Apua, missä mun menkat on????

  • Viestiketjun aloittaja sasa
  • Ensimmäinen viesti
sasa
oon syöny tammikuusta asti YAZ-merkkisiä pillereitä. Vuoto on tullut aina ennen niiden lume pillereiden aikana ihan jetsulleen, mutta nyt otin ekan semmosen jo eilen EIKÄ MENKKOJA NÄY!

Mistä tää vois johtuu?? Mua huolestuttaa.
 
sasa
No, eikö kelleen oo käyny näin? Mua pelottaa, mä oon raskauden suhteen ihan hysteerinen :/ Vaikka nyt ei ees kyllä osu päivät kohilleen. Mutta ois kiva tietää mistä tää tämmönen voi johtuu???
 
Huisi hippu
tee testi jos et ole syönyt kaikkia pillereitä ajallaan, siis 2h varoaika, jos et oo syöny ajalleen ja oot unohtanu yhdenki pillerin niin sun kannattaa tehdä raskaustesti tai soittaa lääkärille tai syödä toinen liuska heti perään siis jättää lumet ottaamatta (jos niitä jäljellä) tai ne on vaan myöhässä eivätkä tule esim stressin takia. pillerit niukkentaa kuukautisia jopa niin että ne voivat jäädä pois( luin jostain lappusesta) ehkä sun vaan kannattaa odotella niitä seuraavia kuukautisia. sä päätät mitä teet. söin pillereitä jonku 9kk, vaihdoin ehkäisyrenkaaseen.
 
vaikka mistä
Mulla ne on. :) No oikeasti voi sen päivän pari heitellä. Stressi voi vaikuttaa, laihtuminen jne. Odota rauhassa ja jos ei "tauon" lopulla näy, tee testi tai soita terkkarille.
 
Huisi hippu
Alkuperäinen kirjoittaja caniche fan:
Minulla vähän sama tilanne... Kuparikierukka laitetiin 5vk sitten ja kuukautisia ei kuulu. Kai pitää myös testiä lähteä ostelemaan. (ensimmäinen raskaus alkoi Diane Nova pillereiden aikana)
huomatkaa että kun uusi ehkäisy aloitetaan on joku viikon kestävä tuplaehkäisyaika jolloin kortsua pitää käyttää. ja jos laitetaan kierukka niin se kyllä sotkee oman luonnollisen kierron...ei siinä oo mitään ihmeellistä.
 
sasa
Lähinnä se kun ennen on tullut vartin tarkkudella (ja oikeesti, kun oon ottanu vikan oikeen pillerin niin 6h-6h15min menkat aina alkaa)

Kaikki oon ottanut, ja ajallaan, vartin viiveelläkin vaan. Seksiäkään en oo harrastanut kun 13 päivää sitten, ei osuis oikein oikeeseen kohtaankaa :/
 
sasa
No mutta kun mulla ei tuo sukupuolielämäkään osuis silleen, mun munasolun pitäis olla jo kuollu ennen seksiä.

Mitään stressiäkään ei ole ollut, missä muualla voi olla vika? En kyllä ikinä uskonu kaipaavani vuotoni perään :/
 

Yhteistyössä