Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Hei taas,

Pahoittelut uusille ja tervetuloa mukaan :hug:

millimenninkäinen hurjasti onnea :flower:

Kärppänä heinälatoon minä sain haamun testiin vielä noin neljä viikkoa kaavinnan jälkeen. Nega tuli vasta noin viisi viikkoa kaavinnan jälkeen ja oli tyhjentynyt kohtu kuitenkin, eli jälkitarkistuksessa kaikki ok. Eli kyllä voi kestää...

JJ-t vaikea tilanne. Itseäni ei ole tapahtuneen jälkeen huvittanut mennä edes juhliin, joissa ei ole raskaana olevia, saati sitten sellaisiin joissa olisi. Tuntuu pahalta vastailla "mitä kuuluu?"-kysymyksiin... Suosittelen samaa kuin joku jo yllä, että keksi valmiiksi joku syy, jonka verukkeella pääset lähtemään aikaisemmin jos siltä tuntuu. Sitä ei tarvitse myöskään hävetä, jos et menekään.

Marza minäkin olen tuntenut keskenmenon jälkeen olevani miehen kanssa läheisempi kuin koskaan, ja rakastavani häntä enemmän kuin koskaan. Meidänkin suhteemme oli hyvä jo ennen tapahtunutta, mutta välillä kinastelimme pikkuasioista. Tällaisia kinoja ei ole ollut kertaakaan tapahtuneen jälkeen. Läheisyyttä on enemmän, haluaisi olla toisen lähellä koko ajan. Varsinkin pari, kolme viikkoa tapahtuneen jälkeen... sitä ei olisi millään päästänyt toista silmistään.

Pahoittelut kaikille tädin riivaamille!

Oma napa: Pikku hiljaa alkaa yskä helpottamaan, mutta ei tässä vielä lähelläkään tervettä olla :headwall: En muista koska olisi viimeksi ollut näin sitkeässä tauti. Lääkäri tokaisi, että sulla on vielä näitä lasten tauteja ( nielurisat kun tulehtui ) ...
Kovasti ollaan kuitenkin pupuiltu viime päivinä ja haaveillaan sitä plussaa saapuvaksi jo parin viikon päästä. Saap nähdä.

Tiedättekö muuten kuinka tuli paha mieli toisen puolesta, kun kaveristani tulee isä kesällä.
No hänen vaimonsa isä kuoli tällä viikolla yllättäen. Isä oli kyllä sairas, mutta hyvää elinaikaa piti olla vielä hienosti jäljellä ainakin sen verran, että näkee ensimmäisen lapsenlapsensa ja toisen lapsensa häät nyt kesällä... Ja kuoli sitten hoitovirheeseen "etuajassa". :'(
Eihän se ikinä ole hyvä aika läheistä menettää, mutta tuo tuntuu niin turhalta. Isäkin tiennyt täältä pian lähtevänsä, mutta ajatellut että saa ainakin nähdä lapsenlapsensa...
Mikähän tällaisenkin tarkoitus oikein on? Jos näin kävisi itselle en tiedä mitä tekisin, toivottavasti he jaksavat jotenkin.

-Meritähti-
 
Jep jep toivotaan että tässä kierrossa sais plussan. Meni viimeksikin 9kk kun tärppäs ja nyt ois saman verran menny km:stä.Pakko ovistestejä tilata kun kierto lyhenee koko ajan eikä nyt osaa hahmottaa millon mahdollisesti ovuloin.
 
millimenninkäinen: onnea plussasta!
dinaho: tervetuloa minunkin puolestani
Kärppänä heinälatoon: mulla oli lääkkeellinen tyhjennys, jota tehostettiin kaavinnalla puudutuksessa ja vasta noin viiden viikon päästä oli raskaushormoniarvo normaali. Mutta silti vielä tällä viikolla niiden hormonien avituksella tuli viimeinen istukanpalanen pois. Kumma juttu. Mutta siis vaihtelee paljon. Viimeksi mulla alkoi menkat kolmen viikon kuluttua tyhjennyksestä. Ultralla sen sitten parhaiten näkevät. Mulle kyllä sanottiin myös, että kyllä menkat sitten loput putsaa.

Erzi: pahoittelut tädistä.

