G: Tunnetko ketään huumeiden käyttäjiä?

Harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:
Tiedän pari. Ja olen yhden entisen käyttäjän kanssa naimisissa. Meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa.
Mitä ihmeellistä on huumeiden käyttäjissä?
No ei mun mielestä muuta kuin se, että jatkavat käyttämistään. Mäkin olin entisen käyttäjän kanssa naimisissa, kunnes hänestä sitten sukeutuikin nykyinen käyttäjä. Mulla ei mitään tuttavuutta vastaan ole, mutta kauhean paljon en jaksa olla tekemisissä niin kauan kun käyttö on päällä.
Koskaanhan ei tiedä, repsahtaako. Mutta jos toinen on ollut 10 vuotta kuivilla kovista aineista, eikä ole missään tekemisissä sen aikaisten "kavereiden" kanssa, niin voin olla jo luottavaisin mielin.
Meillä on tehty pelisäännöt selviksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:
Koskaanhan ei tiedä, repsahtaako. Mutta jos toinen on ollut 10 vuotta kuivilla kovista aineista, eikä ole missään tekemisissä sen aikaisten "kavereiden" kanssa, niin voin olla jo luottavaisin mielin.
Meillä on tehty pelisäännöt selviksi.
Niinpä. Se on kyllä tärkeintä, että on selvää mitä sitten tapahtuu jos.. Muuten mulla on ihan positiiviset ajatukset ex-käyttäjistä, aika nopeasti sen kuitenkin huomaa jos "se vanha" alkaa taas kiinnostaa.
 
Tunnen pari, tai siis tunsin :/
Molemmat oli niin nuoria.
Teineinä samoissa piireissä pyörittiin (silloin eivät mitään käyttäneet ), sitten ne ajautu muihin porukoihin ja kuvaan tuli kaikkee mahollista pilvestä pillereihin ja ihan suoneen asti.
On se vaan niin ikävää lukee omanikäisten kuolinilmoituksia :/
 
Wide
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ojnfvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Joo, semmoisia jotka polttavat pilveä.
Lasketaanko nekin?
Ei tietenkään. Eihän se ole huume. Kuhan vaan luokitellaan huumeeksi. Sitähän voi antaa vaikka lapsille poltettavaksi.
Ei tupakka tai viinakaan ole huume, annatko niitäkin lapselle? Olipa rakentava kommentti :D

Tunnen pössyttelijöitä en huumeiden käyttäjiä..
 

Yhteistyössä