Hakutulokset

  1. E

    Mistä vk-takki ja -housut pienelle tytölle??

    Ticketin takista maksoin 59.90e ja housuista 39.90e. Tilasin nuo suoraan Ticketin tehtaalta Tanskasta, postituskulut 0e ja paketti saapuu kotiovelle noin viikossa.
  2. E

    Mistä vk-takki ja -housut pienelle tytölle??

    Ticket to Heaven. Neljän muksun äitinä, sanoisin sen olevan yksi parhaista :) Ostin juuri 1.5 vee tytölleni (80cm) Ticketin ihanan A-linjaisen ja pussihelmaisen takin (Lilyrose baby jacket) ja siihen housut (vesipilari 5000mm) ja housut tosiaan vyötärömallia (plain rain). Ticketillä suht reilut...
  3. E

    viikon ikäinen vauva oksensi!

    Oletettavasti syönyt vain liikaa. Minunkin kaksi nuorinta on kerran kumpikin pienenä puklanneet tuolla tavalla... eli tosiaankin maitoa tuli ylös paljon ja vauhdilla. Tuskin tarvitsee olla huolissaan :)
  4. E

    ex mies vielä ihmettelee miksi saa haukkuja, koska on niin v#### itsekäs!

    "no sun ongelmashan nuo kuskaukset on, ellei ole isä vkl" Voi hel###ti! Isän viikonloppu, no huh huh... siis et oo tosissas... ihan kuin ne lapset olis isän vain viikonlopun ja äidin muun ajan! Tsiisus, jos kaikki isät ajattelis noin, lapset tuskin käsittää et isä on niiden isä vain tietyn osan...
  5. E

    Hyvä voide 4v jolla todella kuiva iho?

    Meidän keskimmäisellä pojalla oli pienenä kuiva iho just käsissä ja jaloissa (myös niitä kuivia länttejä) ja nyt nuorimmaisella, 1-vuotiaalla tytöllä sama homma (varmaan tuo pakkanen osittain aiheuttaa), niin mutta asiaan, eli kummallakin on auttanut ja tosi nopeasti (päivässä parissa)...
  6. E

    Perheet joissa on 4 lasta miten olette aikuisena kokeneet perheen koon?

    Ken guru: Juu, tuolla "teolla" tarkoitinkin sitä että omista itsekkäistä syistä halutaan vain yksi lapsi... Ja kun katson omien lapsieni välistä välittämistä ja huolenpitoa, niin olen edelleen sitä mieltä että yksi lapsi jää paitsi jostain sellaisesta mitä rahalla eikä muillakaan "elämyksillä"...
  7. E

    Perheet joissa on 4 lasta miten olette aikuisena kokeneet perheen koon?

    Itselläni 4 sisarusta, minä vanhin, yhdestäkään en luopuisi ja varsinkin nyt kun kaikki ollaan aikuisia niin aivan mahtavaa omistaa monta sisarusta <3 Minulla itsellänikin nyt neljä lasta (vanhin 19 ja nuorin 1), kyllähän nuo tappelevat ja välillä tuntuu että tunnit loppuvat vuorokaudessa...
  8. E

    Helpotusta pahoinvointiin?!

    ...jäiset mansikat, kylmä coca-cola, tuc-keksit, kebabbi. Lähestulkoon kokoajan syöminen (vähintään alle kaksi tuntia väliä). Ja riisipiirakat, salmiakki... Ja mahdollisimman paljon lepoa. Yleensä loppuu onneksi viimeistään viikolla 16. Tsemppiä odotukseen! terkuin 4lapsen äiti
  9. E

    Ostatteko lapsillenne ensiasunnot?

    Heinäkuussa ostettiin esikoiselle (4 lasta meillä yhteensä, pitkillä ikäeroilla) pikkuyksiö (32 neliöö), koska se on järkevämpää, ettei "lapsi" menetä ensiasunnon etuutta (varainsiirtovero) tuollaiseen pieneen kämppään. Ja ei olla mitään rikkaita, minä olen hoitovapaalla nuorimmaisen kanssa...
  10. E

    Nainen kun pääsee 40 ikään ei hän kelpaa enää!

    Hahhahhahhaaa! Ihankuin se läskiys ja velttous ikää kattois! Oon kohta 41vee ja satakertaa timmimmässä kunnossa kun moni kakskymppinen, ja jos seksuaalista puolta mietitään niin enpä siinäkään huonommaksi jää ;) Kuule ap, sun päänsisus (ja oletettavasti alapääski) on NIIN PIENI, etten p*nis sua...
  11. E

    joko ootte ostanu talvihaalarit lapsille te kenel tarvetta? :) mihin päädyit?

