Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

tiedän nuo huonot päivät.. kurjia, ja ei mikään auta.
:hug: tuohon kysymykseen, tai tilanteeseesi, että kaveripiirissä kaikilla vauvat, raskaus jne.. niin se on mullakin. Mietin välillä etten kaukasimpiin tuttuystäviin jaksanut huonoina aikoina pitääkään yhteyttä..vei vaan voimia vaikkei niitä edes ollut.
Se on todella rankkaa, ja mietinkin että tuska on muuttunut kärsimykseksi jo... nyt olen alkanut ajattelemaan (joka päivä käyn kyllä samaa läpi) että kipeät asiat/ajanjaksot kuuluvuat elämään ja sille kun emme mitään voi, niin täytyy kai yrittää olla samaan aikaan myös onnellinen, asioista joita jo on ja kaikesta valinnanvapaudestaan.
Hetkittäin se onnistuukin, joskus ei.. mutta en vaadi itseltäni enää sitä, että olisi iloinen koko ajan.
Tsemppiä kovasti kevääseen, paistakoon aurinko polullesi!! niin että häikäisee B)
 
onnea plussanneille!! :flower:

on:itellä on taas niin surkea fiivis et ei mittään järkiä...tulin tossa pe iltana taas ajatelleeksi että minullakin olisi jo iiiso masu,näin yhen kaverin jolla on la parivkoa sen jälkeen ku meillä olis ollu... :'( ja tänään kuulin et kaks tuttua on saaneet vauvat!!miksi mulle ei voitu sitä onnea suoda??!! :'( olen muutenki niin rikki poikki väsyny että pitänee kai haudata haaveet joksiki aikaa ku mieski lähtee toukokuun lopussa toiselle paikkakunnalle töihin koko kesäksi... |O
anteeksi omanapaisuus on vaan niin paha mieli... :'(
 
onnea AILI!! :D ihanata!!!

ON: täällä tuli tänään paperiin hennonruskea pienen pieni tuhru. Hittolainen sehän laittoi mielikuvituksen liikkeelle... |O kun menkat alkais vasta reilun viikon päästä. Masussa olo on sellainen kun menkat alkais hetkenä minä hyvänsä.... :headwall: mahaa juilii ja mua on huimannu pari päivää. Hitto. Mä en ala jos mun kroppa alkaa taas potemaan valeraskautta!


 
Heippa minusta saa tilata useamman, mutta ainahan kannattaa tilata 1 pkt kerralla. Mutta monesti olen jo tilannut, kun olen kova leikkimään ovistikuilla! :LOL:

Toivon kovasti plussia, mm surusydän ja elinamariallekkin oikeaa plussaa, en valeraskautta! :flower:

Minun kroppani taitaa vasta nyt olla kunnolla toipunut km:stä. Liukkaudet , ym jutut menkkojen jälkeen vaan huomasin, jospa sitten tästä kierrosta jotain tulisi.. :saint:

Anoin pomolta urheilulomaa ensi viikoksi, Naintihan on myös urheilua, eikös vain, kun ovis sopii loma-aikaani! :heart: . Tosin 150km pyöräilin viime viikolla, työmatkoista kertyi, sama tällä viikolla+ kävelyt ja jos muutaman kerran kuntosalijuttuja tekisi.

Haluisin 4 kiloa pois! :saint: :heart:

Nyt pannassa,karkit,pullat,keksit ja sokeri teessä. Tänään mennyt hyvin, 1 lähäri tarjosi sppullaa töissä, hyvin selvisin, en ottanut! :D

Mukavat illanjatkot kaikille! ja PlussailuOnnea jokaiselle! Innolla odotan jo ovisplussaani ensi viikolla :saint: :)

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille :flower: . :hug: niille jotka sitä tarvitsevat.
(.) Vuoto loppunut onneksi viimeisimmästä. Kroppa palautunut hyvin ja mielikin. Ajatus kohti kesää tässä siintää. Mulla on hieman allergisia oireita silmissä ja nenässä :snotty: , ei oo kivaa. Väsyttää, onneksi kohta voi mennä nukkumaan luvan kanssa. Kello on jo aika paljon :whistle: . :wave: :wave: illan jatkoja!
 
Sus soo
TIISTAI 15.4.2008

Haaveissa esikoinen

Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Riine.......................KM 10/07..............................KP 5/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 6/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 8/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 10/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 13/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 15/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 16/28
Toive81..................KM10/07,01/08....................KP17/28-55
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 18/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 19/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 20/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 25/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 25/32
dinaho...................KM 06/07..............................KP29/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 31/31


Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Pompo79.............KM 03/08 ......................................3/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 5/29-35
Epskeps 37v........KM 12/06,03/07,10/07......KP 16/28 (palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 18/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 18/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 28/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 29/31(-39)
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 34/28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 60/26-29


Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 9/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 11/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 14/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 15/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 16/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 22/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 24/-


Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 6/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08...................KP 9/27
Berry76...............KM/KU 10/07........KP 29/30-29(palstatauolla)
Neloshaave............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 30/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP ?/?

