joko ootte ostanu talvihaalarit lapsille te kenel tarvetta? :) mihin päädyit?

• Viestiketjun aloittaja "jepskukkuu"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ticketin iiiihana koko pinkki hankittiin, tyttö mukana valitsemassa. Äiti vähän johdattelu...siinä on niin ihana voimakas sävy että aaah...+ thinsulate. Reimatec ei viime vuonna kestänyt, tyttö kun on aika menevää sorttia. Kuosit oli reimalla tänä vuonna myös tosi rumat. Mun mielestä..

[QUOTE="vieras";27316980]Viimetalven minymot lähti myyntiin lähes käyttämättömänä, OLI hankalat pukea 3 ja 5v:lle, lapset inhos noita pukuja, samoin päiväkodin tädit=D .aiempina vuosina olleet hyviä.
Ens talveksi on tikettiä ja reimatekkiä[/QUOTE]

Mikä siinä oli heidän mielestään niin vaikeaa?
Itse en mitään ongelmia huomannut, vaikkakin oli se "uudistunut" malli, jossa oli ne lumilukot. Kyllä meidän 3v sen puki ihan itse päälleen ilman mitään ongelmia..

Kuulostaa ihan siltä että pk:n täti koitti kerran pari auttaa kuumissaan olevaa, ehkä jo vähän nihkeilevää lasta ja kun ei hoksannut mikä siellä hihassa ahistaa (ehkä lukko oli kääntynyt nurin päin tai jotain?), päätti että inhoaa kyseistä pukua :D?
Koska eihän nyt oikeesti mikään haalari voi aikuiselle olla niin vaikea.. varsinkaan jos 3-vuotias siitä yksinään selviää!

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"mä vaan"
7 veelle menee viime vuotinen jonathanin kaksiosainen puku ( pitää ostaa varahousut vielä )

2 veelle ostin jo keväällä lennen haalarin ja varahaalarina löytyy esikoisen vanha lennen haalari.

4 veelle on haalari vielä hakusessa...

"vieras"
Ihan vaan h&m:ltä hankin.

5-vuotiaalle pojalle tällanen
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000301%2078310%2064%200182%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

ja 9v. pojalle tällanen asu

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_0111_016R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[4346]&set=key[height],value[5081]&set=key[x],value[-417]&set=key[y],value[292]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Toivottavasti linkit onnistu. Tuo haalarin hartiaosan sininen väri ei kyllä ihan miellyttänyt, mutten myöskään tykänny ruskeesta vaihtoehdosta.

Yhteistyössä