raskaus haaveissa

  • Viestiketjun aloittaja jännittääää
  • Ensimmäinen viesti
jännittääää
Meinasin että ehdottaisin tässä pian miehelleni että voitas alkaa jo kunnolla yrittämään sitä pikkuista :) Asiasta on jo puhuttu aikaa sitten ja sanoi silloin että "sitten kun on intti käyty", etten jää vauvan kanssa kaksin :) Mieheni siis kotiutui jo vuosi sitten, joten jos nyt olisi aika :) Jännittääää!!!
 
"jep"
No,onnea vaan yritykseen.
Raskaaksi tuloa suurempi haaste tulee varmasti olemaan se että pysytte yhdessä vielä lapsen ollessa alaikäinen ja pystytte antamaan hyvän ja onnellisen lapsuuden.
 
"aapee"
[QUOTE="jep";23873019]No,onnea vaan yritykseen.
Raskaaksi tuloa suurempi haaste tulee varmasti olemaan se että pysytte yhdessä vielä lapsen ollessa alaikäinen ja pystytte antamaan hyvän ja onnellisen lapsuuden.[/QUOTE]

Mikäs ilonpilaajapäivä se tämä on :O
Kyllä, parhaamme teemme ja jos/kun lapsi saa alkunsa on sillä maailman parhaat vanhemmat, ja isovanhemmat! Kukaan ei voi taata että on ikuisesti yhdessä, toivotaan näin kuitenkin.
 
Ihan pakko ottaa kantaa! Itsellä ikää 39vee, oltu yhdessä miehen kanssa 14 vuotiaasta asti, erottukin kolme kertaa... Eli ei se ikä takaa mitään, että onni olisi kestävämpää vanhempana kuin nuorempana, lapset vaan jaksaa hoitaa paremmin :) (mulla pojat 93, 01 ja 06, sekä nyt menossa rv.25 ehkäisyn pettämisen tuloksena) Paljon onnea odotuksen odottamiselle!! Sittenpähän on vanhempana aikaa itselle :)
 
aaapeee
Alkuperäinen kirjoittaja elämäyllättää;23873134:
Ihan pakko ottaa kantaa! Itsellä ikää 39vee, oltu yhdessä miehen kanssa 14 vuotiaasta asti, erottukin kolme kertaa... Eli ei se ikä takaa mitään, että onni olisi kestävämpää vanhempana kuin nuorempana, lapset vaan jaksaa hoitaa paremmin :) (mulla pojat 93, 01 ja 06, sekä nyt menossa rv.25 ehkäisyn pettämisen tuloksena) Paljon onnea odotuksen odottamiselle!! Sittenpähän on vanhempana aikaa itselle :)
Paljon onnea raskaudesta! :) Ja siis me olemme seurustellut 6-vuotta, en todellakaan takaa että olemmeko yhdessä enään vuoden, viidenvuoden tai kymmenen päästä, mikään ei kuitenkaan näytä siltä että ero olisi nyt tulossa. Olen 22-vuotias, en rellestä niinkuin muut ikäiseni ( ainakin kaverit ), otan ehkä muutaman siiderin pari kertaa vuodessa, se siitä, nyt tuntuu siis jo muutenkin että olen tähän vamis! :)
 
avantasia harmaana
onnea yritykseen..itse olin saman ikäinen kun sain esikoisen mutta meillä tärppääminen kesti..Ja mulla sama homma,ei alkoholi ole koskaan maistunut kuten ei miehellekään kun joskus saunan yhteydessä..kaverit juos baareissa ja ite olin mielummin vaan kotona kaikessa rauhassa.Nyt meillä 2v poika ja toinen toiveissa mutta ei ole yritys tuonut tulosta vielä:p ja lisäys vielä,koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo,täytyy vaan nauttia tästä hetkestä:)
 
"aapee"
onnea yritykseen..itse olin saman ikäinen kun sain esikoisen mutta meillä tärppääminen kesti..Ja mulla sama homma,ei alkoholi ole koskaan maistunut kuten ei miehellekään kun joskus saunan yhteydessä..kaverit juos baareissa ja ite olin mielummin vaan kotona kaikessa rauhassa.Nyt meillä 2v poika ja toinen toiveissa mutta ei ole yritys tuonut tulosta vielä:p ja lisäys vielä,koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo,täytyy vaan nauttia tästä hetkestä:)
Näinhän se on. On kiva kuulla myös muiden kokemuksia! Ja kiitos :)
 

Yhteistyössä