Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Onnittelut miinalle!!!


Uusille tervetuloa ja pahoittelut kokemastanne. :hug:

Ja kiitos kaikille tsemppaajille. On täällä jo parempi fiilis kun sai vähän muuta ajateltavaa. Mutta on tämä vaan sellaista tunteiden vuoristorataa... Enää en ehkä sure niinkään keskenmenoa, vaan juuri tätä pelkoa ja epävarmuutta, joka muhun on nyt varmaan ikuisesti istutettu. Ennen sitä ekaa raskautta enkä sen aikanakaan osannut pelätä oikein mitään. Voi saisipa sen tunteen ja toiveikkuuden takaisin!

Onneksi tänne pinoon on nyt tullut plussia aika vinhaa tahtia - me muut seurataan perässä, eikös niin!!
 
ny oon ollu nii vähä koneel et ei ehi ees lukee näit.. haluisko joku ottaa vastuulleen päivittämisen? Tosin voi olla et myöhemmin palstailisinki useammin mut ny tuntuu et ei ehi ees lukeen juttuja, saati päivittään listaa :ashamed:

mut onnea plussanneille!! Ihanaa! :heart:
 
Heippa pitkästä aikaa, olen taustaillut ja odotellut ekoja menkkoja kmn jälkeen. Nytpä sitten lurisi oikein kunnolla, joten kp1 olis sitten tänään. Harmi vaan kun ei tiedä tuota kierron pituutta nyt ollenkaan. Mietinnässä oliskin tilata jostain niitä ovistikkuja, en oo niitä koskaan käyttäny. Ja vauvakuume niin isona :heart: että täytyy varmaan jostain tilata. Onko niistä jossain jotain monen tikun tarjousta?

Sopivasti jään ens viikon lopulla 3viikoks lomalle, joten sitten pitäis olla aikaa ja jaksamista peittojen heilutteluun kun aika koittaa :LOL: . Onpa nyt helpottunu olo kun tuo täti tuli, haaveilin kyllä jo vähän että oliskohan tärpänny kun ei mitään ehkäsyä olla käytetty. Plussatuulia muillekin haaveilijoille :wave: !
 
Sus soo
MAANANTAI 14.4.2008

Haaveissa esikoinen

Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Riine.......................KM 10/07..............................KP 4/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 5/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 7/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 9/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 12/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 14/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 15/28
Toive81..................KM10/07,01/08....................KP16/28-55
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 17/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 18/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 19/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 24/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 24/32
dinaho...................KM 06/07..............................KP29/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 30/31
Aili...........................KM 11/07..............................KP 33/-



Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Pompo79.............KM 03/08 ......................................2/-
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 4/29-35
Epskeps 37v........KM 12/06,03/07,10/07......KP 15/28 (palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 17/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 17/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 27/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 28/31(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 30/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 33/28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 59/26-29


Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 8/?
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 13/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 14/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 15/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 21/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 23/-



Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 5/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08...................KP 8/27
Berry76...............KM/KU 10/07........KP 28/29-29(palstatauolla)
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 2826-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 29/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 31/-



Haamuilijat

Aili



Plussanneet

Äittä-67
Millimenninkäinen
Miina-

 
Sus soo
Tein tuollaisen pikaversion listasta huomiselle. Saattoi tulla hirveesti virheitäkin. Mutta :attn: en aio listaa alkaa säännöllisesti päivitellä. Voin heittää listaa aina silloin kun ehdin ja jos joku muu ei ehdi päivittää. Viikolla ei töiden jälkeen ole oikein aikaa välttämättä.
 
Kiitos Paapu ja muut :heart:

Ihan kamala olo ollu koko yön.. Heräilly vähän väliä pahaan oloon, ja nytkää ei saa enää nukuttua... :/ Mietin just et voiko se pahoinvointi oikeesti alkaa näin aikasin..? Kaipa se sitte voi!
 
Nopeat huomenet..Ja kiitokset päivityksestä! ;=)

Babyplussalla on 6:n kappaleen ovulaatiotesti-3 raskaustestiä, hintaan 9,90
http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Jylha/Products/20, sieltä itse tilaan ja ovat olleet hyviä,näyttävät ovulaatioplussat ja myös raskaustestiplusan, joulukuussa. Suosittelen! :heart:

Mukavaa maanantai aamua.

