Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Pahoittelut tädistä Leinikki! :hug:

Millä testillä Miracle testasit? Ei vielä saa luopua toivosta, jos täti ei ole vielä tullut! Vielä on siis toivoa! Joillakin kun ne hcg:t kohoaa hitaammin!

Luminia ..taas täällä..

Ja ne ovistestitkin tuli, mies soitti ja kertoi että postissa tuli tosi pulska kirje.. :)
 
Hei täältäkin. tätäpahoittelut Lenikille. Se on itepäinen akka ;)(siis täti...) No seuraavasta sitte...niin mäkin teen :D
Elina-Marialle ihania uutisia...jee... tuli ihan kylmät väreet ku olin niin iloinen. Kaikki nyt samaan peräperään, joohan?!
Täällä pahamieli meni onneksi takaa-alalle. Lapsoset nukkuu ja minä mietin, josko jaksais alkaa vähä jumppailemaan. Tarttis toi pömpötys kadottaa :LOL:
No, kaikille aurinkoista viikkoa ja :hug: sitä kaipaaville!
 
Luminia, no ku testasin erittäin herkällä testillä (kotitesti.fi) ja sillä viimekskin tuli jo haamujen haamua dpo12 ja mu mielest ny ois jo dpo14 ja menkkoje kuuluis alkaa.. Tosin voiha se olla et ovis oliki myöhemmin ja siten ei viel tuu vaiks kuin olin huomaavinani limoje sun muide juttuja perusteel et ois ollu kp15.. enkä oikei jaksa uskoa et ny ei horminia erittyis tarpeeks jos viimekskin eritty..
 
Menin tekemään päiväpissistä testin ja tuli ihan toossii haalee viiva. Nyt sitten iskee kaikenlaiset pelot.... :eek: mut eiks se päiväpissi ookkin jotenkin haaleempaa?

Mä taidan hakea apteekista sen herkän aconin. En luota noihin kotitesti.fi -testeihin. :ashamed:
 
miracle... aijaa!!!?? no hyvä ku kerroit. sithän mulle vasta paniikki olis iskeny jos en ois tienny ja negaa olis pukannu.... No testaan silläki. Katotaan.

Mä tässä vähän aikaa panikoin ja sitten mulle tuli sellanen fiilis että HÖPSÖ. Eihän se testailu mitään auta siihen et jos jotain tapahtuu niin sitten tapahtuu. Sitä on vaan vähän herkkänä... :ashamed: meinasin jo alkaa pillittämään vaikka ei oo mitään syytä... :LOL: kyllä taitaa olla ihan kunnollisia raskauden merkkejä!

Nyt meen rauhottumaan. Kunnon siivousurakka niin eiköhän tuu muuta ajateltavaa.
Kiitos miracle... :heart:

:wave:
 
ElinaMaria, juu kyl se siel pysyy testaamattakin jos on pysyäkseen :D mut kyllähä se toki pelottaa.. Ja just siihe pelkoon ehk auttaaki vähän tuo et testaa usein ja uudellee aina mut tosissaan tuon predictorin kans pittää muistaa et se ei herkkä testi oo ja siten voi antaa negankin, riippuen iha hormonitasosta ja siit kui kaua se pissa o ollu rakossa :) Mut oha se luotettava testi sit ku hormonipitoisuudetki o korkeella, en vaa ensimmäiseks sillä testais ennee (sillo ko ostin ni en tiennä sitä). Mut pelko ja stressaaminen pois :) Se mikä elämäs tapahtuu ni sen on kai määrä tapahtua.. nii mä sen aina pähkäilen :p
 
no ny tul ainaskii ekat kunno merkit menkoista ko tul tosi iso läjä sitä semmosta valkosta ja paksua vuotoa, eli sielt ne menkat tekee tuloaan. Noh, ainaskii pääsee uuteen kiertoon ja jos kierrot ny lyhentyiski alle 30 mittaisiks :heart: laitoin oikeen kupinki paikoillee ko nii varma oon et menkat tulloo.
 
ööö... Tänään mä olen ihan pihalla. En tajua mistään mitään. =) Ensinnäkään.. mä kirjoitin just teille pitkän tarinan ja palsta sensuroi sen vissiin pois.. :xmas: Joten jos tulee kahteen kertaan, pahoittelen. Mä en onnistu ainakaan löytämään enää sitä ekaa. :D

Mut joo. Sellaista olin teille kertomassa, että se täti todellakin on ihan omapäinen ja tekee mitä tahtoo lääkäreistä piittaamatta. :xmas: Eilen juuri teillekin päivittelin gynen terveisiä, ettei mulla menkkoja ole luvassa vielä hetkeen (viikkoon kahteen ainakaan), kun ei omaa limakalvoa ole vielä paljoa kehittynyt kaavinnan jälkeen.

