Sunnuntai-iltaa!
Vihdoin ja viimein alkaa elämä voittaa ja sairastaminen jäänyt taakse. Vielä pientä nuhaisuutta, mut ainakin nyt pystyy jo nukkumaan heräämättä koko ajan liman eritykseen. Huh!
Minä löysin kaarellisen Bellinon leikkimaton pilkkahintaan huutonetistä ja olen kyllä tyytyväinen huutooni. Katselin lastentarvikeliikkeessä sitä ihanaa Pingu-alustaa, mutta hinta oli melkein 80. Kamalaa kiskontaa! Eihän ne väreiltään kaikkein kauneimpia ole, mutta eikös ne ole kirkkaita juuri lapsen aistien stimuloimisen vuoksi, eikä niinkään äidin sisustussilmän
Kati oli miettinyt sängyn päälle tulevaa mobilea. Jostakin luin, ettei sängyn päälle kannattaisi sellaista laittaa, ettei se häiritse lapsen unta siinä vaiheessa, kun lapsi alkaa jo noista härveleistä kiinnostua. Itse kuitenkin bongasin aivan ihanan unipuu-mobilen, jonka haluan kyllä jonnekin. Ehkä sitten jotenkin silleen, että päivällä se voisi olla sängyn yläpuolella, mutta yöunille mentäessä otettaisiin se pois, että lapsi keskittyisi vain unen tuloon. Saa nähdä sitten.
Minulla on tullut tuo linea negra navasta ylöspäin, mutta ei alaspäin. Todella kummallista. Se ei kuitenkaan ole mitenkään dominoivan voimakas. Mehän ei saatu sukupuolta rakenneultrassa tietää, joten tiedä sitten mitä se ennustaa vai ennustaako mitään
Nyt tämä mamma lähtee etsimään jotakin ruokaa ja hieman metsään samoilemaan koiran kanssa. Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille!
sopaka & seelis 29+4