Hakutulokset

1. K

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

Hertta: Vauvalla ei nähty munuaisia ultrassa ja nyt tosiaan varmistui että lapsivettä ei ole yhtään :"( Kyse on mun pikkuveljen ja puolison (enkeli) esikoisesta.Omat ongelmat tuntuu niin kovin pieniltä:"( Kati ja Den Lille Prinsen
  2. K

Poksis 21+0 <3 Onnea varjostaa tuo toinen läheinen pikkuinen jonka vointi vaan painaa mieltä :"( Kati ja Den lille Prinsen
  3. K

Täällä ollaan todella ristiriitaisissa tunteissa. Läheiset ja rakkaat ihmiset olivat saaneet huonoja uutisia rakenneultrassa:'( Ei voi kuvitella heidän tuskaansa ja samalla on itsekin niin surullinen heidän puolestaan. On elämä vaan niin epäreilua. Toisaalta itsekäs puoleni nostaa päätään...
  4. K

En mäkään raskautta pidä syynä etten värjätä hiuksiani vaan ihan näitä omia allergioita:) Ne nyt vaan on ikävästi hankalammat kun ennen raskautta,johtuu myös vuodenajasta/kuivuudesta. Jos siis ilmaisin asian jotenkin kummasti;D
  5. K

Hiusten värjäämisestä; mä en uskalla kun värjäsin ystäväni hiuksia ja sain sitä väriä vähän käsilleni niin meni iho rikki. Muutenkin iho on tosi kuiva ja hiukset ei rasvoitu, ennen sai pestä helposti kahesti päivässä. Nyt joka riittäis varmaan joka kolmaskin päivä, mut urheilen niin sitten pesen...
  6. K

Mä en tajua miksi mua itkettää kokoajan.
  7. K

Mulla tuo keskivartalo on paksu vaan. Eli ei mitään tietoa mahan mallista ja mielestäni näytän vain lihavalta,en raskaana olevalta :( Ja nyt ahdistaa sekin et kun itse tietää vauvan sukupuolen niin kaikki jotka näkee mut ja tietää että ootetaan rakkauspakkausta saapuvaksi, luulee tietävänsä että...
  8. K

Huomenta taas, mä en enää aamuisin saa nukutuksi, niin tuumpa taas tänne. Mä oon nyt hurahtanut katselemaan vauvalle vaatteita tuolta huuto.netistä. Ärh, mies saa sätkyn kun paketit alkaa kotiin asti tulla :laugh: Eilen kävin name it-myymälästä ostamassa kaksi poikaväristä (?) bodya. Ja edellis...
  9. K

Huomenta! Ja onona ihana masu <3 Mä en kuvia oo nyt ottanut, koska musta tuo keskivartalo on vaan tasaisesti levinnyt ja paisunut, eikä masua juuri erota:D Näytän siis lähinnä vain herkutelleelta. Se varmasti johtuu siitä, että oon lähdössä lievästi ylipainoinen ja hirmuiset määrät aiemmin...
  10. K

Voimia Minnuska!:hug:

Yhteistyössä