Kiitos kaikille tsempeistä!
Kaikki on hyvin ja huomenna pitäs muistaa varata itelle neuvolaan aika. Onneksi ei oo riskiä et synnytys käynnistys ennen aikasesti kun paikat on kiinni ja ei oo supistellu ollenkaan, ei edes ennen sitä viime viikkoista vuotoa. Joten ihan hyvillä mielin nyt vaan eteenpäin
Nimiä on mietitty mutta ei oo vielä sopivaa löytynyt. Toinen/kolmas nimi tulee olemaan Helena, se kulkee meillä suvussa
Painosta. Mulla oli lähtöpaino 55kg, sit se putos alimmilleen 52kg pahoinvoinnin takia ja nyt tänään kävin kaverin luona puntarilla joka näytti 58,4kg. En tiiä miten noin vähän on noussu, saa nähä mitä neuvolassa sanovat. Maha on kuitenkin ottanu hirveen kasvuspurtin nyt viikon aikana ja ruokakin maistuu paremmin ku hyvin
Täytyy kyllä kehua Kelaa! Laitoin viime viikolla netin kautta hakemukset ja nyt tiistaina oli tullut päätökset kotiin, olin yllättynyt että kuinka hyvät äitiys- ja vanhempainrahat saan. Mulla laskettiin nuo sen 2010 vuoden verotuksen mukaan ja sillon tein ihan hirveesti ylitöitä, kyllä kannatti
Ja tänään oli tullut tilille äitiysavustusraha.
Käytiin tänään tilaamassa vaunut ja turvakaukalo, nyt ei malttas odottaa että ne tulee
Pitäs jaksaa tehdä ostoslista että muistaa ostaa niitä pikkujuttuja, eli kylpymittari, kynsisakset, jne..
Minkälaisia
babysittereitä teillä on hankittuna tai meinaatte hankkia? Mua houkuttelis ostaa se BabyBjörn Balance, mutta sitten taas toisaalta mietin että ostaisko vaan sellasen ihan perus sitterin.
Jaksamista kaikille hellemasuille!