kelan jutut mulle tuli melko nopsaan päätös tuosta äitiysavustuksesta ja se mkasetaankin nyt 5.4. äitiysraha päätöstä saa odotella ties kuin kauan vielä kun työpaikka lähettää paperit kelalle vasta kuukautta :O ennen mammaloman alkua...
Pitäs varmaan sinne palkanlaskentaan soitella ja kysästä...
kerhot sun muut just ton takia mä en liity noihin kerhoihin kun sitten niistä potkitaan ulos kun ei kerkee käydä ja pahoitetaan toisten mieliä ja plaaplaaplaa...peruspalstailu on jees sen kummemmin asioihin sotkeutumatta
Juuli-Luuli mekin mennään nyt pääsiäisenä hakemaan rottinkikori jossa kaikki lapset on ekat ihanaiset kuukautensa nukkuneet. se on mun isän vanha. Hieno masu sinulla!
nyt meen laittaan taasen aamupalaa konkkaronkalle...
onona ja nassikka 24+1
Pitäs varmaan sinne palkanlaskentaan soitella ja kysästä...
kerhot sun muut just ton takia mä en liity noihin kerhoihin kun sitten niistä potkitaan ulos kun ei kerkee käydä ja pahoitetaan toisten mieliä ja plaaplaaplaa...peruspalstailu on jees sen kummemmin asioihin sotkeutumatta
Juuli-Luuli mekin mennään nyt pääsiäisenä hakemaan rottinkikori jossa kaikki lapset on ekat ihanaiset kuukautensa nukkuneet. se on mun isän vanha. Hieno masu sinulla!
nyt meen laittaan taasen aamupalaa konkkaronkalle...
onona ja nassikka 24+1