Hakutulokset

  1. S

    Käyttääkö astronautit vaippoja?

    siis häh...tää on ihan uutta tietoa... :|
  2. S

    Käyttääkö astronautit vaippoja?

    ei mun tietääkseni.. kyllä niillä taitaa olla siellä ihan vessa tai ainakin komposti käymälä tosin pikkupoikana ja likkanahan ne on varmaan käyttäneet, mutta luulen ettet tarkoittanut sitä ;)
  3. S

    Mistä saan 4 arkunkantajan?

    kun mun setä kuoli.. oli vain neljä kantajaa...2 tuli seurakunnan puolesta
  4. S

    Kai mun sitten pitää mennä töihin ja jättää tuo vauva iskän kanssa kotiin...

    onhan se varmasti ikävää, mutta lapsi saa olla isän kanssa kotosalla ettei ihan hoitoon tarvitse viedä.. parempi se on niin ku kituuttaa henki hieverissä ja stressata rahasta ku ei riitä... :hug:
  5. S

    Mitäs olette mieltä tästä hääpuvusta??

    hieno.. mä vaan ottaisin kuvioinnin vaalean sinisenä :D
  6. S

    Jos miehesi haluaisi muuttaa Hoikkaan, muuttaisitko mukana?

    hoikka...no tuossahan tuo on kajaanin lähellä..
  7. S

    holiday clubin tarjous

    mulle tuli samanlainen... et 99e ja 50e viikonloppulisä..tosin otettiin arkena nuo päivät niin on tuon 99e ja oulun edeniin
  8. S

    Kuinka moni lähtee Edeniin "esittely" reissulle ??

    niin ja mihin ihmeeseen me ängetään lapset siksi aikaa
  9. S

    Kuinka moni lähtee Edeniin "esittely" reissulle ??

    minä en :D tunnin voin siinä istua ja sit se saa luvan loppua
  10. S

    Kuinka moni lähtee Edeniin "esittely" reissulle ??

    elä viitti...3 tuntia :headwall: :kieh:
  11. S

    Kuinka moni lähtee Edeniin "esittely" reissulle ??

    ekan kerran meille tuli se ja väestörekisterikeskuskseta ja itellasta ovat saaneet meidän tiedot.. monelta olen kuullu että se on sellaista tuputtamisista tunnin verran..vähän yli..sit jatkoo "hauskan" pito.. pakkohan ei ole mitään ostaa...
  12. S

    Painoarvio tälle kuvan naiselle?

    65-70 max
  13. S

    Kuinka moni lähtee Edeniin "esittely" reissulle ??

    Meille tuli kirje tänään ja varasin meille 99e, 2 vuorokautta, 2 aikuista ja 2 lasta..plus allasosaston vapaa käyttö ja aamupala.. siinä on vain se ehto että pitää käydä kuuntelemassa se esittely niistä lomaosakkeista... :D oikeasti arvo n.300e... kerrankin päästiin johonkin halvalla...
  14. S

    G: Montako kertaa sinut on puhallutettu?

    kolmisen kymmentä kertaa...ja ihan parin kolmen vuoden sisällä.. talvisin yleensä joudun ratsiin..teen siis sesonkina töitä rukalla ja siellä pyörii poliisit harva se päivä pillin kanssa :D ajokortti mulla on ollu 9vuotta...auton olen omistanut 5v
  15. S

    Onko oikea syy saada karenssi?

    ihan oikea syy on saada karenssi
  16. S

    Millanen roskis-systeemi teillä on autossa?

    hedelmä pussi roikkuu vaihdekepissä ja joskus sit ovien taskuihin tungetaan.. putsaan yleensä taskut seuraavalla ajokerralla
  17. S

    Mä inhoan tätä pihaa....!!!

    luhtitalon alakerta tämä on... muuten ihana asua mutta joku hemmetti terrosoi täällä.. tosin epäilykset ilkivallan aiheuttajiin on...nyt pitäis saada vaan verekseltään kiinni... poliisin tuttuja nekin ovat
  18. S

    Mä inhoan tätä pihaa....!!!

    Silloin ku muutettiin niin auton takalasi hajotettiin.. Pihamme on yleinen oikaisupaikka, tupakin tumpin jättöpaikka, koiran kusetus ja paskatus paikka, kodittoman nukkuma paikka ( portaiden alla ), oksennus paikka ym... ja nyt... nyt oli sitten puhkaistu auton rengas...onneksi ei ollut vanne...
  19. S

    Onko jotain ainetta,jolla sohvasta sais puhtaan??

    mä ostin huonekaluliikkeestä kalliilla pesuainetta... levitti lian ja jätti vielä kosteusraidatkin.. sit hoksasin auton tekstiilin puhdistusaineen.. ( tujua tavaraa koska auto on yleensä paljon likaisempi kuin sohva ) ja meidän sohvat on kuin uudet :D
  20. S

    Möllerin mansikanmakuinen kalaöljy-vitamiinikapseli...

    tuota rasvaa saa myös florasta

Yhteistyössä