Hakutulokset

1. K

Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

Huoh,neuvola takana! Sf mitta vain 19, ukkelin syke 150 ja päätti sitten potkasta doppleriin<3 Pissa puhdas ja HB 143!!! Joten ei lisärautaa tänne =) Painosta taas puhuttiin mutta ei sitä liikaa vielä ole tullut. Mitä mahtavin neuvolatäti meillä! Raskaustodistus taskussa ja äippäavustushakemus...
  2. K

Huomenta masukaiset ja mahtavaa maanantai päivää! Kummeista: meillä on nimiäiset. Mä toivon silti että poikamme saa siviilikummit, koska haluaisin että lapsellamme olisi läheisiä aikuisia, muitakin kun vanhemmat ja isovanhemmat. Ollaan puhuttu miehen kanssa kummeista. Viimeinen keskustelu oli...
  3. K

Hankinnoista meillä mies ei oo oikeastaan kiinnostunut noista hankinnoista. Silloin joskus sain sen raahattua vaunuja ja turvakaukaloja katselemaan, mutta itse sain päättää. On vain tyytyväinen kun mä hankin kaikkea käytettynä ja yhtä hämmentynyt siitä, miten ihmiset antaa ja lainaa tavaroitaan...
  4. K

Kiitos kaikille :heart: Ja upeaa naistenpäivää kaikille teille ja meille ihanille ja kauniille naisille! Me pikku ukkelin kanssa aloitettiin päivä Fazerin aamupalalla rakkaan ystävän seurassa =) Sen jälkeen kummipoitsun ja hänen äitinsä kanssa yli tunnin lenkki auringossa. Nyt hetki lepoa (tai...
  5. K

Huoh, nyt on 3D ultra takana:cool: Pikkuisella kaikki hyvin, ukkovarvastaan siellä söi. Muutenkin tuntui kovasti kaikki suuhun suuntaavan. Ja ehkä kaivoi nenäänsäkin :whistle: Istukka ja napanuora ihan nassun vieressä/edessä niin ei lääkäri Veli-Matti Ulander :heart: ollut kuvien laatuun ihan...
  6. K

Ainakin Naistenklinikalle pitää soittaa ennen kun sinne suuntaa. Joskus on täynnä niin sitten ohjaavat muualle. Et kannattanee ensisijaisesti kysyä suoraan tuota synnytyssairaalan vaihtoa eikä vaan rynnätä h-hetkellä paikalle;) Ja poksis 23+0 :heart: Kati ja Den Lille Prinsen 23+0 (16 to go)
  7. K

Johanna26 sulla on ensimmäinen raskausmasu josta mun mies sanoo että ompa suloinen =) Ja sehän on! Tsempit ultraan! PTT kysyit vakuutusyhtiöistä. Meidän vauvavakuutus tulee eri vakuutusyhtiöstä, kun missä meidän muut vakuutukset on. Kysyttiin omasta vakuutusyhtiöstä ja sitten maksajien...
  8. K

Aurinkoista sunnuntai päivää! Toivottavasti onona saat avun ja sun vatsan krampit hellittää,jaksuja:) Ollaan mun vanhempien luona ja eilen ostin pikku ukkelille soittolelun :) Mummu ja pappa ostivat tyttärenpojalleen vaatteita ja pappa oli jo aiemmin hankkinut tälle ensi Reinot <3...
  9. K

Jej! Meitä on ihanan paljon =) Ihanaa viikonloppua masuille! Kati ja Den Lille Prinsen (vkot sekasin:D) Muoks, vkot korjattu :)
  10. K

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

Onnea kaikille ihania ultrauutisia saaneille:flower: Positiivisia muutoksia tuntuu hiuksissa! Ne on kasvaneet nopeasti ja eivät rasvotu samaan malliin kun ennen raskautta! Kynnet onkin aina olleet paksut. Ainii, ja ehkä voi sanoa senkin että eipä oo meikän rinnat olleet sit hetkeen noin...
  11. K

