkii sitä aiempaa kirjoittajaa. Kun ei itse osaa mitään omaa.Miksi te kirjoitatte nimen lainausmerkkeihin ihan kuin se ei olisi se nimi?
Siksi koska ihan oma veikkaukseni on että luultavasti " Anna " ei oikeasti ole " Anna" vaan joku muu joka yrittää kerjätä huomiota ja esittämällä olevansa facebookista ilmiantaja " Anna"Miksi te kirjoitatte nimen lainausmerkkeihin ihan kuin se ei olisi se nimi?
Ei. Minun nimeni on Anna ja olen juuri se ihminen. Miksi joku muu kirjoittaisi täällä minuna? Siinä olisi hyvin vähän järkeä, koska kuka haluaa saman huudon päälleen kuin minä?Siksi koska ihan oma veikkaukseni on että luultavasti " Anna " ei oikeasti ole " Anna" vaan joku muu joka yrittää kerjätä huomiota ja esittämällä olevansa facebookista ilmiantaja " Anna"
Irvikuva olet itse.
Totta. Eikä ole kiellettyä tykätä Jannesta.Mikäli tykkää irvikuvista niin se sallittua,ei ole kielletty tykkäämästä.
Totta. Eikä ole kiellettyä tykätä Jannesta.
Mie olen Virpi. Hei vaan kaikki. Olen Jannen fani. Ei täällä ainakaan fanit pelkureita ole.Ei. Minun nimeni on Anna ja olen juuri se ihminen. Miksi joku muu kirjoittaisi täällä minuna? Siinä olisi hyvin vähän järkeä, koska kuka haluaa saman huudon päälleen kuin minä?
Niin on. Hyvä Virpi. Ja Anna.Virpi on huisin rohkea.Laittoi Virpin nimen keskusteluun. Rohkeuden perikuva ja airut.He he
Ei tarvitse olla.Pitääkö olla omat riisit ja vedet mukana kun menee huippukokin luokse oppiin?
Tuo kuulostaa mukavalta. Ikävää että asun liian kaukanaNyt sitte jannen luokse opettelemaan risoton tekoa 30e/henkilö
Niin. Koirille. Mikä ettei, jos on hyvää.Nyt sitte jannen luokse opettelemaan risoton tekoa 30e/henkilö
Almanakka? Vieläkö semmosia on?Almanakka käteen ja nimiä keskusteluun.
Letut on helppo oppia tekemään ihan yksin ja ite.mun luokse voi tulla opettelemaan lettujen paistoa.50E/henkilö Jos puoliso mukana 150e
Onhan sinne päässyt, vaikka on hoidokkeja. Ja joka päivä tulee Jannelta kuva, että tässä uusia hauvoja hoitolassa.Ei taida olla hotellissa hoidokkeja,kun sinne pääsee kaksijalkaisetkin sisään.
Voi hyvä luoja sentään! Vai että Jannen risotto-kouluun sitten seuraavaksi! Ei siinä mitään maksullisia kouluja tarvita, että osaa tehdä koiralleen "risottoa"... Ja mitäköhän sitten seuraavaksi Janne keksii?? En uskalla edes ajatella....Nyt sitte jannen luokse opettelemaan risoton tekoa 30e/henkilö
Voi hyvä luoja sentään! Vai että Jannen risotto-kouluun sitten seuraavaksi! Ei siinä mitään maksullisia kouluja tarvita, että osaa tehdä koiralleen "risottoa"... Ja mitäköhän sitten seuraavaksi Janne keksii?? En uskalla edes ajatella....