Huomenta! Ja
onona ihana masu <3 Mä en kuvia oo nyt ottanut, koska musta tuo keskivartalo on vaan tasaisesti levinnyt ja paisunut, eikä masua juuri erota
Näytän siis lähinnä vain herkutelleelta. Se varmasti johtuu siitä, että oon lähdössä lievästi ylipainoinen ja hirmuiset määrät aiemmin laihtunut, niin on tuota vara-nahkaa ja vanhaa vatsamakkaraa tuossa valmiina.
Mä näin koko viime yön painajaisia. Oli ilmeisen tapahtumarikas päivä eilen ja tuo mies oli kyllä sellainen draamakuningatar eilen, että huhhuh! Käytiin moikkaamassa siinä iltapäivällä mun ihanaa pikkuista (1vko ja 3päivää) kummipoitsua niin eiköhän se mieskin tähän poika-ajatukseen tottuu, sanoi sen kyllä sängyssäkin illalla ja taputti mun masua <3 Kummipojalle oli vielä kolme nimi vaihtoehtoja. Pohdittiin eilen sitäkin isommalla porukalla, että tytölle nimen keksiminen on jotenkin helpompaa...no on niitä sitten jemmassa jos sellainen joskus meille muuttaa
Mulla olisi mielessä pojan nimiä, mutta tuo mies tyrmää kaikki
Ehkä hän on pikkuisen rauhoittunut kunhan herää. Me päätettiin silloin kun raskauduin, että myönnetään jos kysytään, mutta ei julisteta koko maailmalle odottavamme vauvaa. Töissä jouduin heti kertomaan, koska mun työnkuvaa piti heti muuttaa. Joten siksi koimme että oli reilua, että tulevat isovanhemmatkin saavat tietää ja meidän sisarukset. Ajattelimme tehdä saman sukupuolen kanssa, kerrotaan jos kysytään. Töissä en kuitenkaan haluaisi kertoa. Mulla on aika vaikea ja hankala työyhteisö. Paljon juoruamista ja pahaa henkeä. Mitenkä te ootte ajatelleet,
pidättekö sukupuolen yllärinä? Ja onhan meilläkin vielä tuo 5% mahku että Pirkolla ei olekaan pippeliä
Huusin eilen huuto.netistä pikkuisen pojan vaatteita <3 Ja sitten tuo kummipojan äiti lupaili niiltäkin noita vaatteita meille sitten. Nyt on kyllä sellainen poikien vuosi, että aika monta pientä miestä on vielä tutuille syntymättä! Muutenkin tuntuu että vauvoja syntyy ihan ihanan hurjaa tahtia!
Onko teillä ajatuksena ottaa
vauvavakuutusta? Meillä mummu ja pappa haluaa maksaa meitin vauvalle sellaisen. Samoin kun mun pikkuveljen ja hänen tyttöystävän vauvalle. (meillä on muuten la:ssa kuuden päivän ero
) Me uskotaan että se on ihan järkevä, minä ja mies ollaan molemmat oltu ns.korvalapsia. Mies vielä se pahempi. En usko, että itse oltaisiin sitä edes ajateltu, mutta mummu on tuollainen
Millaisia teidän tulevat isovanhemmat on? Mun vanhemmat, mummu ja pappa on aivan sekasin onnesta
Heille tulossa siis ensimmäiset lapsenlapset ja varmasti kaverit tulevat olemaan, erityisesti papan puolesta niiiiin hemmoteltuja. Jo minä ja pikkuveli ollaan saatu paljon periksi ja iskä onkin ollut aina mun pikkusormen ympärillä. Miehen äiti on kanssa hillitymmin sekaisin. Ihanaa oli kun hän sanoi, että mun maailma mullistuu kun musta tulee mummo! Miehen isä on hyvin kiinnostunut mun voinnista ja viimeksi kun käytiin siellä, niin kertoi omistä synnytyskokemuksistaan ;D Eli mahtavasti menee! Miehen isovanhemmista äidin vanhemmat ovat tulokkaasta innostuneita; mummo alkoi neuloa heti uutisen kuullessaan ja ukki oli riemuissaan. Heillekin ensimmäinen lapsenlapsenlapsi. Miehen isän äiti nyt puhuu mielummin omista vaivoistaan
Tulipas taas kirjoteltua...