Onnea ihanista ultrakuulumisista ja muistakin ihanista tuntemuksista :flower: Mä kävin tuossa äsken yhellä lastentarvikekirppiksellä ja melkein 30euroahan sinne taas meni : / Mutta kun pitäähän pikku ukkelilla olla pikku ukkelin vaatteita, eiks niin?! :D Meillä on tässä ihan lähellä kaksi...
  12. K

Onnea onona hyvistä tuloksista! Ja influenssarikitteen otin kun kuulun kolmeen riskiryhmään:D Mutta juuri maanantaina käytiin influenssaraporttia läpi niin jotkut rokotetut ovat sairastuneet influenssaan. Että olisko ennusteet menneet vähän pieleen:/
  13. K

Näin viime yönä unta että minulla oli tyttövauva. Opiskelin myös samaanaikaan ja olin vain jättänyt vauvan yksin kotiin kun selvittelin koululla että voinko ottaa vauvan sinne luennoille. Kaikenlaista. Siinä unessa oli myös Esko Aho pyyhe päällä. Kaipa tuon voi luokitella painajaiseksi :laugh...
  14. K

Äääärh!!!! Ahdistaa nää kilot! Jo 8kg!! Mistä hitosta näitä tulee:( Joo, mä tiiän, piti lopettaa tää murehtiminen. Harmittaa vielä sekin et jäin TAAS kotiin töistä, olin jo matkalla bussipysäkille kun käännyin takasin. Nyt tää selkäkipu alkoi säteillä, vas.pakaraan ja reiteen, sekä oikeaan...
  15. K

Onnea Riikka:) Ja hauskaa risteilyä PTT:) Piti tarkistaa milloinka on naistenpäivä,että osuuko meillä 4D:t samalle päivälle;) Mutta meillä on ensi vkon keskiviikkona<3 eli ei. ON taas:) Täällä potkuharjoitukset jatkuu, varsinkin jos radiossa soi Jukka Poika:/ Sanoin miehelle et pikku ukkelilla...
  16. K

Maanu onnea naimapäätöksen johdosta :heart: sopaka meillä raskautuminen kesti, pikkutsemppauksen jälkeen saimme prinssimme alulle :heart: Muistan tunteen kun muut raskautuivat, olin surullinen omasta puolestani, mutta ehdottomasti onnellinen muiden puolesta. On raskasta varmasti jos pitää...
  17. K

Facebookiin meitä lisäilee MySweetBaby, hänelle laitoin privaa niin sain kaveripyynnön:) Piti vain tulla hehkumaan kun miehen kanssa päästiin jopa keskusteluasteelle pikkupoikien nimistä<3 Ehdotukset oli hassuja,mutta alku tämäkin;) Mulle on noussut jo yksi suosikki.
  18. K

Täällä taas. Töissä onneks rauhallista. Selkäsärky on täälläkin kiusana. Niin kauan kun saa liikkua tai istua ja sopivassa suhteessa toisiinsa, asiat on hyvin. Makaaminen ja paikallaan seisominen aiheuttaa jumin/kivun. Mulla on siis tuo vanha selkävika, joka siis varmasti tekee loppuraskaudesta...
  19. K

Maanu ja PTT tilanne on vaan niin vaikea pikkuveljelle. Pitää varmaan vaan antaa aikaa ja tilaa hänelle/heille. Eiköhän tää tästä... on muuten ihania masukuvia tuolla fb:n puolella:heart:
  20. K

Pohkeista mulle tulee tuonne pohjelihaksen/akillesjänteen kiinnityskohtaan sellaiset mölit jotka on kipeät kun mies niitä hieroo auki =) Ja silloin kun ne on siellä, jalat tuntuvat todella epämukavilta, ei tiedä miten jalkoja pitäisi. Kysyin neuvolasta kun kävin siellä, niin sanoi vain et...

Yhteistyössä