Tulikohan nyt kuitenkin ihan älyttömän iso haalari..??

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
Poika siis n. 115cm pitkä ja käyttää 116cm vaatteita. Ostin 122cm haalarin (Ticket) kun ajattelin että jos oiekasti mahtuisi nyt kaksi talvea sama haalari.

Hihat ja lahkeet ihan jees mutta se niska-peppu osa roikkuu kyllä hurjan alhaalla, hitto!

Millaisia kokoja te olette ostaneet ja minkä kokoisille lapsille?
 
Asian
Nyt täytyy kyllä sanoa, että olen ihmetellyt jo pidempään noiden T2H haalareiden suosiota. Ovat niin säkkejä, että harvalle lapselle istuvat päälle. Tosi leveitä ja just toi niska-haara väli tosi pitkä. Itse panostan myös talvihaalariin ja olen todennut, että Molon, Minymon,Popin haalarit istuvat paljon paremmin.
 
"Ilona"
Omasta mielestäni lähtökohtaisestikin aivan outo idea, että sama haalari mahtuisi kaksi talvea. Jo se on joskus saavutus, että sama haalari menee loka-huhtikuuhun. Kyllähän sen haalarin pitää olla oikean kokoinen, eikä mikään säkki johon kompastuu.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
juuu
NO kyllä ticketistä on aivan liian iso jos otit 122senttisen!! Ne on sen mallisia että et voi ottaa niin isoa että menis kaks talvea. en ylipäätään ymmärrä miks pitäis yrittää ottaa niin iso että menee kaks talvea. ostaa seuraavan talven haalari kevätalesta niin ei tarvi maksaa paljon.
 
taisitpa ostaa
Meillä on ollut kaksi talvea ticketin haalari, ja kumpanakin olen ostanut kokoa pienemmän kuin muut käytössä olevat vaatteet ja pojan pituus. Niin myyjäkin neuvoi. Pojalla siis talvella 86 vaatteet, ja tuo haalari kokoa 80 ja silti reilu. Kokeilin juuri päälle, ja menee vielä alkutalven tarvittaessa tänäkin vuonna, vaikka poika on jo 93cm pitkä! Ovat siis todella reilua mitoitusta (en kyllä ymmärrä miksi)!!
 
"vieras"
Jos lapsi pystyy liikkumaan ja leikkimään siinä haalarissa, niin ei ulkonäöllä ole niin väliä. Mun mielestä on kivempi katsella liian isoja säkkejä kuin lapsiraukkoja, joiden haalari kiristyy kyykistyessä jne.
 
"tiina"
Täytyy tänään sovitella vielä ja jos paksummillakin varusteilla alla tosi isolta näyttää taidan käydä vaihtamassa koon pienempään.
Menee nyt sitten kaksi talvea tai ei, toivottavasti menee. Miksi ei voisi ajatella haalarin kestävän kaksi talvea? En itse kyllä ymmärrä että ostetaan sellaisia kinnahaalareitakaan jotka menevät puolessa vuodessa pieneksi.

Ja Ticketin "säkkimallista" taas itse pidän.
 
"vieras"
Eskarilaiselle (sisävaatteet 122/128) ostin ticketin vk-puvun 116 ja varmaan samankokosen ostan talvihaalarin. Jos ostan kaupasta otan mukaan sovittamaan. Ticketit on sellasia et niistä ei ikinä tiiä et miten iso se loppujen lopuksi on. Pojalla on yks ticketin vanhemman mallinen plain rain w fleese, kokoaa 128 ja tää 116 senttinen mitoiltaan sama.
 
Pakko kommentoida!!!! Ticket ehdottamasti voittaa Reimat ja Remut! Kulutuksen kestossa, kosteuden pitävyydessä ja päällä istuva! No, koko on kyllä reilu :) Hoitotätikin kehunut parhaaksi ja osti lapsenlapselleenkin tulevaksi talveksi kun tykkäsi meidän pojan haalarista niin paljon.
terv.kolmen pojan äiti, ja viidettä talvea Ticketin käyttäjä :)
 

Yhteistyössä