Painoarvio tälle kuvan naiselle?

no juuri peilikuvan perusteella olen ajatellut että mun ei tarvistsi sitä 30kg pudottaa vaikka, puntari niin väittää..
käskin miehen viellä ottaa tänään kuvan musta, jotta tiedän vähän miltä näytän, kun peliin katson niin en nää itseäni aidosti, vaan vaan ne maha löllykät. kuvasta näkee kokonaisuuden, sillai kun ihmiset mut näkevät..
ystävilleni olen valittanut että näytän 120kiloiselta ja ne ovat muuta väittäneet, niin piti ihan teiltä kysyä ;)
 
Harmaana häpeillen myöntävä
Alkuperäinen kirjoittaja **:
ohhoh, mä oon samanpitunen ja melkeen 40 kiloo vähemmän painoa. Silti mun pitäs mielestäni pudottaa. Näenköhän mä sitten itteni jotenki väärin peilistä? Kun ei tuokaan mitenkään kamalalta näyttänyt, siis ap:n kuva.
Minä näen väärin. Tajusin sen tässä kun otin kuvia itsestäni, miten vääristynyt kuva mulla on. En halua laihtua, mutta olen nähnyt itseni paljon erilaisempana kuin oikeasti olen. Että olenkin pienempi kuin todellisuudessa kuvittelin ja kiinteämpi jopa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana häpeillen myöntävä:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
ohhoh, mä oon samanpitunen ja melkeen 40 kiloo vähemmän painoa. Silti mun pitäs mielestäni pudottaa. Näenköhän mä sitten itteni jotenki väärin peilistä? Kun ei tuokaan mitenkään kamalalta näyttänyt, siis ap:n kuva.
Minä näen väärin. Tajusin sen tässä kun otin kuvia itsestäni, miten vääristynyt kuva mulla on. En halua laihtua, mutta olen nähnyt itseni paljon erilaisempana kuin oikeasti olen. Että olenkin pienempi kuin todellisuudessa kuvittelin ja kiinteämpi jopa.
te mua 40 kiloa laihemmat(huokaus)
te näätte niin väärin itsenne, sillä kun nuorempana painoin sen 30 kiloa nykyisestäni vähemmän pidin myös itseäni todella lihavana!! vaikka kuulemma luut tuntuivat vaan joka paikssa..
 
se harmaa häpeilevä
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana häpeillen myöntävä:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
ohhoh, mä oon samanpitunen ja melkeen 40 kiloo vähemmän painoa. Silti mun pitäs mielestäni pudottaa. Näenköhän mä sitten itteni jotenki väärin peilistä? Kun ei tuokaan mitenkään kamalalta näyttänyt, siis ap:n kuva.
Minä näen väärin. Tajusin sen tässä kun otin kuvia itsestäni, miten vääristynyt kuva mulla on. En halua laihtua, mutta olen nähnyt itseni paljon erilaisempana kuin oikeasti olen. Että olenkin pienempi kuin todellisuudessa kuvittelin ja kiinteämpi jopa.
te mua 40 kiloa laihemmat(huokaus)
te näätte niin väärin itsenne, sillä kun nuorempana painoin sen 30 kiloa nykyisestäni vähemmän pidin myös itseäni todella lihavana!! vaikka kuulemma luut tuntuivat vaan joka paikssa..
Älä suutu, ei ole tarkoitus suututtaa. Minä tiedän näkeväni itseni väärin, enkä yritä laihduttaa. Ja sinullakin on vasta kuusiviikkoa synnytyksestä. Mahan lihaksetkaan ole ennättäneet palautua rääkistä. Ihana paita ja muotoja, mitään pahaa en siinä näe.
 
Ei pääse kirjautumaan
90kg olisin väittänyt ja 163cm pituudella olisit lihava 30kg kevyempänäkin eli 68 kiloisena.. toki voit uskotella itsellesi ettet näytä paksulta, mutta olet ihan oikeassa että ylipainoa sinulla on.
 
