turhuuksista mulla ei oo edellisissäkään raskauksissa tarvinnut mitn.maidonkerääjiä,liivinsuojia,imetysliivejä,kun mun tissit ei näköjään tuota maitoa kunnolla: / eli tuttipulloja tuun ostamaan ja tutteja niihin,kuopusta kyl n.kuukauden verran imetin sekä annoin pullosta,mut sit siirtyi vallan pulloon,kun ei tullut tarpeex maitoa,ja kahen söhläystä en jaksanut|O
Tekis jo mieli niiiin hakea se hoitopöytä miehen isältä ja koota se ja pestä vaatteita silittää ja laittaa sinne valmiiksi..ja myös se pinnis koota,sekin siellä.
Pikku tavaraa jo itekin oon ostellut,kynsisakset ja harjan..
Tuolta kesäkuun sivuilta löysin hyvän vauvan vaatteiden kaupan,ja tosi edullisiakin vielä linkitän sen tänne,kävin ite jo ostelemassa sieltä 80:lla
Täytyisikin nyt aamusta kun kuopus menee kerhoon,niin katsoa nuo vaatteet läpi,et paljonko niitä jo kasaantunut..
NuttyKitty luulenpa vaan et jtn.hormonaalista...just puhuin kaverin kanssa että en ymmärrä kuinka jollain voi tulla kevään aikaan kun aurinko paistaa ja lumet lähtee,niin masennus..mut kai niitäkin ihmisiä on..mulla tulee ennemmin syysmasennus.
Tiisu jaksamisia!! saatpahan olla nyt kotona,vai ymmärsinkö oikein?
Mulle voi myös päivittää sen
poikalupauksen!
Mulle olisi tulossa sit kelan ekat äippärahat 10.7,kun kysyin et koska eka erä tulee...
Vaavi potkii ja liikkuu kait? ihan mukavasti,heti tuntuu kun ite istuu ja rauhoittuu,ja makuultaan..Nyt pitäisi niiin nauttia tästä raskaudesta kun tämä mun viimenen on!
Tänään muutes lääkäri soittelee siitä sydänfilmistä,toiv.kaikki ok,ja eipä ole kyllä särkenyt enään kättä,että on tuosta lastasta aika suuri apu!!
isyyspakkaus en nyt sit teekään sitä,vaikka eka ajattelin,kun tämä poikakin on,ja mies aivan innoissaan pojasta,me ollaan se jo kuulutettu kaikkialle!
tai en viä oikein tiä..ite oon vähä höpsön hömppä,mut mies ei niinkään...
PTT 23+2