Heips kaikki Hellemasut
tj 12 työaamua, VIELÄKIN :headwall:
Neuvolassa käyty, pissa onneksi puhdas tällä kertaa, jes. Painoa tullut kohtuuden rajoissa +467g. Yhteensä tullut nyt 7 kg. Verenpaine oli 115/60, leposyke mulla 54
Kai tosta urheilusta jotain hyötyä on ollut.. Sf mitta 27, keskikäyrällä. Lapsivettä normisti, rt, syke nyt kaikista matalin 140. Typyä nukutti kovasti, vaikka täti runnoi aika kovasti mahaa. Ihan ok fiilis jäi ja olen alkanut jopa tykätä tuosta neuvolatädistäni.
Kauanko teillä kestää yleensä yksi neuvolakäynti? Mulla meni nytkin siellä 1h.. Käytiin läpi imetystä, hauskat demonstraatiovälineet siellä
.
kati-81, kyllä se toinen lääkärikäynti (tai täällä 3.) on viikolla 36+ ja silloin jos ei ole kääntynyt, niin varmaan lähete kääntöyritykseen, jos haluaa. Älä vielä huoli, kyllä Prinssi vielä tajuaa kääntyä. Tän viikon odottajan uutiskirjeessä ainakin mainittiin, että näihin aikoihin vauvat alkavat usein kääntyä.
Mulla toi lääkärikäynti + kontrolliultra on äippäpolilla vasta 38+0, aijon kyllä yrittää sitä aikaistaa, tuntuu kovin myöhäiseltä.
Kysyin
selällään nukkumisesta neukkutädiltä, kun ollut mulle mieluisin asento. Hän sanoi, että ei selällään pysty niin kauan nukkumaan, että se olisi haitallista. Luonto hoitaa kääntymisen "parempaan" asentoon.
Seksistä, täällä ollut niin hiljaista, että hävettää. Luostarissakin on enemmän elämää..
Maanu ja Kepa 30+0 :heart: