Heippa!
PTT mulla kans tuo rannekanavaoireyhtymä.. tosi v:mäinen. Vasen käsi siis puutuu, varsinkin öisin, herään että se sattuu ja on ihan tunnoton. Lääkäri vaan totesi, että en varmaan halua mitään nesteen/turvotuksen poistolääkkeitä alkaa syömään. No en halua en. Eli selitti, että mm. turvotuksesta johtuen rannetunneli "jumittaa" hermo pinteessä taijotain....siksi puutuu ja tuntuu kömpelöltä.
Masussa voidaan ilmeisen hyvin
mahan päältä voi jo erottaa jalan!!! Ihanaa :heart:
Kelan päätöksiä sekä vakuutusyhtiön päätöstä odotellaan. Katsotaan saadaanko vauvalle
vakuutusta ennen syntymää. Mulla kun ollu ne kaksi raskusmyrkytystä. Vähän mietityttää itseäkin, kun tosiaan turvotusta on jo selvästi havaittavissa käsissä.. ja RR oli viimeksi 130/70 ja aiemmin ollut 100-120/52-60.. joten nousua on
Mut ei auta kuin seurailla. Neuvolalääkäri on vasta 12.4... mutta käyn varmaan sitä ennen neuvolassa ottaa noi perusjutut, pissa, RR ja paino.
Olin jo ajatellut, että olen töissä tuohon 12.4 asti... Työni on fyysisesti ja henkisesti melko raskasta.
Äitiysloma mulla alkaisi 21.5 ja ei en aio todellakaan olla siihen asti töissä. Toki toivon, että molempien vointi sen mahdollistaisi, mutta tunnen itseni... Kuopuksesta jouduin saikulle jotain 30 viikolla, kun pelättiin, että syntyy etuajassa. Oli supistuksia ja kohdunsuun tilanne muuttui vauhdilla. Oli kiinnittyneenä ja lähtökuopissa.
Veijari päätti kuitenkin kasvaa yksiössään 10 päivää yli ja yli 4kg
Ja
MB mulla ei ole ollut raskausdiabetesta. Eli ei se aina tarkoita isoa lasta.
Ja mulla on kans tosi usein KUUMA, vaikka yleensä olen vilukissa...
Untuvapeitteestä masulla, POJISTA mulla on ollut, mutta nyt ei näy..
eli olisko toiveita tytöstä.... ???
Pojat syntyneet : marras, tammi, helmi ja toukokuussa. Toki ainut tyttö onkin syntynyt kesäkuussa. Niin, mulla oli siis kuukautisista laskettuna sama eräpäivä, kun tytöstä 11 vuotta sitten
1.7. , joka aikaistui ultrassa...Jänskää!
Voikaa taas hyvin!
U2& Köpsy 25+4