HUOM te, joilla ollut paljon kivuttomia supistuksia loppuraskaudessa, onko mennyt yli LA:n?

  • Viestiketjun aloittaja minne79
  • Ensimmäinen viesti
minne79
mulla suppaillut jo nelisen viikkoa kamalasti kivuttomia mutta tosi voimakkaita ja pitkään kestäviä suppareita. Nyt rv 39+2 ja tänä aamuna supistellut 12 kertaa...mites teillä muilla vastaavissa tilanteissa, onko tullut ennen la:ta vai kertooko nää supistukset mistään?
 
vieras
No, mulla ei kipeitä supistuksia ollut ainuttakaan ennen kuin vedet meni, kivuttomia oli en nyt tiedä paljon, mutta tasaisesti kuitenkin loppua kohden. Vauva syntyi 39+3.

Tsemppiä loppumetreille! :)
 
vieras
mulla oli kivuttomia suppareita varmaan joltain 15 viikolta lähtien eikä avannut paikkoja mutta synnytys menikin sitte nopeeta,muutamassa tunnissa ja heti alkoi tosi voimakkailla supistuksilla.lapsi syntyi viikon etuajassa.
 
HelloShitty
olihan noita nyt nelosen kaa jonkun verran, kivuttomia ja kivuliaita. tyttö syntyi rv 40+6. :heart:
jokaisen kaa ollu kyllä aika paljon kivuttomia mutta emmä niihin silleen oo kiinniittäny huomiota. 2 ekaa tuli ennen la ja kolmas ja neljäs meni yli.
 
ap
kiitos...lisää kokemuksia? Millaisia ne teidän harkkasupparit on olleet? Nämä on niin voimakkaita et on ihan siinä rajalla sattuuko ne vai ei....ja pitkäkestoisia, ehkä 30 sekkaa?
 
mulla
oli myös tosi paljon kivuttomia supistuksia joltain päälle 20 vkolta, ja myös kivuliaita loppumetreillä, mutta lapsi syntyi vasta 42+5. Tosin olin muutenkin jokseenki epänormaali tapaus, ei auttanu mikään aukeemaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, mulla ei kipeitä supistuksia ollut ainuttakaan ennen kuin vedet meni, kivuttomia oli en nyt tiedä paljon, mutta tasaisesti kuitenkin loppua kohden. Vauva syntyi 39+3.

Tsemppiä loppumetreille! :)
Häh... Mähän nimenomaan kirjoitin, että kivuliaita ei ollut, kivuttomia oli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos...lisää kokemuksia? Millaisia ne teidän harkkasupparit on olleet? Nämä on niin voimakkaita et on ihan siinä rajalla sattuuko ne vai ei....ja pitkäkestoisia, ehkä 30 sekkaa?
mulla kanssa oli tosi tiukkia ne supistukset ja kesti pitkään. töissä kun olin niin jatkuvasti oli hankala olla kun joutu käyttämään voimaa tai liikkumaan.
 

Yhteistyössä