Täällä tätönen on ollut jo poissa pari päivää ja kivaa, kun ei tiputtele. Enpä kyllä usko heti raskautuvani, kun menkatkin olivat aika niukat ja vielä niillä hormoneillä käynnistetyt, mutta aika näyttää. Aion nauttia keväästä ja liikkua paljon ja raskaus alkaa, kun on alkaakseen.

Hyvää lauantai-iltaa kaikille!
 
vielä tästä itkuherkkyydestä sun muusta.
Niin eli tänään laitoin ranskalaisia ja kebabbia ja sipulirenkaita ja paistoin makkarakuutioita, oikeen miehen lemppari roskaruokaa ja kun mies heräsi niin ei hänellä ollutkaan nälkä.Mä otin lautasen sitten pois pöydältä ja menin sen lautasen kera makkariin mököttämään!!!!!!
Siis voi J.umalauta mä oon jo 37 vuotias ja teen tälläistä.
Sit ku mies tuli makkariin niin hän kovasti selitteli että anteeksi jos hänellä ei oo nälkä kun just vajaa 2 tuntia sitten siellä kamun risutalkoissa huitas 4 makkaraa hattuun ja salaatteja sun muuta.
Sit mä pillahdin itkuun ja pyytelin ite anteeksi.
Siis oikeasti aika koomista mutta samalla niin hemmetin lapsellista touhua.Oon mä tätä jo naureskellut täällä kun mies läksi töihin että kyllä sitä pitää osata olla sitten lapsellinen :ashamed: :ashamed:
 
Hmm... Tein tänään ekaa kertaa elämässäni ovistestin. on siis kp 13/32-33 ja testiin tuli kaksi punaista viivaa eli ilmeisesti nyt olis aika heilutella peittoja. Mietityttää nyt vaan että miten mulla noin aikaisin tuli testiin plussat kun kierto on noinkin pitkä?!? Ja onneks nyt sit testasin, että tietää sitten touhuilla... Ovistestin taulukosta mun olis pitänyt alkaa tikuttaa vasta kp 15 mut elimistöstäni päätellen uskaltauduin tikuttaa jo tänään.
Mitenhän luotettavia nuo testit on???
 
Mulla kyllä nyt ihan oudot menkat. perjantaista saakka jääny vaan tuhrua paperiin, mut ei kunnon vuotoa oo justi ollu.No joko todella niukat tällä kertaa tai rysähtää vasta myöhemmin kunnolla
 
erzi: Minullakin "helpot" menkat tällä kertaa, perjantaina töissä vuosi reippaasti, nyt voi sanoa, että ovat jo loppu, kiva,kiva ja "pupusteltukkin" Jo olemme :heart:

Lissuli81: Juu ne ohjeet eivät minunkaan kohdalla pidä paikkaansa niiden mukaan minun pitäisi aloittaa tikustelu noin 13-15pvn paikkeilla ja ovikseni oikeasti oli plussaan johtaneessa kierrossa kp 13 :heart: ja sinä aamuna viimeisen kerran touhuilimme ja hyvin riitti raskauteen..sen jälkeen vasta noin viikon päästä, jne.. :D Itse aloitan tikutuksen kp 11, koska gyne todennut, että minulla aika aikainen tuo ovulaatio, ultran avulla siis.

Marza
: Kun testasin sen negan ja tiesin, etten raskaana ole ensin olin itsekseni iloinen, kun menkat alkoi, mutta samaan tyyliin sain "herzin" kun mieheni ei vastannut minulle mieluisaa vastausta erääseen "hassuun" kysymnykseeni! :LOL: Nolotti oikkein jälkeen päin oma motkotukseni hänelle! :ashamed: Naiset on naisia! :saint: Hyvä niin! B)

Mukavaa pvn jatkoa kaikille ja testaajille paljon Onnea oviksen löytämiseksi ja raskaustesteihin paljon plussia toivon jokaiselle! :heart: +++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Nyt tulee vaan omaa napaa... Tänään on ollut tosi huono päivä.

Aloin vaan miettiä, että mulla ei ole enää yhtään kaveria, jolla ei olisi lapsia tai joka ei olisi raskaana. Olen tsempannut itseäni menemään mukaan heidän elämäntilanteisiinsa ja olemaan kiinnostunut sillä asenteella, että olenhan itsekin pian samassa tilanteessa. Mutta mitä jos tässä meneekin 1, 2, 3 tai 4 vuotta, ennen kuin oma nyytti on kainalossa? Jaksanko aina vaan olla se, joka pitää yhteyttä ja järkkää omat menonsa niin, että edes joskus näkisi kavereitaan? Jaksanko puhua odotuksesta, vauvoista, taaperoista ja kohta kai jo teineistä? Vai alanko hakea uutta ystäväpiiriä?
Toisen parhaista ystävistäni kanssa välit jotenkin etääntyivät hirveästi, kun hän sai lapsen 1,5v sitten. Aluksi ajattelin sen olevan normaalia, annoin tilaa jne. mutta eipä ole pikkuvauva-ajan jälkeen tilanne parantunut, ja oma keskenmenoni vaan pahensi asiaa. Hän ei oikein ole osannut suhtautua asiaan.
Tuntuu vaan niin lohduttomalta. Oletteko muut esikoisesta haaveilevat kärsineet tällaisista ajatuksista?
 
Pikaisesti!

Eli tänään bongasin taas ovisplussan! Peittoja heiluteltiin jo eilen illalla ja tietenkin vielä tänään, ja ehkä vielä huomennakin.


Lissuli. Mitä ovistestejä käytät? Oliko ne viivat ihan tasa paksut? Mulla tulee viivoja parina päivänä ennen kunnon ovista, mutta ne ovat hailumpia kuin kontrolliviiva. Mutta ovispäivänä tulee aina kunnon viiva, melkein jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Mä käytän ihan Mammaksin liuskatestejä. Mutta voihan se ovis tulla joskus ennenpää kuin pitäis.
Mulla on tänään kp 15 ja viimekierrosta bongasin ovisplussan vasta kp 17, että vähän heittelee meikäläiselläkin. Ja nyt mulla on ekaa kertaa tosi kovat ovis kivut, vasemmassa munasarjassa. Jännää! Toivottavasti teille tulee tärppi!

Riine. Kiva kuulla sustakin =) Harmi että taas ryntäs täti kylään


Millimenninkäiselle plussa onnittelut!
ja enkeleitä matkalle mukaan!

Dinaholle tervetulotoivotukset ja pahoittelut menetyksestäsi


Nyt täytyy taas palautua pakkaamis hommiin.

Plussaviimoja kaikille kovasti!
 
Pikaisesti: mimuli mä taas en luota siihen ultraan enää ollenkaan. Viimeksikin kun se setä ultrasi ja sanoi, et joo tyhjä kohtu on, pari tuntia sen jälkeen tuli vikat limakalvot, hyytymät ja istukanpala (?) ulos. =) Joo. Tyhjä oli juu.. :saint: Päätin jo eilen, et vaadin jälkitarkastuksessa sen verikokeen. Tahtoo nähdä siitä vielä varmistustilanteen.. :D

Onko muuten teillä muuten ollu tässä ekassa kierrossa tuntemuksia vähän niin kuin munasarjojen kohdalla? Mulla on ollu tän viikkoa vähän väliä pientä jomotusta vuorottain oikeella, vuorottain vasemmalla puolella. Oletan, että hormonit se tätä vaan tekee, mut kauankohan tämä kestelee. ...ärsyttää aina olla jonkun jomotettavana.. :snotty:

Ja Marza mä olen itse pitkäpinnaisuus ollut viime aikoina. :saint: :saint: :saint:
 
kärppis, mulla oli toka kierto tosi kivulias. koko kierron ajan sattui johonkin päin.

ON: Oviksen metsästelyä... tänään tuli limoja, samanlaisia kun torstaina! Ja ihan selvät ovislimat molempina päivinä. Eli oon nyt vähän hukassa.... oliko se jo vai onko se nyt?! tänään juilii selkää, mikä saattais viitata ovikseen mutta lämmöt oli koholla jo eilen... mä oon aina ollu niitä ovistikkuja vastaan mut nyt jos olis tikku kaapissa niin olispa kiva! :headwall:

siippakin tulee vasta myöhään illalla kotiin ja tiiän että se on väsy viikonlopun työreissusta.. saiskohan sen kuitenkin suostuteltua petipuuhiin... en haluais että se tuntis olevansa vain siitosori... :ashamed: :whistle: mut en ala jos missaan tän kierron oviksen!! |O

*MUOKS niin minun piti sanoa Frizzantelle, että kyllä siltä tuntuu... joka puolella kaikki tutut ovat raskaana tai saavat lapsia paitsi minä... tuntuu niin kurjalle ... iso halaus ja jaksamista! Kyllä se sinunkin vuorosi tulee ihan varmasti!! :hug:
 
kiitos tervetulotoivotuksista. Mukavaa kun saa jakaa mietteitään sellaisten ihmisten kanssa jotka on kokeneet saman. :heart: Mun paras ystävä ilmoitti raskaudestaan n. 2kk sitten ja täytyy myöntää että mua ärsyttää se ihminen sen takia kun se luulee olevansa ainut joka odottaa. ja mun keskenmenosta puhuttaessa hymähteli vaan. argh! Sen raskaudesta pitäis puhua koko ajan vaan. No tässä aikavälillä kesäkuu-huhtikuu 7 ihmistä lähipiiristä on kertonut olevansa raskaana, että mikäs tässä... :'( on tosi kurja kun kaikilla se tuntuu onnistuvan ja meillä ei. Joskus vaan itken ja itken...enää se km ei satuta sillälailla vaan se epäonnistuminen...
No, kiva kun sain taas vähän purkautua. Oikein muksaa sunnuntaita kaikille. :)
 
Kiitos. :heart: Nyt vaan otan asenteella että ei ressiä, pysyy siellä jos pysyy ja ei pysy jos ei pysy.. Toivon tietenki että pysyy! :heart:

Laitoin miehelle viestin ku se ei oo kotona, ni se vaa vastas Onnea rakkaani<3 :D
 
Sus soo
miina-
Hyvä hyvä! Onnea kovasti ja tarrasukkaset pienelle heti jalkaan!
Niin iloinen olen näistä positiivisista uutisista, että alkaa jo innoissaan odottaa omaakin loppukiertoa. Kaikille hirveet tsempitykset tähän kiertoon
 
Sus soo
frizzante
toivottavasti paha olosi on jo helpottanut. Meille on käynyt niin, että usealla kaverillamme on tässä vaiheessa jo vanhempia lapsia. Joten me alle kouluikäisten vanhemmat jäätiin porukasta pois, kun ei noiden pikkuisten kanssa voi valvoa ja vierailla samaan tapaan kuin vanhempien lasten kanssa. Joten meidän kyläilyt kavereiden luona ovat jääneet tuon vuoksi vähäisemmälle
Ja on totta, että muutama kaveripariskunta joilla taas ei ole lapsia ollenkaan, on myös jäänyt omaan porukkaansa. Eli mikään ei siis oikein ole hyvä juttu
Onneksi kuitenkin me aikuiset tehdään porukalla yhdessä jotakin kivaa muutaman kerran vuodessa
ja ihan ilman lapsia!
 
Heippatirallaa!

Juu, olen vielä elossa, mutta on jäänyt tas tää kirjoittelu....

Noh...siis en nyt ole varma mistä mun pitäis laskea kp, mutta perjantaina tuli pyyhittäessä verta , mutta ei valunut mitään sen jäkeen ja tänään taas enemmän verta pyyhittäessä, mutta siteeseen ei taas jää mitään, kun jotain ruskeeta vähäsen....heti tuli epäilys että tuulimunako taas, kun näin se viimeksikin oli....vatsa on kipeä, että tuntuu että kohta alkaa valtoimenaan,mutta....yleensä mullakin alkaa suoraan menkat. Että en tiedä onko kp 1/30 tai 3/28-30, mutta ei tarvi vielä mun kohdalta päivitellä, palaan asiaan taas...

Kyllä mä luen teidän viestejäm, mutta vastailu ja kommentoiminen on vähän jäänyt :ashamed:

Sateista sunnuntaita kaikille ja pahoittelut km saaneille :hug:

Ja tietysti onnea plussanneille!! :flower:
 

Yhteistyössä