Ei pääse kirjautumaan
Alkuperäinen kirjoittaja **:
ohhoh, mä oon samanpitunen ja melkeen 40 kiloo vähemmän painoa. Silti mun pitäs mielestäni pudottaa. Näenköhän mä sitten itteni jotenki väärin peilistä? Kun ei tuokaan mitenkään kamalalta näyttänyt, siis ap:n kuva.
Minä olen apta pitempi ja painan häntä 40kg vähemmän, kyllä minullakin löllöä on kropassa ja iso takapuoli. Jossain kohtaa kun niitä kiloja on tarpeeksi, ei niitä osaa erottaa painaako ihminen 80kg vai 100kg - monista kun ei välttämättä huomaa edes, että ovat 20kg laihtuneet jos ovat lihavia olleet kun ovat laihdutuksen aloittaneet.
 
en mä ole kyllä kenellekkään suuttunut, sori jos siltä kuulosti.
tiedän tarkalleen että painoa minullaon liikaa ja paljon ja silloin kun pääsen tavoitteeseeni 79kg olen tyytyväinen itseeni ja se lienee tässä elämässä tärkeintä =)
siinä päainossa minulla on hyvä olla ja jaksan liikkua. siis vaeltaa 15km vaikeassa maastossa rinkka selässä.. siitä nautin.. :D hulluja nämä ihmiset :whistle:

no kukin yrittäkööt olla tyytyvöisiä itseensä, olen ain pyöreä ja sillä hyvä, mutta painoa haluan kuitenkin pois, jotta olisi hyvä olla ja nään lasten kasvavan aikuisiksi..
no kuitenkin hyvät jatkot kaikille, en ala enenpää väittelemään, sillä täällä saa tästä aiheesta monen närkästymään..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei pääse kirjautumaan:
90kg olisin väittänyt ja 163cm pituudella olisit lihava 30kg kevyempänäkin eli 68 kiloisena.. toki voit uskotella itsellesi ettet näytä paksulta, mutta olet ihan oikeassa että ylipainoa sinulla on.
Ei olisi lihava, vaan hivenen ylipainoinen...
 
en haasta riitaa
ei millään pahalla mutta sulla on tollanen löysä mekko päällä niin ei kukaan nää sun "muotoja" (lue: makkaroita) niin on vaikee sanoo... jos olisit ollut bikinit päällä tossa kuvassa niin ihmiset olis osannu veikkaa lähemmäs totuutta...
 
Harmaa vakkari vaan
minusta oot kyl nätti ilman laihduttamistakin. Itellä sama tilanne 161 ja reilu 80kg...tuskaa yksin yrittää laihduttaa muttei voi mitään =/ onnea matkaan!
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
no juuri kävin puntarissa ja painan 98kg, :ashamed: :ashamed: :ashamed:
että suurin osa arvauksista meni aika kauas todellisttuutta..

mutta laihduttaa aijon noin 20kg B)
Ohhoh?!!?! Oisin veikannut jotain 65-70 kg

Mutta mä oonkin ihan huono näissä ;)
 
vieras
Kyl sul nyt on vaa´assa vikaa... et voi painaa tuolla kropalla muka noin "paljoa"..? Siis mä on saman mittainen ja 69 kg ja minusta sä näytät kropaltas ihan samanlaiselta. Ei vaatteilla voi sentään niin paljoa huijata, eihän?

Kuvan perusteella nimittäin sanoisin että älä laihduta, hyvältä näyttää. Pelkkien mittojen perusteella olisin kyllä älähtänyt :ashamed: Näköjään ne kilot näyttää eri ihmisillä erilaiselta :D
 
storm
huh et kyllä näytä tippaakaan noin painavalta vielä kun olet melko lyhytkin (ei millään pahalla itse olen vielä lyhyempi ).. missä ne läskit ovat piilossa? äitini on 10kg kevyempi ja näyttää paljon pulleammalta.. :)
 
Satu
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
no juuri kävin puntarissa ja painan 98kg, :ashamed: :ashamed: :ashamed:
että suurin osa arvauksista meni aika kauas todellisttuutta..

mutta laihduttaa aijon noin 20kg B)
Vain 20 kiloa??? Itse 164 pitkä ja painoa n. 46kg ja vieläkin voi rutistaa. Edes laitokselle mennessä en ole 70 kg painanut.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
no juuri kävin puntarissa ja painan 98kg, :ashamed: :ashamed: :ashamed:
että suurin osa arvauksista meni aika kauas todellisttuutta..

mutta laihduttaa aijon noin 20kg B)
Vain 20 kiloa??? Itse 164 pitkä ja painoa n. 46kg ja vieläkin voi rutistaa. Edes laitokselle mennessä en ole 70 kg painanut.
olet sitten todella kevyt. Minä 159cm ja painoa 48kg, silti olen suht hoikka (tietääkseni :D).
 

Yhteistyössä