Jos miehesi haluaisi muuttaa Hoikkaan, muuttaisitko mukana?

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Ensimmäinen viesti
Mama the Strange
En oo ikinä kuullutkaan ja tuskin muuttasin. Toisaalta oon niin epätoivonen yh, että jos se mies ois tosi löytö, niin kai muuttasin sen kanssa vaikka kuuhun :)
 
Joo muuttaisin. Olis kiva nähä Antti ja Annikki Metsolaa ihan livenä. Niin ja Osmoa ja Liisaa tietysti myös! Stigusta ja Eevasta nyt puhumattakaan... Jaanan kanssa voisin käydä sitten laskettelemassa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Joo muuttaisin. Olis kiva nähä Antti ja Annikki Metsolaa ihan livenä. Niin ja Osmoa ja Liisaa tietysti myös! Stigusta ja Eevasta nyt puhumattakaan... Jaanan kanssa voisin käydä sitten laskettelemassa.
Jaana on vaan aika paljon Tampereella..kun sillä on se baari.
 
sinihammas
Ei tuollaista voisi tapahtua. Tuskinpa tuo koskaan Suomessa asunut mies haluaisi muuttaa kielitaidottomana jonnekin perähikiälle.

Mutta teoreettisesti, en muuttaisi mukana.
 
Ei kait siinä sitten kun pakkaisin kamat kasaan ja lähdettäs, on noita muuttoja jo sen verran takana ja millon on mies seurannu mua ja millon minä miestä et ei tuosta varmaan sen enempää, kun käytäs keskustelu et minkä hemmetin takia just sinne hoikkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Ei kait siinä sitten kun pakkaisin kamat kasaan ja lähdettäs, on noita muuttoja jo sen verran takana ja millon on mies seurannu mua ja millon minä miestä et ei tuosta varmaan sen enempää, kun käytäs keskustelu et minkä hemmetin takia just sinne hoikkaan.
Sen takia kun siellä on laskettelurinne ja kunnanlääkärin paikka vapaana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Ei kait siinä sitten kun pakkaisin kamat kasaan ja lähdettäs, on noita muuttoja jo sen verran takana ja millon on mies seurannu mua ja millon minä miestä et ei tuosta varmaan sen enempää, kun käytäs keskustelu et minkä hemmetin takia just sinne hoikkaan.
Sen takia kun siellä on laskettelurinne ja kunnanlääkärin paikka vapaana :)
Meistä ei taitas kummastakaan kunnanlääkäriks olla että varmaan jäätäs noilla syillä tänne ja sekään rinne ei vetäs kun on rinteen vieressä asuttu eikä kertaakaan ennätetty sinä aikana laskettelemaan :D
 

Yhteistyössä