Kai mun sitten pitää mennä töihin ja jättää tuo vauva iskän kanssa kotiin...

Nyt on pakko myöntää, ettei pärjätä. Rakennusalalta töitä ei löydy, joten ainoa vaihtoehto on, että mä meen töihin ja jätän tuon 4,5kk vauvan iskän kanssa kotiin... :'( Tai on kai se sitten jo vähän vanhempi, kun töitä löydän, mutta perjantaiksi on jo eka haastattelu sovittu.

Pakko ainakin siihen asti, että mies saa töitä..

 
:hug: meenhän mäkin töihin jo syyskuus,kun on vain pakko piste.tai teenhän mä myös tätä keikkahommaa ny kesällä.toihan on aivan ihana tilanne et iskä pystyy hoitaan vaavia,ei tarvi hoitoon kiikuttaa.mäkin toivon,et anoppi ja mun äitee ny sit pystyy tytöt hoitaan syksyllä,ainaki pienimmän.mä pidän peukkuja sun haastattelulle =) soitat sit heti!!!!!!!!!! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voitko sitten jatkaa vanhempainvapaata, hoitovapaalle ainakin marassa pitää olla puolivuotta töissä ennenkuin voi jäädä hoitovapaalle.
Jos mies löytää töitä, niin sitten mä palaan kotiin... Mutta aika epätodennäköistä on, että rakennusalalta töitä löytyy hetkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taiska79:
:hug: meenhän mäkin töihin jo syyskuus,kun on vain pakko piste.tai teenhän mä myös tätä keikkahommaa ny kesällä.toihan on aivan ihana tilanne et iskä pystyy hoitaan vaavia,ei tarvi hoitoon kiikuttaa.mäkin toivon,et anoppi ja mun äitee ny sit pystyy tytöt hoitaan syksyllä,ainaki pienimmän.mä pidän peukkuja sun haastattelulle =) soitat sit heti!!!!!!!!!! ;)
Joo, mä ilimootan heti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voitko sitten jatkaa vanhempainvapaata, hoitovapaalle ainakin marassa pitää olla puolivuotta töissä ennenkuin voi jäädä hoitovapaalle.
Jos mies löytää töitä, niin sitten mä palaan kotiin... Mutta aika epätodennäköistä on, että rakennusalalta töitä löytyy hetkeen.
kannattaa kyllä ottaa muuten selvää, että se onnistuu nuin jouhevasti sitten ! toivotaan, että töitä löytyis miehellekin pian !
 
Meillä tää on ihan suunniteltu niin että kun mulla loppuu äippäloma niin iskä pitää sen vanhempainvapaan.
Meillä tosin on kaksi lasta sitten joten iskä on jo rutinoitunut hoitamaan lasta/lapsia. :)
Meillä mä kun saisin rahaa vain n.500-700?/kk niin mies saapi 1500?/kk.
Ja mä töissä ollessa saan sen 950-1100?/kk.
 
pakko se on elää
Meillä on sama tilanne edessä kun vauva syntyy. Puoli vuotta olen kotona, venytetään penniä, otetaan vanhemmilta vastaan lahjoituksia, ja sitten mä meen töihin. En mäkään mitään hyväpalkkaista työtä saa, mutta 1000?/kk on parempi kuin 300?/kk.
 
Mutta tilannehan on hyvä kun isä jää kotiin pienen kanssa :)

Sä saat lähteä hoitovapalle sit duunista, mutta se pitää ilmoittaa työnantajalle muutamaa kk:tta ennen poisjääntiä.
En muista onko 2kkk; tarkista tää ettei tuu sit yllätystä ku oot uudelleen jäämässä kotiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mutta tilannehan on hyvä kun isä jää kotiin pienen kanssa :)

Sä saat lähteä hoitovapalle sit duunista, mutta se pitää ilmoittaa työnantajalle muutamaa kk:tta ennen poisjääntiä.
En muista onko 2kkk; tarkista tää ettei tuu sit yllätystä ku oot uudelleen jäämässä kotiin.
Siinä on työssäoloehto tosiaan että saa jäädä hoitovapaalle, ihan sen takia ettei uusi työntekijä heti ilmoita että ei vaiskaa mä jäänkin lapsen kanssa kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mutta tilannehan on hyvä kun isä jää kotiin pienen kanssa :)

Sä saat lähteä hoitovapalle sit duunista, mutta se pitää ilmoittaa työnantajalle muutamaa kk:tta ennen poisjääntiä.
En muista onko 2kkk; tarkista tää ettei tuu sit yllätystä ku oot uudelleen jäämässä kotiin.
Joo, näistä asioista pitää vielä ottaa selvää oikein ajan kanssa. Ja isä on oikein innoissaan kyllä kotiin jäämässä :D Onneksi!
 
Niin joo ja meillä sit kans mä jään taas ensi kesänä hoitovapaalle kun en halua pientä viedä hoitoon.
Teen sit vaiks keikkoja että saadaan vähän enmpi rahaaelämiseen.
Ja siis meinasin tästä puhua pomon kanssa jo viimistään kun palaa takas töihin vuodenvaihteessa.
 

Yhteistyössä