Huomenta taas, mä en enää aamuisin saa nukutuksi, niin tuumpa taas tänne.
Mä oon nyt hurahtanut katselemaan vauvalle vaatteita tuolta huuto.netistä. Ärh, mies saa sätkyn kun paketit alkaa kotiin asti tulla
Eilen kävin name it-myymälästä ostamassa kaksi poikaväristä (?) bodya. Ja edellis päivänä ostin sellaisen collegepuvun lindexiltä jonka olisin ostanut vaikka Pirkko olisi ollut Pirkko, on mun yhen suosikkijoukkueen värinen niin voidaan sitten syksyllä yhessä mennä matsiin <3
Nännien kipu/kutinaon täälläkin tuttua. Ja se että nännipihat kuivaa ihan hulluna! Välillä saa kuivaa ihoa rapsuttaa pois. Oon rasvaillut vaikka millä; vartalovoilla, bepanthenilla, locobase repairilla...ja jatkuu vaan. Ja välillä tuntuu että niillä on oma elämä liivien ja paidan alla. Oli muuten huvittavaa miten omatkin hormonit jo käy kovasti kun kummipoika oli sylissä nälkäisenä niin MUN tissit reagoi "nyrpistämällä"
Kummipojalla oli kova yritys kyllä hakea meikäläisestäkin ruokaa, imi ihoa ja paitaa, kun hän on sellainen "maailmasta loppuu ruoka"-tyyppi. Kokoajan nälkä ja sitten kun saa maitoa niin ei vältsyy muista hengittää. Ihana pieni mies sielläkin :heart: Ja mun ihan eka kummilapsi.
Onko muilla
huimausta/tasapaino-ongelmia? Mä kaaduin viimeksi eilen, mut sehän johtui vain liukkaudesta...jep. Onneks lihaskunto on kuitenkin hyvä, ettei nyt ihan holtittomasti mene.Mutta siis kun on tapana saada hyviä ideoita nopeasti ja liikkeet sen mukaset niin aika usein tulee horjuttua ja joskus ihan kaaduttua
Tukivyötä oon miettinyt kun tää selkä on jo valmiiksi särki. Sain ystävältä sellaisen masun alle asennettavan. Onko kokemusta, et onko sellaisesta apua, vai pitäskö olla sellainen sekä alle, että ylle menevä? Tai kumpi on tuntunut paremmalta?
Ollut noista
liikkeistä puhetta. Mulla istukka oli edessä ylhäällä ja kätilö sanoi että ei ihme että liikkeet ei tunnu kun illalla nukkumaan mennessä. Mutta mä uskon että tää pikkuinen tulee myös isäänsä, ei oo näin äkkipikanen ja hermoheikko kun äitinsä
Mutta jäin miettimään sitten tän istukan sijaintia, niin sehän on sitten tuossa läskin jälkeen ekana törmäämässä kaikkeen? Esim. turvavyö. Pitänee ehkä ihan joka kerta laittaa ja käyttää sitä turvavyön alenninta. Ostin kirpparilta käytettynä, kun en olis muuten malttanut ostaa..ehkä näiden pohdintojen jälkeen olisin. Taas tää on tälläinen oma-napakirjoitus...pitäis varmaan aloittaa blogi, niin paljon tuntuu kirjottaminen hyvältä...
Muttapa ihanaa vkonloppua!
Kati ja Den lilla prinsen(Pirkko) 20+3