Hakutulokset

  1. S

    Miksi päiväraha hakemukseen pitää merkata lomat, sairaudet...

    älä missään nimessä laita että oot ollu sairas.. pitää olla lääkärin todistus että saat sairaspäiviltä päivärahaa... mä laitan aina vaan että työtön työtön...olin sitten missä vaan ja missä kunnossa vaan
  2. S

    MINKÄ IKÄINEN LAPSI VOI OLLA YÖKUIVA?

    nuorin meillä oli yökuiva 1,5v iässä....ja vasta sen jälkeen oppi päiväkuivaksi
  3. S

    mitä näistä lehdistä löytyy kodistanne

    aku ankka ja seiska
  4. S

    Kuinka kauan pennun ruoka pitää "turvottaa" ???

    kyllä mä sen ajan teen mut mä mietin sitä että montako kuukautta se oli... ;)
  5. S

    Kuinka kauan pennun ruoka pitää "turvottaa" ???

    niin teenkin mutta tuli mieleen vaan tässä ku taas pistin satsin turpoamaan että kuinkas kauan tätä pitikään tehdä ( kuukautta ) :D
  6. S

    Onko cittarissa myynnissä trampoliineja??

    se on se iso ja olikohan hinta 119 vai 199... toinen oli sen verkon hinta ainakin täällä päin... :D
  7. S

    Kuinka kauan pennun ruoka pitää "turvottaa" ???

    Mä en millään muista... Tuo vanhin on jo 9v ja tää nuorin on kohta 4kk.. oliko se että puolen vuoden ikään asti ???
  8. S

    Mitä voi olla, rv 35 ja kamalaa sitkeää ja kirkasta liisteriä :/

    limatulppa voi olla hyvinkin tai sitten valkovuotoa tai ootkos käynyt heiluttelemassa miehen kanssa peittoa...?? saattaa olla osa sitäkin tavaraa...
  9. S

    On se kiva että meillä suomalaisillakin on kuninkaallisia!

    en tiiä... tullee jo sellainen olo ettei tiiä pitäskö itkeä vai nauraa... :|
  10. S

    Tunnetteko henk.kohtaisesti edes yhtään lapsensa adoptioon antanutta?

    yhden... ja tunnen kaksi sellaistakin jossa äiti on lähtenyt kävelemään ja jättänyt lapsen isälleen...
  11. S

    Apua, missä mun menkat on????

    mitä enemmän panikoit sen paremmalla varmuudella ne ei ala ollenkaan...
  12. S

    G: Tunnetko ketään huumeiden käyttäjiä?

    ns. hyvän päivän tuttu on sellainen joka käyttää... mut muuten en taida tuntea
  13. S

    Oikeesti menee kohta hermot, 5vee ei voi syödä ruokaansa kun sitä on liikaa (minimaalinen määrä lautasella)

    mä ottasin ruuan pois ja sanoisin että sit saat seuraavan kerran ku on ruoka-aika.. äkkiä hoksaavat ku on nälkä että se on parempi syödä silloin ku ruoka on..eli napostelut ja kaikki muut pois...
  14. S

    Tuota... EI NÄIN. (Ei lapsille, raskaanaoleville, eikä herkille)

    herran jumala... mä vähän tuota jo pelkäsinkin... Olikohan sit oikea nuoli ??? :o :o
  15. S

    HUOM te, joilla ollut paljon kivuttomia supistuksia loppuraskaudessa, onko mennyt yli LA:n?

    Mulla alkoi "harjoitussupparit" kuukautta ennen synnytystä... ja yli meni molemmat...
  16. S

    Pidätkö rakastelusta enemmän

    selvinpäin
  17. S

    Te jotka tulette Oulun Edeniin "esittely" halppislomalle ??

    ..niin milloinkas tulette? Me mennään heinäkuun lopussa. :D
  18. S

    Olisinko mä kauhea nipo, jos sanoisin pph:lle,

    jos on todellakin omista marjoita tehty niin olisin hiljaa... hyvät vitamiinit saavat niistä ja eihän se ole kuin välipalalla...
  19. S

    Sanokaas rehellinen mielipide menuusta :D

    mä tykkään makaronisalaatista mutta olen kala-allergikko ja laktoositon pitää olla... olethan sen ottanut huomioon että kaikki ei voi syödä kalaa... muuten on hyvä
  20. S

    Jos miehet tulisivat raskaaksi naisen sijaan, niin mitenköhän erilainen tää maailma olis ?

    jokaisella perheellä olis vain yksi lapsi.. ja tosiaankin kivunlievitykset, repeämiset, synnytyksestä palautumiset ym..olis paljon paremmin kuin nyt

Yhteistyössä