Täällähän huiske on käynyt
Voi että mun kanssa...äsken kirjoitin pitkän tarinan tänne ja sit menin painamaan tosta vastaa ketjuun enkä lähetä niin hävis koko teksti
Mä en oo saanu aikaiseksi pestyä vielä mitää vaavin kamppeita, kun ei ole mitään mihin niitä laittaisi. Hoitopöytäkin jää nyt hommaamatta, kun mittailtiin eikä se mahdu mihinkään. No hoitoalusta pesukoneen päälle ja korkea hylly viereen mihin saa vaipat ja muut hoitotarvikkeet niin eiköhän niillä pärjätä
Meinaa aina välillä iskeä epätoivo tän ahtauden keskellä ja sitten vielä että ennättääkö kaiken laittaa valmiiks ja hommata tavarat
Jebbis kiva kuulla et on muitakin väliaikaistiloihin synnyttämään meneviä, ei oo sit sellainen olo et on ainut
Ihania masukuvia ootte laitelleet ja aivan ihana pääsiäiskuva kisustakin
Niin se pääsiäinen vaan hujahti ohi, nyt sitte odottamaan et olis ens viikko ja pääsis neuvolaan. Täytyy kyllä kysyä josko ne minutkin kuitenkin laittais sinne sokerinrasitukseen, ku on suvussakin sokeritautia. Mulle nimittäin herkut maistuu tällä hetkellä ja olis ikävä huomata liian myöhään ettei niitä olis saanut syödä ja mähän kyllä syön ennenku kielletään
Mä oon ainakin pessy hajusteettomilla pesuaineilla ja huuhteluaineella vauvojen pyykit ja niin mä kyllä ajattelin tehdä nyttekin... ei oo tullu mieleenkään että olis jotain haittaa.
Omena85 laitathan sitten tänne mitä ne neuvolassa sanoo tosta huuhteluaineesta, ni tietää sitten kannattaako sitä enää käyttää
Kylläpä aika menee lujaa, en muistanut käydä eilen edes poksumassa
Kylläpä muuten on häntäluu tullut kipeäksi (outoako?) tuntuu istuessa että häntä menee ihan lyttyyn
Mukavaa illanjatkoa kaikki hellemasut!!!
hui meinasin taas painaa väärää nappia....
heinämasu 29+1 & Pikku-Romppu