Mitä voi olla, rv 35 ja kamalaa sitkeää ja kirkasta liisteriä :/

  • Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
limatulppa voi olla hyvinkin tai sitten valkovuotoa tai ootkos käynyt heiluttelemassa miehen kanssa peittoa...??
saattaa olla osa sitäkin tavaraa...
Ei olla nyt yli viikkoon. Viikko sit paikat alko aukeemaan ja ensviikolla vauvan kääntöyritys.
 
aikasempi vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut voiko valkovuoto olla niinku sellanen klimppi? Eka tuli sellanen ja nyt lorottaa niin, että pitää olla side.
No mulla tuli silloin kuukausi sitten sellanen teelusikan kokoinen geelimäinen hyytelöpallo. ja se tosiaan oli pallo. Ja sen jälkeen just tota paksua venyvää limaa ja joka päivä. Side pitää olla. Tulee enempi tai vähempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut voiko valkovuoto olla niinku sellanen klimppi? Eka tuli sellanen ja nyt lorottaa niin, että pitää olla side.
Soittele äippäpolille jos huolestuttaa, ne kyllä tietää siellä sua neuvoa. Voi olla että on ollut limatulppa.
siellä ne sanoo et neuvolan asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mut voiko valkovuoto olla niinku sellanen klimppi? Eka tuli sellanen ja nyt lorottaa niin, että pitää olla side.
Soittele äippäpolille jos huolestuttaa, ne kyllä tietää siellä sua neuvoa. Voi olla että on ollut limatulppa.
siellä ne sanoo et neuvolan asia.
No sit hakea lähete neuvolasta äippäpolille.
 
Miten paljon sit lorottaa? Kannattaa varmaan käydä kuitenkin tsekkauttamassa ettei oo lapsivettä....

Mulla kyllä tuli joskus 38 viikolla sellanen kunnon loraus jotain (?) että ihan jalkoja pitkin valui nestettä.. Olin ihan saletti että vedet meni, mutta ei.... Kävin tarkistuttamassa ja todennäköisesti valkovuotoa. Olin ihan yllättynyt asiasta.
 

Yhteistyössä