Nainen kun pääsee 40 ikään ei hän kelpaa enää!

  • Viestiketjun aloittaja Näin se vain on
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vain on;27450746:
En todellakaan ole ainoa mielipiteessäni. Ja kyllä sitä mieluiten katsoo kaunista, timmiä nuorta tyttöä kuin lihavaa, löysää vanhaa harakkaa
Minäkin katselen mieluummin hyväkroppaista nuorehkoa miestä kuin keski-iän ylittänyttä omenavatsaista ja kaljuuntunutta ukkoa :) Mitä sitten?
 
Hahhahhahhaaa! Ihankuin se läskiys ja velttous ikää kattois! Oon kohta 41vee ja satakertaa timmimmässä kunnossa kun moni kakskymppinen, ja jos seksuaalista puolta mietitään niin enpä siinäkään huonommaksi jää ;) Kuule ap, sun päänsisus (ja oletettavasti alapääski) on NIIN PIENI, etten p*nis sua vaikka olisit viimenen mies maailmassa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vain on;27450746:
En todellakaan ole ainoa mielipiteessäni. Ja kyllä sitä mieluiten katsoo kaunista, timmiä nuorta tyttöä kuin lihavaa, löysää vanhaa harakkaa
Et varmaan, mutta mielipiteesi ei myöskään ole ainoa laatuaan miesten, eikä myöskään naisten keskuudessa. Kuten Viikate sanoikin, niin mieluummin nuori ja vireä... :p

Harmi vain, ettemme voi nuorentua.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vain on;27450679:
40 vuotias nainen on löysä, lihava ja vanha. Nuori nainen on paras kaikista. Ei löysää ei ryppyjä. 40 vuotias on jo käytöstä poistettu ällötys.
Oisko näin nyt sitten vanhempien miesten suhteen? Ihmeesti nuoret miehet on kiinnostuneita ja tunkee seuraan vaikka 50v jo täynnä =)
 
Mietin..
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vain on;27450679:
40 vuotias nainen on löysä, lihava ja vanha. Nuori nainen on paras kaikista. Ei löysää ei ryppyjä. 40 vuotias on jo käytöstä poistettu ällötys.
.. etkö sinä ole kelvannut kenellekään? :(
 
40 +
[QUOTE="vieras";27450863]Minulla on tuo oma mies. Riittää, että se haluaa olla minun kanssa. Ei mitään väliä sillä, mitä muut ajattelee.[/QUOTE]

Sama juttu, ja mä olen miehelleni aina se "nuorempi nainen", koska hän on 9 vuotta minua vanhempi :D
 
"Hotmama"
Tämä on nyt pinnallisesti sanottu, mutta minulla ei ole ollut parikymppisenä niin hyvän näköisiä poikaystäviä kuin nykyjään. Johtunee kai ettei silloin ollut itseluottamusta.
Pinnallista sekin, että nuoret miehet ovat erittäin hauskaa seuraa, hyvän näköisiä ja seksi aivan loistavaa.
 
Näin se vain on
Ei haittaa vaikka mies vähän rupsahtaa mutta naisen pitää pitää itsensä haluttavana ja kauniina. Yleensä kun tuo ikä saavutetaan alkaa olemaan tuo aivan mahdotonta ja siksi miehen pitää vaihtaa nuorempaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vain on;27450910:
Ei haittaa vaikka mies vähän rupsahtaa mutta naisen pitää pitää itsensä haluttavana ja kauniina. Yleensä kun tuo ikä saavutetaan alkaa olemaan tuo aivan mahdotonta ja siksi miehen pitää vaihtaa nuorempaan.
Huonosti provoilet, vähän harjoitusta tarvitset vielä :)
 
Hih hih
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vain on;27450910:
Ei haittaa vaikka mies vähän rupsahtaa mutta naisen pitää pitää itsensä haluttavana ja kauniina. Yleensä kun tuo ikä saavutetaan alkaa olemaan tuo aivan mahdotonta ja siksi miehen pitää vaihtaa nuorempaan.
Tämä pätee vain siinä tapauksessa jos miehellä on todella todella paljon rahaa. Ja miehen kumppanilla ei mitään muuta kuin se ulkonäkönsä.
Niin ja se nuorempi nainenkin sitten haaveilee nuoresta timmistä hyväkroppaisesta miehestä ja salaa pelehtii sellaisen kanssa.
 
"poikia3"
Juu, ap tarvii kyllä harjoitusta. Kumma kun noita puumanaisia löytyy, vetävän näköisiä naisia, joita nuoret miehet metsästävät.

Ja kumma juttu, kun itsellänikin riittää pyöritystä, kun viihteelle lähden, vaikka en seuraa itselleni haekaan. Ei tarvitse kun on onnellisesti naimisissa.

Ja mitä niihin miehiin tulee, kyllähän niitä nuoria katselee, mutta itse otan mieluusti vähän vanhemman miehen, joka tietää mitä tekee.
 
"jaa"
Mulle kun porukat sanoo (ja olen itsekin sitä mieltä) että olen vaan kaunistunut ja parantunut iän myötä. Nuorena ei ollut jonoksi asti miehiä mutta nyt olisi :D Tietty itsevarmuudella, asenteella ym on osansa myös, mutta alkavista rypyistä ym huolimatta voi sanoa että olen ihan kaunis :flower: Ei varmaan missiainesta mutta kivan näköinen kuitenkin.

Ikää nyt 39 v
 
[QUOTE="jaa";27450954]Mulle kun porukat sanoo (ja olen itsekin sitä mieltä) että olen vaan kaunistunut ja parantunut iän myötä. Nuorena ei ollut jonoksi asti miehiä mutta nyt olisi :D Tietty itsevarmuudella, asenteella ym on osansa myös, mutta alkavista rypyistä ym huolimatta voi sanoa että olen ihan kaunis :flower: Ei varmaan missiainesta mutta kivan näköinen kuitenkin.

Ikää nyt 39 v[/QUOTE]

Ap:n mielestä varmaan vaan mielistelevät tms... ;)
 

Yhteistyössä