nipsu hui hurjaa, varmasti todella säikäyttävä kokemus. Onneksi kaikki vauvalla kunnossa, nyt vain kovasti jarrusukkia pikkuiselle!
tipetsumä ainakin niin ymmärrän tuon kilojen ahdistamisen. Paino on jokaiselle niin henkilökohtainen asia ja jokainen ottaa sen tavallaan. Onneksi sun mies ymmärsi että susta tuntui pahalta. Ei ne miehet aina vaan tajua
Mä painan lähdössä jo enenmmän kun sinä, oon koko raskauden ajan murehtinut ja ahdistunut painostani. Ei sille vain voi mitään ja ei se oikeasti auta vaikka ketä hokis sulle et "painon kuuluukin nousta ja se kuuluu asiaan, kyllä se sitten lähteekin kun oot synnyttänyt" Se saattaa hetkeksi helpottaa mutta ei mulla ainakaan. Mulle tais toi sokerirasitus olla ratkaseva, joka vähän auttoi järkevöittämään tätä suhtautumista. Vaikka pissa ollut kokoajan puhdas, niin kyllä sitä kuitenkin mietti että mitä jos sokruissa onkin jotain. Paino on noussut raskauden aikana nyt n.9kg.
Täällä mä yritän kuluttaa aikaa sairaslomalla. Ajattelin et jos kävis ostamassa uikkarin. Vois muun liikunnan ohessa käydä vielä uimahallissakin
Meillä on masussa kauhea melske ollut eilen ja yöllä. Taitaa pikku ukkeli jyskätä yöt mun virtsarakkoa kun herään aina siihen kun on maha pinkeenä ja hirveä vessahätä.
Tänne on palannut pahoinvointi. Kolmas päivä menossa
Toivotaan että menis poiskin, mutta taas näitä kuulojuttuja, mut jotkut sanoo että 1.ja 3.kolmannes on samanlaisia. Tän selkäkivun lisäksi en olis tarvinnut muuta, mut tietää olevansa ainakin elossa =) Eikä onneks tarvi kärvistellä töissä, pitää vaan muistaa välipalat ettei sokerit/nälkä yllätä.
Lauantaina olisi pikkuisen enkeliprinssin hautajaiset :'( En voi lähteä sinne, matkaa olisi 300km ja julkisilla pitäisi mennä, kun mies on töissä. Onneksi asia tuntuu olevan veljelleni ok että en mene.
Mutta nyt suihkuun ja 3+1päiville käväsemään
Kati ja Ernesti 25+1 (rakkaalla lapsella on monta nimeä)