:heart:

Plussanneet

Äittä-67
Millimenninkäinen
Miina-
Aili
Nti Kesäheinä
Surusydän

 
Sus soo
Tulipa vaan tuota listaa tehdessä mieleen, että ovatko kaikki listan hlöt vielä maisemissa?! Muutamalla näyttää olevan kiertopäiviä sen verran paljon, että jokohan on plussa tullut vai onko tämä palsta jäänyt tauolle. Tauolla olevilta vois ottaa mun mielestä noi kiertopäivät pois tuolta listalta. Helpottais edes vähän päivittäjiä...
Ai minäkö laiska...

Jos mä tuota listaa päivitän, niin saatte tottua siihen, että siinä ei mitään hienouksia tule olemaan. Tässä oli vaan sopiva aika tehdä tuo, kun lapset on jo yöunilla. Oikeestaan tuolta niiden makkarista kuuluu hirvee kikatus ja mekastus...
Täytyykin mennä rauhoittamaan tilannetta.

Omaan napaan ei kuulu mitään erikoista. Tai no... mulla on lämmöt nyt jotain 37.3 paikkeilla (normaalisti 36.6). Joko mulla on vasta nyt ovis (mitä ne viikko sitten olleet limat sitten oli? ) tai sitten olisi jotakin iloisempaa yllätystä tiedossa
Kaikissa raskauksissa mulla on lämmöt nousseet jo hyvissä ajoin eli sen puoleen alkaa jo vähän jännittää. Miten sitä jaksaa vielä viikon odotella testaamista
Onnea kaikille testaajille ja erityisesti Ailille onnittelut varmasta plussasta! :flower:
 
mul noist lämpöje nousust ei muuta iloa ole ku tieto siitä et onko ovis ollu vai ei.. Ku mul ainaski lämmöt nousee nega sekä plussakierrossa niinku taitaa muillakin ja laskee sit menkkoi kohden, tosin mul ne laskee vasta toisena menkkapvänä :ashamed:
 
Täällä uusi kuumeilija ilmottautuu :D No hymyn vai minkä tuohon nyt ois sitten laittanut..
Eli keskenmeno tuli 19.2 ja kolmatta lasta tässä haaveillaan.Reipas 6vkoa meni menkkoja odotellessa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja alkohan ne sitten lopulta että nyt menossa 10/28.

Keskenmeno alkoi 12+1viikolla verta tuhrustamalla ja lähdinkin heti äitipolille jossa todettiin sikiön jääneen viikko 6paikkeille.

Mutta elämä jatkuu ja vielä pari viikkoa sitten vannotin miehelle että nyt sitten pidetään taukoa,kun koville otti, mutta tässä ollaan eli yritystä nyt sitten vain kovasti.
Katselinkin,monet noista ovistikuista puhuu,ihan uutta mulle,ikänä en ole käyttänyt mutta nyt ajattelin tilata tuon jonkun mainitseman edullisen pakettijutun.

Onko muilla keskenmenon jälkeen kierto ollut sitten jo heti ekoista mensuista sitä vanhaa tyyliä vai onko tullut muutoksia?

Voimia ja peukkuja palstalaisille =)
 
Terpat! Ei ainakaan vielä vuotoa näkynyt, mutta tää onki clomiton kierto että saattaa vähän venähtääkkin. Mutta mun kp:t on 29/28 tuossa on väärin...VAIKKA tietysti mukavaahan tuo olis jos ne ei vielä huomennakaan alkais eikä ylihuomenna eikä ollenkaan. :D
 
Hei pitkästä aikaa!

Olen seuraillut kyllä teidän tekstejä, mutta en ole kirjoittanut maailman aikoihin. Sus soo tuossa mietti, onko osa porukasta hypännyt pois ketjusta. Minun kiertopäivät voisi kyllä poistaa, sillä ne eivät enää alkuunkaan pidä paikkaansa. Mulla oli piiiiitkään jotain ihme välivuotoa ja sain kuurin, jolla vuoto saatiin loppumaan. Oireiden perusteella ovis oli ja hyödynnettiin, lämmöt oli koholla ja laski tässä muutama päivä sitten, joten odottelen tätiä saapuvaksi. Toivottavasti se emäntä nyt sitten saapuu tänne, tietäisi sitten ainakin, missä kohtaa kiertoa mennään! mulle on tulossa aika hematologilta, kun niissä hyytymisjutuissa oli jotain häikkää, joten sitä nyt sitten odotellaan!

Paljon uusia palstalaisia, tervetuloa sakkiin mukaan... :hug:

Plussaajille lämpimät onnittelut :heart:

Tuntuu, ettei kroppa ole oikein vielä palautunut keskenmenosta ja henkisestikin vaikeita päiviä tulee aina välillä. Kuumeilu on hiukan laantunut, mutta toivoa pidetään kuitenkin yllä!

