Heipparallaa
Omena85 Joo mäkin voin yrittää muistaa kysästä ens viikolla, mutta voi kyllä olla että pian unohtuu
Mun neuvolantäti on kans aikamoinen, Ei löydä useinkaan sikiön sykkeitä, pitää itse neuvoa että ne löytyy tuolta ihan alhaalta, ei muistanut tarjota influenssa-rokotetta,puhuu koko ajan puhelimeen ja saattaa jopa jättää oven auki kun oot jalat levällään tutkimuspöydällä ja menee keskustelemaan käytävään jonkun kanssa...huh huh musta se on suorastaan pelottava... antanu monesti vääriä neuvoja jne... noh täytyy vaan yrittää kestää
sillä taitaa olla pienoisia keskittymivaikeuksia, mutta ihan mukava se muuten on
Bobble Mulla on käytössä pitkävartiset kengät jotka just saan jalkaan
kesäks pitäs varmaan hommata nelivitoset balleriinat tai jotkut vastaavat et menee jalkaan, ei meinaa mennyt enää koko 40
Hansman Gabriel on aivan ihana nimi, on itsekin ajateltu kolmanneksi nimeksi sitä, mutta en tiedä voidaanko antaa kun kaverikin haluaisi omalleen saman nimen ja se on tainnut varata sen ennen mua
tosin se ei meinannu varmaankaan tehä enää lapsia ja tais olla joskus puhe et kumpi kerkee ensin ni voi antaa sen nimen
onnee ihanasta ja kauniista nimestä!!!
Jebbis No hyvä et sait lomaa niin saat vähän levättyä
Mut on kanssa kutsuttu Me & I kutsuille sunnuntaina, mietin vaan että uskallanko mennä vai menenkö ja joudun vararikkoon
sellaset pilvipeppuhaalarit ja keltanen pilvibody olis niin söpöt!!!
Juuli-Luuli Mulla kutisee maha kauhiasti, tänäänkin sai kaupassa rapsutella koko ajan
JenniAa Minä oon rasvaillu apteekista saatavalla Bio-Oililla, se on tarkoitettu kyseiseen tarkoitukseen ja on kyllä tosi miellyttävä käyttää, ei tahmaa ja levittyy helposti ja on tosi riittoisaa
Tais maksaakkin vaan alle 12e ja oon ainakin toistaiseksi välttynyt arvilta, tuskin kuitenkaan öljystä johtuvaa, mut mistäs sitä tietää
kaikkea pitää yrittää
Mulla on muutenki aikamoinen arsenaali apteekista.... löytyy...:Multi-Tabs Raskaus ja imetys vitamiinit, Multitabsin Raskaus Omegat ja maitohappobakteerit
Voisi kai sanoa että olen mainosten uhri, mut toisaalta ei oo ainakaan vielä tarvinnut erikseen lisärautaa
Tukivyötä ja sitä raskaus-ajan turvavyönalenninta ja tukisukkia en oo vielä menny ostamaan
Mielessä on kyllä nyt nuo tukisukat et pitäsköhän semmoiset hommata hmmmm....
Täällä maha heiluu etestakas ja verenpaineetkin on vähän kohonnut, käytin kuopusta lääkärissä tänään ja samalla mittautin , kun on ollut päänsärkyä. Nyt sitten pitää vaan seurailla ja mennä ennen ens viikon neuvola-aikaa jos taas särkee kovasti päätä mittuulle...
Edellisissä raskauksissa ollut molemmissa lievä toksemia joten hirvittää et jos se alkaa nyt pahempana, mutta ei oo kyllä vielä valkuaisia onneks pissassa näkynä
Nyt syömään lihakeittoo kamala nälkä!!!
heinämasu 28+3 & Pikku-Romppu <3