Hakutulokset

  1. A

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

    Voi ei Elina Maria! Ei voi olla totta! Ihan kamalaa :'( Olen todella pahoillani. :hug: Katherine, toivottavasti kaikki on hyvin! Itsekin säikähdin viime perjantaina, kun valkovuodon seassa oli pieni veriklöntti. Onneksi kaikki oli kumminkin vissiin hyvin. Olin tänään nimittäin...
  2. A

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

    Kiitos kaikille onnitteluista ja tervetulotoivotuksista! :heart: Täällä tuntuu olevan niin mukavaa porukkaa! Gatsu, jos päivittelet tuota listaa niin ikää mulla 27 ja eka ois tulossa, km 11/07 ja laskettu aika 18.12. ja sairaala Kätilöopisto. Tuntuu kyllä ihan hullulta kirjoittaa noin, en...
  3. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Miina-, mulla la ois kai 18.12. Sulla varmaan melkolailla samoihin aikoihin? Toivottavasti sinne saakka sinnitellään!
  4. A

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

    Hei kaikki! Kohtaloa uhmaten ilmoittaudun nyt tänne... Ekan haamun testasin perjantaina ja tänään tuli jo ihan selkeä plussa. Jos kävisi niin onnellisesti, että tämä pieni pysyisi mukana, niin laskettu aika olisi 18.12., nyt siis mennään niin alussa kuin 4+4. Takana mulla on keskeytynyt...
  5. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Kiitokset onnitteluista! Pitihän se vielä toinen testi tehdä ilman mitään kommelluksia, ja toinen viiva tuli siihenkin. Ei ihan niin selvä kuin aamulla, mutta ihan silminnähtävä kumminkin ;) Tää on kyllä outo juttu, kahdessa edellisessä kierrossa tunsin oviksen tosi selvästi ja mulla oli...
  6. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Onnea miina- ja Millimenninkäinen!!! :flower: Itse tein uusintatestin tänä aamuna... ja ihan selvä plussahan siihen tuli!!!!! Nyt vaan mietin, että kun siinä aamutuimaan silmät ristissä tein testiä, niin pudotin se testipussissa mukana olevan pienen pussin (sen joka vissiin estää...
  7. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Ihan kuin tossa testissä ois joku haaleetakin haaleempi toinen viiva. En kyllä vielä uskalla uskoa, täytyy testailla lisää lähipäivinä. Sori omanapaisuus, piti vaan tulla äkkiä teille kertomaan!
  8. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Ei siitä nyt pääse yli eikä ympäri, kp2 tänään ja vuoto on muuttunut ihan normaaliksi kuukautisvuodoksi :headwall: Ei kai muuta kuin uuteen yritykseen sitten, onneksi viikonloppuna kaikenlaista menoa, joka varmasti on hauskempaa kun ei ole raskaana :) Mutta sitä ihmettelen, että miten tää...
  9. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Pahoittelut Diodium! Yritä jaksaa! Joo, eiköhän se ole sitte kp1 mullakin. Mikään olossa ei viittaa menkkoihin, mutta kyllä tuota verta nyt tuntuu sen verran paljon tulevan, että eiköhän se oo selvä juttu. Ihmetyttää vaan näin lyhyt kierto...
  10. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Moi kaikki! Ensiksi onnittelut Kutmulalle!!! Mahtavaa :flower: Julietalle :hug: , tuntuu ihan kamalan epäoikeudenmukaiselta ja ihan käsittämättömältä, että pitää toistamiseen km kokea. ElinaMarialle onnea jälkitarkastukseen, toivottavasti kaikki on hyvin! Gallupiin: Meillä...
  11. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Mahtavaa Diodium!!! :flower: :flower:
  12. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Paljon onnea Valssu!!!! :flower: Ja onnittelut myöskin Diodiumille! Suuren työn olet saanut valmiiksi. Itsekin gradun kanssa parhaillaan tuskailen. Miikkis onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Lumi-Marja suuren suuri halaus! :hug: Merfitähti, pahoittelut kokemastasi. Tuntuu...
  13. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Heippa! En ole vähään aikaan kirjoitellut, kun olen vähän yrittänyt keskittyä muihin asioihin... No nyt on ovis bongattu (ja hyödynnetty..) lauantaina, joten voi taas ruveta jännäilemään ja kehittelemään oireita :) Viime kierrossa olin noita oireita havitsevinani huomattavasti enemmän, kuin...
  14. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Hep! :wave:
  15. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    ElinaMaria, mä täytin juuri 27 ja vähän alkaa ikäkriisiä olla! Ihmeellisesti on ajatukset viimeisen puolen vuoden aikana muuttuneet... Vaikka yritystä ei nyt kamalan kauaa ole takana, niin mieli alkaa olla aika malttamaton. Varsinkin keskenmenon jälkeen on tuntunut siltä, että vauvan pitäisi...
  16. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Onnittelut Julietalle ja Katherinelle! Eiköhän ne haamut siitä vahvistu! Mulle voii laittaa kp1 täksi päiväksi. Osasin tätä kyllä aavistella jo muutaman päivän. Vähän olen pettynyt, mutta en kumminkaan ihan kamalasti. Oishan se ollut vähän liian hyvää ollakseen totta, että ois heti tästä...
  17. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Moi! Kirjoittelenpa minäkin jotain, pitkästä aikaa... MyAngels, toivottavasti kaikki on hyvin!! :heart: Sormet ja varpaat pystyssä, että saisit huomenna hyviä uutisia! Millimenninkäiselle ja Masukille suuret pahoittelut ja halaukset. Kamalaa, että teidän piti heti perään kokea toinen...
  18. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Sus soolle ja Daizzille pahoittelut ja iso :hug: Juuliai, nuo on niin tuttuja ajatuksia itsellekin. Mullakin on yksi ystävä, joka myös parhaillaan raskaana, oltais menty melkein samalla aikataululla. Hän on kyllä tosi ihana ja kaikkea, mutta silti hänen näkemisensä nostaa monenlaisia...
  19. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Jee! Vihdoin ja viimein, tasan 50 päivää kaavinnasta, täti suvaitsi saapua!!! :) Eli nyt voi sitten kunnolla aloittaa uuden yrityksen! Miikkikselle paljon onnea tulevaan, kuulostaa lupaavalta! Julietta, noi unet on kyllä jänniä... Itse uskon, että niiden kautta työstää kaikenlaisia...
  20. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Moikka pitkästä aikaa! En ole oikein ehtinyt/jaksanut viime aikoina tänne kirjoitella, on ollut paljon kaikkea muuta. Se onkin toisaalta ihan hyvä, ei ole ollut mahdollisuutta jäädä liikaa tätä murehtimaan. Oikeastaan olen toipunut aika hyvin, ensin olin ihan kamalan surullinen, mutta nyt...

Yhteistyössä