Kyllä pahoinvointi voi alkaa aikaisinkin raskauden aikana. Onnea vielä miina! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Onnea miina- ja Millimenninkäinen!!! :flower:

Itse tein uusintatestin tänä aamuna... ja ihan selvä plussahan siihen tuli!!!!!
Nyt vaan mietin, että kun siinä aamutuimaan silmät ristissä tein testiä, niin pudotin se testipussissa mukana olevan pienen pussin (sen joka vissiin estää kosteuden) sinne kallisarvoiseen nesteeseen :ashamed: :ashamed: niin... ei kai se voi aiheuttaa väärää positiivista tulosta?? :ashamed:
 
aili enpä usko että vaikuttaa tulokseen. onnittelut plussasta!

kuin myös miinalle!

itse testasin aamulla -viivanpaikka- jotenka tätiä odotetaan tällä viikolla saapuvaksi. plääh.. uuteen kiertoon kai sitten vain!

masukki
 
Kiitokset Sus soo päivityksistä!

Onnea aili plussasta:heart:

Danjuska Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu! Olen koittanut puskea vauvakuumetta taka-alalle, aika huonolla menestyksellä tosin. Käyn täällä usein lukemassa teidän kuulumisia, mutta en ole itse kirjoitellut, kun muuten pian olen täällä taas koko ajan eikä se tilannetta ainakaan helpota. Mutta yritysajankohta on siis edelleen jossain hamassa tulevaisuudessa. Nyt kun alkaa kierto olla lopuillaan, niin sitä kehittelee itselleen vaikka mitä oireita, vaikka plussaaminen on todella epätodennäköistä. Mutta tässä kevättä odotellessa päivät menee. Toivottavasti sulla pian selviää, mistä kipuilu johtuu :hug: Ja oikein ihanaa kevään odotusta sulle ja kaikille muillekin!
 
Minä en ymmärrä kehoani ollenkaan. Menkat ei ala kunnolla millään enkä tiiä alkaatko ollenkaan. Torstaista saakka tuhrua vaan jääny papruun sillontällön.Alamahaa nippailee koko ajan niin kuin menkat alkaisi vaikka tuota tuhruttelua ollu jo monta päivää.
aili Onnittelut plussasta :flower:
 
Tervehdys pitkästä aikaa! Taitaa olla melkein kuukausi vierähtänyt sitten viime kirjoittelustani. Lämpimästi tervetuloa uusille palstailijoille :heart: ja pahoitteluni, että myös te olette joutuneet pienokaisestanne luopumaan :hug: Parasta tukea on kyllä ehdottomasti tämä vertaistuki, sillä vain samankokenut voi ymmärtää miltä tuntuu :hug:

Paljon on tullut myös plussia taukoni aikana :D Valtavasti onnea Äittä-67, Millimenninkäinen, miina- ja aili! Kilokaupalla tarrasukkia pienille mukaan, että jaksavat masumatkan loppuun asti :heart: Toivottavasti muistin kaikki plussanneet :saint: , jos joku unohtui, niin onnea myös sinulle :heart:

Olen tosiaan yrittänyt ottaa tämän kierron rauhallisemmin, enkä sen vuoksi ole käynyt kirjoittelemassa. Peittoja on heiluteltu silloin kun on siltä tuntunut, eikä kun on "pakko" :whistle: Huomasin pian, ettei tosissaan yrittäminen sovi minulle ollenkaan, sillä jotenkin sitä tippuu niin kamalan korkealta, kun kovasti on yritetty ja mitään ei tapahdu :ashamed: Nyt on jotenkin paljon levollisempi mieli ja jännitystäkin entistä enemmän ilmassa, sillä tätiä ei vielä näy ja päivätkin ovat täynnä =) Voipi olla, että täti vaan kiusaa tekee, mutta pieniä oireitakin on mukamas ollut :whistle: Pari testiä on kaapissa kaiken varalla, jos muutaman päivän päästä saisi vaikka testata =) Olen pyhästi päättänyt, etten testaa ennen kuin kuukautiset ovat muutaman päivän myöhässä ;)

Paljon plussausonnea teille jokaiselle :heart:
 
surusydän, toivotaan et sul tulis kaks viivaa testiin sit ko testailet! Plussatuulia :whistle:

Tääl tosissaan testit negaa eli onneks raskaushormoni on lähteny kehosta :) Ja opparin sain palautettua :heart: myöskin munasarjoje kohil ollu kipuilua ni kovasti tuntuis et ovulaatiota pukkaa ku seksihalutkin on ollu korkeemmat ja limat lisääntyny mut saap nähä :)
 
Kiitokset onnitteluista! Pitihän se vielä toinen testi tehdä ilman mitään kommelluksia, ja toinen viiva tuli siihenkin. Ei ihan niin selvä kuin aamulla, mutta ihan silminnähtävä kumminkin ;)

Tää on kyllä outo juttu, kahdessa edellisessä kierrossa tunsin oviksen tosi selvästi ja mulla oli olevinaan kaikkia mahdollisia oireita... Mutta nyt sitten en edes varmuudella bongannut koko ovista ja muutenkin ajattelin, että tästä kierrosta plussaa ei varmasti tuu. Ihmeellistä tämä elämä.

Surusydämelle valtava plussa-puhallus ++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä