Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

Oliko handed jotain mitä ei missään nimessä pallolla saisi tehdä? Oon vaan tasapainoillu pallolla muutaman minutin mut aika varovaiseksi tullu. Hoitotyö ei oo todella helpointa hommaa tässä tilassa kun jalkojen päällä ja epäergonomiaa harrastamaan varmasti jokaisessa työpisteessä.. Anitan tukivyö on ollu aika ehdoton itsellä työmaalla. Aamusta puoleen päivään olen käyttäny kun ruokailun jälkeen alkaa ahistaa liikaa :D
 
GALLUPPIA LINEA NEGRASTA:

Sellainen löytyy ja alkaa tuolta alhaalta ns. karvoituksesta ja päättyy ehkä 5 cm ennen napaa. Edellisessä raskaudessa, jossa tuplat, viiva oli voimakkaampi ja oli oikeastaan napaan saakka. Nyt siis tyttöolo ja -lupaus :)

Mirella_36
 
Sandrastiina Meil ei ollut enempää puhetta mitä ei saa tehä muuta kun suoria vatsalihaksia ja ettei oo mahallaan pallon päällä. hyviä liikkeitä oli mm.makaa selällään jalat pallon päällä ja nostaa lantioo varovasti ylös...tai makaa ihan suorana selälleen ja vie palloa suorilla käsillä pään yläpuolelle ja reisiin...jotain tommosia mul siin on. Se mun personal trainer teki mulle ohjelman mitä noudatan...sil on kokemusta raskaana olevista, et en tee muuta kun ne liikkeet mitä se mulle siihen laittoi. Mäkin oon tullut kauheen varovaiseks ni en tee omin päin mitään =)
 

Yhteistyössä