Hakutulokset

1. K

Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

Mikähän se korkea BMI Tapiolassa mahtaa olla? Fenniasta me saatiin ilman ongelmia, mun 169/78 mitoilla. Mulle tuli tänään ihan hirveä stressi tästä sairaslomailusta kun olin appiukon kanssa :( Muistutti mua siitä et Kelan sairauspäivärahoille jos joutuu niin tulot pienenee paljon:/ Ja taas tuli...
  2. K

Maanu: täällä ainakin pyöritään karateKepan tyylin millon mitenkin. Voisin kuvitella että kilpikonnekellunta kohdun pohjalla on lempiasento iltaisin, sen verran tukala on olo nukkumaan mennessä;) Mut pääsääntöisesti potkut tuntuu aika ylhäällä. Mä kävin tänään terveyskeskuksen kautta...
  3. K

Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

Meillä on jo huhtikuun pino perustettu :)
  4. K

Jospa tämäkin aikansa kuluksi kirjottais taas. Tutti otetaan käyttöön jos tyyppi huolii. Yhtäkään en ole vielä ostanut, mut vähän himottais ostaa ne leijona tutit=) (meillä mä oon se, joka seuraa jääkiekkoa tarkemmin;)) Vaipoissa ajateltiin sekakäyttöä. Kotona kestoilua ja reissussa kertiksiä...
  5. K

Poksis 27+0 :heart: Kati ja Den Lille Prinsen
  6. K

Mä kuulun osittain putkiaivo-osastolle nykyisin. Uskon että kesämmällä ehtii, en ole edes ajatellut että tää syntyis etuajassa! Mutta meillä on jo paljon tavaraa valmiina,ehkä siksi tämä rauhallisuus. Ja äitiyspakkaus tulee varmaan ensi viikolla. En vaadi mieheltä että pitää yhdessä ostella...
  7. K

ssc70 kysyit et onko kipua ollut rinnoissa. Mä luulin et ne tissikipuilut kuuluu alkuraskauteen ja pah! Mulla on ensinnäkin tosi arat, urheillessa kirvelee ja sitten välillä kutiaa ja jomottaa. Perhevalmennuksessa terveydenhoitaja sanoi (tyypilliseen neuvolatapaan) että on hyvä kun on jotain...
  8. K

Hahaa, kosmetologi keksi et mulla on aknearpia :D Ja ei-niin-epäpuhdas iho kun luulin. Raskaus on muuttanut mun rasvoittuvan ihon pintakuivaksi. Mutta niin on nuo hiuksetkin ei-niin-rasvoittuvat, mistä tyytyväinen! Synnytystä en pahemmin ajattele. Ainoa asia mikä on mietityttänyt on, että...
  9. K

PTT: kampaajalla laitettiin vaaleita raitoja. Ei tullut vihreitä, pää ei savunnut eikä mitään muutakaan mystistä tapahtunut:D Ja sitten noita kuivia latvoja napsastiin. On muuten pelottava yhdistelmä; minä raskaana ja melko vaaleahiuksisena:D Maanu: tuo mekko näyttää niin kauniilta sun päällä...
  10. K

Huomenta, olis varmaan pitänyt aloitella se blogi, niin paljon kaikkea pyörii päässä ja tarve jakaa on ilmeinen :D Mä oon huomannut uuden ihanan raskausoireen. Nimittäin mua ärsyttää suunnattomasti jotkut asiat!! Eilen kun aloitettiin se perhevalmennus, niin terkkari puhui mua silmiin...

Yhteistyössä