Positiivisia ajatuksia teille kaikille

toivotteleepi muumiska :wave:
 
Sus soo
Vielä pikaisesti täällä tulin käväisemään ennen yöunille menoa.

Lemontree :hug: pahoittelut, mutta tervetuloa mukaan juttelemaan. Laitoin sut nyt esikoisesta haaveilemaan... korjaa jos sut pitää siirtää johonkin muuhun kohtaan!
Dinaho :wave: Muutin sulle nyt sitten huomiseksi tuon 29/28. Kai huomasit että tuo viimeisin lista oli siis huomisen tiistain lista... Tsemppiä sulle, että tättähäärä pysyisikin poissa!
Muumiska :) Laitoin sulle kierroksi pari kysymysmerkkiä, joka ehkä kuvastaa sun tilannetta sitten tässä vaiheessa. Ei mullakaan hirveetä kuumeilua nyt ole, mutta haaveilua on sitäkin enemmän. Vauva tulee jos on tullakseen.

-Sussoo-
 
Fey
Täällä Fey, joka odottelee tätiä saapuvaksi.
Kohta siis kp 28/26. Nega siis testattu tänään, mutta eipä ole ollut minkäänlaisia oireitakaan (siis raskaudesta). Kunhan huvikseni, testifriikkinä testasin.
Pientä tuhrua tuli edellispvänä pupustelun päätteeksi ja luulinkin että nyt tärähtää tätskä päälle, mutta ei. Mikähän nyt on? Odottelen nyt siis toisia menkkoja keskenmenon jälkeen. Viime kierto siis aika lyhyt, vain tuo 26 pvää, eli on tietty vähän "varaa" venyä. Menkkamaista oloakin on.  Nyt vatsanpohjassa sellainen tunne, että huomenna saattaa olla kp 1, mutta ilmottelen sitten....

Kiitos Sus soo, että päivität listaa.  :flower:

Onnea hirmusesti kaikille "Plus-sankareille" , Ihanaa!!!!

Tervetuloa Lemontree ja :hug: !

Haukotusten kera, Fey

 
Heippa kaikille!

Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille ja pahoittelut uusille joukkoomme löytäneille! :hug:
Sus soo täällä huhuilikin pinolaisia, mä voin ilokseni kertoa, että täällä on tänä aamuna plussattu. :heart: Kahdet menkat ehti olla tammikuisen keskenmenon jälkeen, ensimmäinen kierto oli 6,5 viikon pituinen, toinen sitten vähän lyhyempi. Keskenmeno kieltämättä kummittelee takaraivossa mutta toisaalta ajattelen, että jospa nyt kaikki sujuisi hyvin. :heart:

Suuren suurta tärppionnea kaikille kuumeilijoille, ennemmin tai myöhemmin se plussa kaikille saadaan :)

PS. Sus soo noista lämmöistä, mulla on raskautumiskerroilla (1 lapsi, 1 km) lämmöt olleet vähän negakiertoa korkeammalla loppukierrosta, joten toivotaan että sullakin olisi pieni kyytiläinen matkassa!! :heart: :)
 
Sus soo kyseli, ovatko kaikki listalaiset paikalla. Ilmoittaudun paikalla olijaksi! =) Palattiin viikonloppuna parin viikon lomareissusta ja nyt onkin urakka edessä kun pääsee lueskelemaan näitä keskusteluja..
Lomalta on toivon mukaan "tuliaisia", yrityksen puutetta ei ainakaan ollut. :LOL: Mutta muuten oikein rentouttavaa saada ajatukset jonnekin muualle ainaisista vauvahaaveista..
Kiertopäivät minun kohdallani on mitä sattuu, 24/jotain. Eka kierto km:n jälkeen oli se 42, enkä ovista ole bongannut, ei mitään oireita lomalla siihen suuntaan, paitsi rinnat alkoi aristaa kp19 ja on siitä alkaen olleet taas turvoksissa..
Tämmöistä tänne, palailen kun saan pinon luettua :)

Ja Nti Kesäheinälle rutkasti onnea! Ihana juttu! :flower:

 
Eli tässä nyt ihmettelen näitä eka menkkoja, jos näitä voi sellaisiks sanoa. Eli kolmas päivä niin niukkaa vuotoa ettei tämä aivan normaalia ole ainakaan entisiin menkkoihin verrattuna. Ens viikolla pitäis mennä siihen verikokeeseen, kai siitä selviää sitten onko kohtu tyhjentynyt kunnolla vai mikä tässä nyt häikkää. Lorahtamalla alko vuoto sunnuntaina mutta ruskeaa tuhrua on tullu, ei juuri veristä vuotoa sen sunnuntain jälkeen.Kurjaa ihmetellä!
 

Yhteistyössä