joko ootte ostanu talvihaalarit lapsille te kenel tarvetta? :) mihin päädyit?

  • Viestiketjun aloittaja "jepskukkuu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Viimetalven minymot lähti myyntiin lähes käyttämättömänä, OLI hankalat pukea 3 ja 5v:lle, lapset inhos noita pukuja, samoin päiväkodin tädit=D .aiempina vuosina olleet hyviä.
Ens talveksi on tikettiä ja reimatekkiä
 
[QUOTE="vieras";27316980]Viimetalven minymot lähti myyntiin lähes käyttämättömänä, OLI hankalat pukea 3 ja 5v:lle, lapset inhos noita pukuja, samoin päiväkodin tädit=D .aiempina vuosina olleet hyviä.
Ens talveksi on tikettiä ja reimatekkiä[/QUOTE]

Meillä taas sekä lapsi että pk:n tädit on tykänneet. :)
 
"vieras"
Mä olen tosi tarkka lasten (ja omista) vaatteista ja oon tosi tarkkaan aina miettinyt haalarien värit ja valinnut mieleiseni.
Nyt annoin poikien itse valita ja tulos tässä:

Haalarit - KappAhl, Muotia & Vaatteita verkossa

:D Käyttäjinä siis pojat 5 ja 6 vee. Ekaluokkalaisella kouluun myös kaksiosainen viime keväänä ostettu puku. :)
Juu, tuo on ihana haalari, meinasin ostaa esikoululaiselle ensi vuodeksi, mutta en sitten raaskinutkaan...täytyy toivoa että löytyy jostain käytettynä ensi vuonna!
 
Kuviollinen minymon haalari, vpun ticketin takki ja harmaat jonathanin toppahousut. Kauppatakeiksi musta parka+h&mn pinkit toppahousut.
Sininen kapphallin haalari, keltainen didrikssonin toppatakki. Puuttuu vielä vihreät toppahousut ja parka tai kaupunkitakki joku .. Siihen on jo h&mn toppahousut.
Violetti reimatecin haalari, musta minymon haalari, kauppatakiksi vpun name itin untsikka ja h&mn ruskeat toppahousut. h&mn housut oli tarjouksessa äsken 8e, sopivan ohuet kaupungille yms menoille kun ei hangessa tai lätäköissä riehuta.
 
Viimeksi muokattu:
"kaisa"
Meidän 2veellä on pikkasen liikaa noita toppiksia,mummutkin kun oli shoppaillut:).
Haalarina on jonathan(tähti) Reima kiddo (nuo uusia),
Sekä 2 reimatecin haalaria.(hyväkuntoisia,serkulta perittyjä)
2-osaisena on uusi reimatec. Muutamat toppahousutkin löytyy. Meillä tuo parjattu Reima on kestänyt loistavasti.pitää lapsen kuivana ja lämpöisenä.ja sehän on pääasia?
Taidan laittaa jonkun myyntiin?
 
"virtahepo"
http://www.reimashop.fi/Kategoriat/Reima/Ulkovaatteet/Haalarit/Reimatec%C2%AE-haalarit/Reimatec%C2%AE-haalarit-Oval/p/510060-864
Tähän päädyin haalarissa sitten kun on jo lumi maassa. Lisäksi on joku tumma haalari nyt alkutalven rapakelille, jonka sain työkaverilta. Ja tänään ostin KappAhlissa musta toppatakin ja mustat toppahousut, joita voidaan käyttään kauppareissuilla ja kyläillessä.

Noi Legon haalarit näyttää kans kivoilta.
 

Mä olen ollut monta vuotta vannoutunut Molokidsin kannattaja ja täksi talveksikin oli tarkoitus semmonen kuopukselle hankkia. Mut sit ihastuin tohon ja ajattelin nyt siis sitte pitkästä aikaa testata Reimatec-laadun ;) Esikoille on vielä talvivaatteet hankkimatta.
 
teisu harmaana
meillä menee vieläkin Everestin haalari mikä on ostettu 2 v. sitten :D eli nyt menee sitten 3. talven päälle.. 2-osainen puku on Name It:n puku.. sekin on viime talvena hankittu.. meillä on pojalla tyssännyt pituuskasvu niin menee vanhat puvut vieläkin :D
 
34v
Viime talven alesta tuli hankittua harmaa Ticket baggie north, kestävä ja lämmin haalari. LegoTecin haalarin sai 2v poika rikki muutaman käyttökerran jälkeen ihan lumikeleillä, joten sitä merkkiä ei meille ikinä. Lisäksi Kappiksesta kakkoshaalari, alesta sekin, katsotaan kuinka kestää.
 
[QUOTE="vieras";27318412]Juu, tuo on ihana haalari, meinasin ostaa esikoululaiselle ensi vuodeksi, mutta en sitten raaskinutkaan...täytyy toivoa että löytyy jostain käytettynä ensi vuonna![/QUOTE]

Mä käytin hyväkseni -25 % alennuksen. Ja melko edullinenhan tuo haalari on muutenkin. KappAhlin laadusta mulla tosin ei ole kokemuksia?

Mutta ihana se on munkin mielestä. :)
 
[QUOTE="vieras";27316980]Viimetalven minymot lähti myyntiin lähes käyttämättömänä, OLI hankalat pukea 3 ja 5v:lle, lapset inhos noita pukuja, samoin päiväkodin tädit=D .aiempina vuosina olleet hyviä.
Ens talveksi on tikettiä ja reimatekkiä[/QUOTE]

Sama täällä. Viime talvena oli käytössä hoidossa pääasiassa Minymon haalari, ja ne lumilukot oli perseestä. Ne oli ihan hemmetin kireät. Ilman hanskoja sai kyllä käden läpi, mutta hanskojen kanssa ei. Ja mä haluun laittaa hanskojen varret sinne haalarin sisälle, joten... Samaa palautetta tuli hoitotädeiltä. Muuten oli kyllä ok haalari, lämmin ja suht notkea. Polvet kyllä karheutu hiukan, ja reunat hihoissa ja nappilistassa alko hapsottaa. Toisena haalarina oli Molon haalari, mikä ihan huippu. Tosi lämmin, notkea ja helppo pukea. Tälleki talvelle siis hankittuna Molon skydriver-haalari ja popin mustat toppahousut ja farkkukuosinen toppatakki.
 

Yhteistyössä