Näin viime yönä
unta että minulla oli tyttövauva. Opiskelin myös samaanaikaan ja olin vain jättänyt vauvan yksin kotiin kun selvittelin koululla että voinko ottaa vauvan sinne luennoille. Kaikenlaista. Siinä unessa oli myös
Esko Aho pyyhe päällä. Kaipa tuon voi luokitella painajaiseksi
Selkä on vähän parempi, kaipa sitä vois yrittää taas huomenna töitä. Mietin eilen, et millähän vkolla mulla mahtaa olla
neuvolalääkäri?! Siis oliko meitä
helsingissä asustavia täällä, jotka osaisivat ehkä sanoa? Voisi lääkäri sitten neuvolassa ottaa tuohon selkäasiaan kantaa, kun työterveyslääkäri oli niin kujalla.
Sokerirasitus kauhistuttaa mua jo valmiiksi. Mä oksentelen muutenkin herkästi ja tuun sitten syömättömyydestä tosi huonovointiseksi ja ennenkaikkea todella kiukkuiseksi
Tuon on edessä parin vkon kuluttua.
Kuinka paljon sitä litkua pitää juoda?
pepi mulla on takissa nepparitaskut sivuissa. Sitkeästi laitan niitä kokoajan kiinni, mutta kun istun, ne paukahtavat auki
En anna periksi. Tämä talvi mennään tuolla takilla! On muuten kummallista että paino on noussut 8kg, niin kuitenkin käytän samoja paitoja kun ennen raskautumista. Housut jouduin vaihtamaan kyllä isompiin, samoin rintaliivit.
onona ja kattina puheli niistä Emmaljungan vaunuista. Jos ne on hyvässä kunnossa ja ehjät niin mun mielestä kohtuullinen hinta. Tuo merkkihän on aika kallis, mutta hintansa arvoinen(niin mulle on kokeneemmat sanoneet
) Me käytiin silloin testaamassa Emmaljungat, Briot sekä Teutoniat ja Emmaljungat voittivat siinä vaunukopan mallissa/ suojaavuudessa. Oma äitini jo kyseli että vaihtuuko vaunujen väri kun nyt on poikalupaus annettu
Mutta ei siis. Ilman vanhempieni tukea, ei oltaisi ostettu uutena vaunuja. Turvakaukalo olis joka tapauksessa hankittu uutena. Meillä on niin ihania ystäviä, että saadaan pikkupoikien vaatteita ihan kauheasti! Ja sitten noita muitakin tavaroita saadaan paljon käytettyinä, tosi kiva että saadaan kierrätettyä. Mun vanhemmat; mummu ja pappa kyllä haluavat ostaa uutenakin pikku ukkelille juttuja. Mä oon jo lapsena saanut lähes kaiken mitä oon halunnut, ja nyt tuleva pappa on sitä mieltä että hänen ensimmäiset lapsenlapsensa saavat kanssa. Mulla onkin iskän (omani) puhelinnumero ekana suosikeissa. Pitänee opettaa sitten pikkuinen soittamaan iPhonella :kieh: Ja muuten, ei musta ole tullut pilalle hemmoteltua aikuista
Ainiin, pokspoks 22+0 :heart: