Hakutulokset

1. K

Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

Mulle ei kerrottu labrassa mitään arvoja! Vaikka kysyin et paljon se pika sokeri oli, eivät kuulemma saa kertoa. Ne siis tarkistaa sen, koska jos se on liian korkea niin ilmeisesti ei saa antaa sitä sokerilitkua. Seuraavana päivänä soitin neuvolasta ne vastaukset. Ja joo,12h piti olla...
  2. K

Maanu; kiitos tsempistä :heart: pääsääntöisesti mäkään en tee suoranaisesti vatsoja mutta sieltä keskivartalosta sitä hakee automaattisesti tukea,mitä tahansa tekeekin(kuulalla,taljassa,askelkyykyt...) Mutta sitten jos haluaa treenaa keskivartaloa suoranaisesti niin pallolla pitorullauksia...
  3. K

Jospa kaikilla on odotus niin tasasessa vaiheessa niin ei oo kirjotettavaa?:D Mä epäilen että mun maha alkaa kasvaa NYT :O. Toissapäivänä salilla venäytin vatsalihaksen ja viime yönä oli sitten tosi kipeenä molemmin puolin masua, samasta kohtaa myös toiselta puolelta missä to venähtänyt...
  4. K

Kauhea järkytys aamulla kun oli valkoinen maa ja lumiset puunoksat!! Mutta onneksi nyt aurinko paistaa :heart: Meillä on aivan kauhean paljon vaatteita! 50cm muutama,56-68cm paljon ja 68->jonkun verran.Suurin osa käytettyinä saatuja/ostettuja. Huomaa kyllä ettei sovi kauan kun eivät nuokaat ole...
  5. K

Näkyyköhän mein pusuhuuli tässä...
  6. K

Nimestä meille on siis tulossa poika. Miehen kanssa EI pysty nimestä järkevästi puhumaan. Eilinen ehdotus häneltä oli Ernesti. Sitä ennen on tullut Mortti ja Vertti. Ja vaikka mitä. Itse mietin asiaa aika paljonkin, mutta eipä oo tullut esille sellaista nimeä, jonka ehdottomasti haluan antaa...
  7. K

nipsu hui hurjaa, varmasti todella säikäyttävä kokemus. Onneksi kaikki vauvalla kunnossa, nyt vain kovasti jarrusukkia pikkuiselle! tipetsumä ainakin niin ymmärrän tuon kilojen ahdistamisen. Paino on jokaiselle niin henkilökohtainen asia ja jokainen ottaa sen tavallaan. Onneksi sun mies ymmärsi...
  8. K

Tsemppiä Tipetsu :heart: Mä kopioin raskaustodistuksen palkanlaskentaan ja esimiehelle ja alkuperäisen lähetin Kelaan. Itse kun arvasin että voisi käydä niin kun Tipetsu sulle:/ Kyllä sä etuudet saat! Asiat järjestyy aina, jotenkin! Mä vaan jännitän et miten käy kun palkanlaskija sanoi et ne...
  9. K

Näkyykö PCO ultrassa jos syö e-pillereitä...?

Mulla taas rakkulat pysyi hyvin kurissa kun söin pillereitä. Että voi olla, voi olla ettei.
  10. K

Mä oon ymmärtänyt että halukkuudesta perhehuoneeseen voi ilmoittaa srlaan tutustumisen yhteydessä. Sittenhän se menee niin että sen saa jos sellainen on vapaana kun h-hetki on. Meillä ei onneksi tota tarvi miettiä, mä en missään nimessä halua perhehuonetta, eikä mieskään siihen tarvetta koe :D...
  11. K

Synnytystapa-arvio täällä ei kyllä pääse automaattisesti. Itsellä toi vanha selkävamma ja sen vuoksi laitetaan lähete NKL:lle että on siellä tiedossa. Ei ole siis varmaa, voinko saada epiduraalia. Mutta NKL:lla sitten päättävät, että riittääkö että asia on tiedossa, vai pitääkö siellä mennä...
  12. K

Käykö siihen rannekanavaoireyhtymään millainen rannetuki? Mulla oli tosi hankala jännetupentulehdus joskus ja ostin rannetuen silloin apteekista. Oli ehkä joku parikymppiä. Ja ostin sen kun täällä ei niitä myöskään oo mistään lainaksi. Ei sitä kättä ilman sitä olis leouutellut:)
  13. K

ludmilla kyllä ne näkyi kun teki sitä hakemusta. Mä oon niin nyt hurahtanut virkkaamaan tuota pikkupeittoa :heart: Eiköhän se vielä valmiiksikin tule, kun mulla on kyllä edellisetkin peitonpalaset tuolla kaapissa yhdistelemättä/vaiheessa. Mutta nyt on niin tärkeää saada valmiiksi ja väritkin...
  14. K

Hmm, työt testattu ja ennen yhdeksää jo melkein itkin kun selkään ja jalkoihin sattui:( Olin sitten yksin 9-paikkaisessa seurannassa. Vaikka oli puhetta että just toi on liian raskasta. Pääsin onneksi sitten puolen päivän jälkeen työfyssarille jonka kanssa juttelin ja sitten haki myös...
  15. K

Jej, pakko tuulettaa:cool: Sokerirasituksen vastaukset saatu! 0-näyte 3.9, 1h 4.7 ja 2h 4.5 :heart: Sain siis selvyyden myöksi miksi musta tulee kiukkunen aika herkästi kun en saa ruokaa :p Terkkari sanoi loistavat arvot ovat ja että eipä ruoka paljon mun sokereihin vaikuta. Ja että nyt voisin...
  16. K

Raskaus viikko viikolta -kirjanen

Helsinki on ilmeisesti lopettanut ko kirjan jakamisen mainosten takia.
  17. K

Muista Maanu ottaa eväät mukaan;) Ei oo hetkeen maistunut kuivahko ruisleipä ja omppumehu NIIN hyvältä =) Mut on kyllä väsynyt olo. Mun pitäs ostaa joku kevättakki. Ehkä musta kun olisi ne hautajaisetkin 24.3.2012 :'( Mulle sanottiin kyllä ettei tarvi mennä mutta saan mennä jos haluan. Jotenkin...
  18. K

Tsemppiä kipuilijoille :heart: Nyt on aikaa taas kirjoittaa. Istun täällä laboratoriossa sokerirasituksessa :( Näytteenotto oli ekalla kerralla yhtä kaivamista, se litku maistu vaan sokerilta ja vedeltä ja vartti sen juomisen jälkeen mä ajattelin jo kuolevani. Kauhea tuska hiki ja silmissä...
  19. K

onona tsemppiä ja voimia! Hihii, mä jään töistä kesälomalle JO 7.5.2012 :heart: jos siis sinne asti pääsen tän selkäni kanssa. Mutta eipä olisi montaa vkoa jäljellä. Noh, näkee sitten perjantaina kun menee kokeileen töiden tekoa taas. Päivät niin vaihtelee tuon selän kanssa, jonakin päivänä...

Yhteistyössä