Yllätysraskaus

• Viestiketjun aloittaja "maija"
  • Ensimmäinen viesti
"maija"
näin on nyt päässyt käymään, että yllätys on tulossa. onko täällä muita joille käynyt näin? haluaisitko kertoa omia ajatuksia ja kokemuksia?

meille tämä tuli huonoon elämäntilanteeseen, muuten olisin varmaan jopa iloinen raskaudesta. No, keskeytys ei minulle ole vaihtoehto, joten lapsi saa meille tulla tietenkin. eiköhän tämä iloksikin muutu, sitä toivon. nyt vielä ajatukset ihan sekaisin ja vaikea uskoa todeksi. alussahan tämä on, ja tavallaan pelottaa myös km- ajatukset vaikka se kai on ihan nurinkurista (olen saanut yhden alkuraskauden km:n).

"Jep"
Viikko sitten pärähti plussa testiin. Olin jo ihan päättänyt etten välttämättä enempää lapsia halua, ainakaan muutamaan vuoteen, mutta päätti pieni sitten toisin. Nyt pelottaa jos onkin tuulimuna tai tulee keskenmeno, pari päivää sitten vielä kirosin miten taas pitää laittaa oma elämä sivuun ties kuinka pitkäksi aikaa uuden vauvan takia. Niin se mieli muuttuu :D

"xxx"
Heps, täällä toinen. Viimeviikolla saatiin tietää että meille on ihan ylllättäen pikkuinen tulossa.

Kyllähän siinä piti muutaman kerran henkeä vetää että voiko tämä olla totta. Mutta nyt olen jo iloinen asiasta, tänään ollut sellainen olo että wau, me saadaan vauva ja tämä on tosi tosi tosi ihana juttu.

isännälle on sopeutuminen ollut vähän vaikeampaa. Vauvan hän toivottaa tervetulleeksi. Mutta meilläkin elämäntilanne vähän sellainen että joutuu laittamaan suunnitelmia uusiksi. Mutta ei se mitään. Asioilla on tapana järjestyä.
Kyllä tuo ukko meille jo uutta autoa on silläsilmällä katsellut, tulokas siis neljäs niin loppuu tila kesken nykyisestä.

Eli vaikka vauva tuleekin vähän yllättäen niin erittäin toivottuna.

"Maija"
Tiedän. mun mielestä yllätys on kuitenkin oikea sana tässä. suunniteltu vauva ei ole, mutta ei vahinkokaan (juuri siksi että seksiä kun harrastaa niin aina on mahdollista tulla raskaaksi). joten mä kutsun tätä nyt toistaiseksi yllätykseksi :)

Täällä myös yksi, rv 39+4. Ja äidillä ikää jo 39vee, isällä vuosi enemmän, eli lap-set piti todellakin olla jo tehty! Tämä tuleva meidän neljäs, kolme isoveljeä (18, 10 ja 5) odottamassa ilmeisesti pikkusiskoa... Juu, ja sopeutumis-ongelmia ollut varsinkin itselläni! Mutta enää on turha uikuttaa ;) Kait se yksi vielä siinä joukon jatkeena menee, ja ainakin "hoitajia" riittää! Aika näyttää, miten sitä vielä "näin vanhana" jaksaa :whistle: Mutta luottavaisin mielin mennään tässä vaiheessa.

Mun yllätys tuolla lattialla kovasti harjoittelee mönkimään ! Yllätys tuli mahdollisimman huonoon aikaan, mutta maailman rakkainhan tuo on <3 Isi on mitä onnellisin alku epäröinnistä huolimatta. 5kk tulee ensiviikolla pojalla täyteen :)

Yhteistyössä