    Ticktiä 2-osaisena 11-vuotiaalle pojalle ja 6-vuotiaalle pojalle, jolle lisäksi Ticketin haalari sekä 1-vuotiaalle tytölle Ticket haalari, Racoon sydän-haalari sekä Reimatec-haalari... taisi tytön haalarien kanssa vähän mopo karata käsistä :D
  12. E

    Keskeyttääkö vai ei?

    Et koskaan saa tietää miten paljon menetit, jos keskeytät nyt raskautesi. Et ehkä enää tulekaan ikinä raskaaksi... Rakkaus lapseen on jotain mitä kukaan ei sinulle koskaan pysty sanoin kuvaamaan, tuo pieni silkkitukka jota mahassasi kannat 9kk on vapautesi menettämisen arvoinen taatusti. Ole...
  13. E

    todellinen yllätys vauva

    Onneksi olkoon :) Täällä tässä kuussa vuoden täyttävän yllätyksen äiti, tosin meillä oli jo kolme lasta (93, 01, 06) ennestään ja lapsiluku piti tosiaankin olla täynnä... No, kaikella on tarkoituksensa, isä sai toivomansa tytön kolmen pojan jälkeen :) ja nyt totuttelun jälkeen äitikin on...
  14. E

    Synnytyksestä 4 päivää, kertokaa nyt onko tää normaalia??

    ..tuohon kohtutulehdukseen en mäkään usko, neljä kertaa synnyttäneenä ja viime syksynä sellaisen lievänä kokeneena (kipu tuntuu kun alavatsaa painellaan ja kävellessä, ainakin). Juu, ja ehdottomasti useasti "alapää-suihkuja" ja taputellen kuivaksi pyyhkiminen (vaikken ole "hurjan kipeä" ollut...
  15. E

    Ehkäisy pettänyt,mies haluaa abortin ja minä en.

    Minä olin tasan vuosi sitten samanlaisessa tilanteessa, meillä oli kolme poikaa jakumpikaan ei lisää halunnut... Mutta lopulta en "uskaltanut" keskeyttääkään kun pelkäsin ettei "pää kestä" ja mieskin sitten oli lopulta samaa mieltä. Nyt meillä nukkuu tuolla 4kk vanha tyttö (ihan isänsä kopio)...
  16. E

    Tulikohan nyt kuitenkin ihan älyttömän iso haalari..??

    Pakko kommentoida!!!! Ticket ehdottamasti voittaa Reimat ja Remut! Kulutuksen kestossa, kosteuden pitävyydessä ja päällä istuva! No, koko on kyllä reilu :) Hoitotätikin kehunut parhaaksi ja osti lapsenlapselleenkin tulevaksi talveksi kun tykkäsi meidän pojan haalarista niin paljon. terv.kolmen...
  17. E

    Yllätysraskaus

    Täällä myös yksi, rv 39+4. Ja äidillä ikää jo 39vee, isällä vuosi enemmän, eli lap-set piti todellakin olla jo tehty! Tämä tuleva meidän neljäs, kolme isoveljeä (18, 10 ja 5) odottamassa ilmeisesti pikkusiskoa... Juu, ja sopeutumis-ongelmia ollut varsinkin itselläni! Mutta enää on turha uikuttaa...
  18. E

    Paljonkohan kannattaisi maksaa emmaljungan...

    Meillä oli kolmannella lapsella ceroxit, oli tosi hyvät! Tukevat työntää, heittoaisa, menee pieneen tilaan(kasaan). Myin muutama kuukausi sitten 350e, sisälsi uuttavastaavan duolift-kopan sekä jalkapeitteen(hinta uutena noin 200e), olivat tosi hyvässä kunnossa. En maksaisi ilman koppaa kolmea...
  19. E

    Että otti taas tänään pattiin..

    "Mitä sitten?" No yök!!!! Ällöttävää!!! Ja törkeää, pysyis vaan kännäämässä ja haisemassa kotonaan! En mä ainakaan omalle sohvalle tollasta haluis :x
  20. E

    raskaus haaveissa

    Ihan pakko ottaa kantaa! Itsellä ikää 39vee, oltu yhdessä miehen kanssa 14 vuotiaasta asti, erottukin kolme kertaa... Eli ei se ikä takaa mitään, että onni olisi kestävämpää vanhempana kuin nuorempana, lapset vaan jaksaa hoitaa paremmin :) (mulla pojat 93, 01 ja 06, sekä nyt menossa rv.25...

Yhteistyössä