Painoarvio tälle kuvan naiselle?

Et kyllä luonnossakaan näytä noin painavalle mitä vaaka väittää, etei vika kyllä pelkästään kuvassa ole.
Mutta terveyden kannalta toki on aina hyvä pyrkiä normaalipainon rajoihin tai edes sinne päin.

Mä olisin väittänyt että painat paljon vähemän.
 
meikku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei pääse kirjautumaan:
90kg olisin väittänyt ja 163cm pituudella olisit lihava 30kg kevyempänäkin eli 68 kiloisena.. toki voit uskotella itsellesi ettet näytä paksulta, mutta olet ihan oikeassa että ylipainoa sinulla on.
Ei olisi lihava, vaan hivenen ylipainoinen...
No kyllä ei voisi enää puhua edes ylipainosta jos olisi 163cm ja 68kg! Tosin riippuu niin paljon ihmisen ruumiinrakenteesta ja sitä missä ne vähäisetkin kilot on.
Itse olen 162cm ja työterveyshoitaja sanoi 74kg painon olevan minulle hyvä, tosin minun kilot kertyvätkin enimmäkseen takapuoleen ja reisiin.
Mutta siis aivan nenästä on tuijottaa sokeasti vain lukemia, jokaisen kroppa on oma lukunsa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
painon puolesta voisit pudottaa 30kiloaki,mutta kuvan mukaan et tosiaankaan näytä sen tarpeessa olevalta!Mä en todellakaan kiinnittäis suhun kadulla edes huomiota,että olisit mitenkään merkittävän painavan näköinen.Hoikanoloinen olet,joten ootko varma,ettei vaakas ole nyt valehdellu sulle päin naamaa?Onnea pudotukseen! =)
no ei tasan ole hoikanoloinen =)
 

Yhteistyössä