Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Sus soo onnea plussasta! :hug: :flower:
Mullakin on toistaiseksi hyviä uutisia: Hcg oli tuplaantunut! =) Maanantaina se oli 315 ja tänään 698 eli toistaiseksi raskaana ollaan ja onneksi vuotoja ei ole tullut lauantain jälkeen.Eli taidanpa nauttia vain alkoholittomia oluita tänään B)
Mut voi päivittää plussanneisiin, koska ei se viiva enää haamu ole. Mutta en vielä halua siirtyä täältä mihinkään, koska mulle on se rv6 rajapyykki. Nyt on vain odotettava vuodoista huolimatta siihen 15.5. ultraan missä selviää sen hetken kohtalo...
Aurinkoista vappua ihan kaikille! :heart:

-Toive81 (rv 4+3 arvio)
 
Mua ärsyttää noi menkat ku eivät ala kunnolla.. tänäänkää ei oo tullu ko kirkasta vvuotoo vaik eile sitä pientä tuhrua tuli..

tosin eipä ne menkat voi alkaakaan ko huomen kunnolla ku huomen vast o eka pvä :D meinaa km:ää ennen menkat alko kahdesti aina 1. pvä kuuta ja nytkii km alko kunnol 1.4 eli huomen sit pitäs menkkojenkii tul :D
 
Sus soo: Hirmu suuret onnittelut plussasta :hug: .
Olen itse pitänyt vähän palsta taukoa. Sain verikokeiden tuloksetkin ja Hcg oli edelleen koholla edellisestä raskaudesta. Lääkäri kyllä oli sitä mieltä että tähän kiertoon olisi jo laskenut normaaliksi. Maanantaina piti pitkästä aikaa itkeä oikein kunnolla, telkkarissa nainen synnytti raskausviikolla 27 pienen pojan joka jäi henkiin ja heti mulla tuli mieleen meidän tyttö joka ei ollut paljoa nuorempi mutta menehtyi. Kyllä se itku vaan pienestä tulee kun on tullakseen. Oikein hyvät vaput kaikille ja plussa tuulia vaan meille kaikille B) . Tää tyttö lähtee nyt piha töihin :wave: .
 
Sus soo
Kiitos teille ihanaiset kanssasisaret onnitteluista! =)

On kyllä jotenkin niin uskomaton olo. Ei oikein tiedä itkisikö vai nauraisiko. Samaan aikaan olen onnellinen, mutta äärimmäisen peloissani. Vessassa käyn alvariinsa vain tarkistamassa tilanteen, ettei vaan vuotoa ole... Alavatsaa nipistelee kamalasti ja joka vihlaisu tuo pelot pintaan. Mun rajapyykki (jolloin siis hengähdän) on varmaan vasta joskus rv 30 :ashamed: Viimeisin km rv14 todisti sen, että koskaan ei voi olla liian varma mistään.

Tsemppiä kaikille!

-Sussoo-

 
miracle: Noo, lääkäri sanoi kun kysyin että irtoaako sieltä nyt sitten yksi vai kaksi vai kuusi, niin se sanoi vaan, että eihän kuudesta munasolusta tule välttämättä kuutta vauvaa.. Eli toki voi yrittää, enkä pistä pahakseni vaikka kaksoset tulisikin. Voihan olla että vaikka sieltä kaksi irtoaa niin ei tule kahta vauvaa eikä edes sitä yhtä.

Olen kuullut että neljästä samankokoisesta munasolusta tulisi pupuilukielto.

Mutta nyt mä lähen hakeen kaupasta vähän valmista simaa, kun unohtui tuo teko ihan kokonaan, joten


KLARA VAPPENIA VAAN KAIKILLE!!!
 
Piti ihan tulla varta vasten Sus soota onnittelemaan. Ihanaa! Onnea!!!


Tänä aamuna mulla oli ihan täsmälleen samanlainen mahakramppi, joita oli lähes joka aamu sillon kun olin raskaana, ennen plussausta ja vähän jälkeenkin. Jännittää!!! Voihan se tietty liittyä menkkoihinkin, mutta koskaan ei oo tollasia ollut ennen menkkoja, vaan vuodon alkamisen jälkeen vasta. No, viikon päästä vasta aion testailla jos on aihetta. Ketkäs muut jännäilee ens viikolla? Rva Pikkumyy ainakin?

Ihanaista vappua kaikille!
 
Kaa
Kopio toisesta pinosta, koska v**utus on niin kova:

Meikäläisen voi varmaan heivata koko pinosta männiköön. Vatuttaa ihan hemskutisti (lue paljon vahvemmilla sanoilla!) Tein verestä siis sen HCG-määrityksen ja tulos oli vaivaiset 2.4. Eli EI MITÄÄN! Tuloksen luettuani koneelta itketti ja vatutti, teki mieli vaan mennä vessaan parkumaan. Töissä on kuitenkin oltava aamuun asti...

Nyt meikäläinen pitää taukoa kaikesta ja antaa koko vauvahommelin jäädä hetkeksi. Tein nimittäin hormonitestit itsestäni samalla ja lopputuloksena; minä en ovuloi! Kaikki kokeet viittasivat siihen. Eli nyt soitellaan yksityiselle lääkärille ja lähdetään selvittämään asiaa.

Nyt vaan tekisi mieli miehen kainaloon itkemään... :( :'(
 

Yhteistyössä