Vaan niin se täti kurvasi tänä aamuna tännekin. Nurkan takaa ja kivuliaasti. B) Soittelin kyselin tyhmiä ja noloja siltä sukulaislääkäriltä, joka neuvoi tätä uudelleen teinistynyttä melkein kolmikymppistä menkkojaan pohtivaa naisihmistä, että ne menkat on enemmän kiinni hormoneista kuin siitä, onko limakalvo ehtinyt kehittyä. Joten mulla on vissiin estrogeeni ollu sen verta matalalla, ettei limakalvo ole ehtinyt kovin paksuksi kasvaa, mutta muuten oma hormonitoiminta jo käynnistynyt niin, että EKAT MENKAT KM:N JÄLKEEN OVAT TÄÄLLÄ. :D :D :D :wave: <-Tuuletushymiö (mulla ei ole semmoista ;) ) Niukkoina (kun ei limakalvostoa ollut...), mutta ovat.

Varsinaista kp:tä mulle ei tarvi vielä päivittää, sillä yritys ei ala vieläkään ihan täysillä, mutta ehkäisy jää meilläkin nyt pois. :whistle: ;) Antihistamiineja syön jo täyttä häkää, mut eilen siltä gyneltä tarkistelin ja sanoi, että plussatestiin asti voin huoletta syödä, kunhan testin tekee heti, kun yhtään näyttää siltä, et menkat on myöhässä. Ja jos plussa pärähtää, pitää lääkkeet lopettaa ja soitella lekurille. :p Minkäänlaista "taannehtivaa" vaikutusta noilla lääkkeillä ei pitäis olla eli ennen plussaa niiden ei pitäis vaikuttaa (eikä todennäköiseti sen jälkeenkään. Niillä ei siis ole todistettu olevan mitään vaikutusta, mut ei myöskään ole voitu todistaa, etteikö ole, kun raskaana olevilla ei voi tommosia testejä tehdä eikä muista saada vakuuttavia tuloksia. Eli sitä mukaa, kun joku käyttää ja alkaa koekaniiniksi, saadaan tietoa lisää.)

Jotta semmoisia. Back in business. Oli pakko päivittää. B)


p.s. Äskeinen roskien ulosvientireissu paljasti muuten taas yhden uuden raskauden meidän naapurustossa... Joo. Kyllä se nyt vaan on niin, että kaikki, jotka raskaaksi tahtoo tulla, muuttakaa tähän meidän naapurustoon. Valehtelematta kaikki noita kahta eläkeläismummoa lukuunottamatta ovat joko juuri saaneet vauvan tai aikalailla viimeisillään ja kohta saamassa vauvan. Siis kaikki muut paitsi minä. .....onkohan täällä jaettu jotain vauva-/hedelmällisyyspillereitä mahdollisesti juuri mun päiväunien aikaan? Taas jääny jostain paitsi... :(
 
Sus soo
Leinikki & Danjuska
pahoittelut tädistä

Kärppis
Nyt sitten vaan puuhailemaan!

Miracle
Tulisi sitten se täti teille, jos on tullakseen. Ei saa tuolla tavalla odotuttaa. Itse asiassa... mä itse olen nyt jo viikon liikkunut persii vuorattuna...

ElinaMaria
eikö se nyt ole niin, että viiva mikä viiva :)
 
moikka!

tulin kurkkimaan tänne, mutta oon niin tuore tuttu että ette varmaan pahastu :snotty:
toivon sydämestäni teille +++++++++ aaltoa tänne!! :heart:
kyllä minäkin aika pelokkaana tulla plussanneissa olen.. välillä taas hyvin mielin mutta välillä pelottaa ja paljon :eek: tuhrua kun tulee tai värj. valkkaria melkeen koko ajan.. pelottaahan se vaikka viimekskin tuli ja silloin kaikki oli hyvin...mutta kyllä vetää aina välillä hiljaseks. joten mun kohdalla se murehtiminen ei plussaan loppunut :LOL: täytyy nyt yrittää ottaa rennosti.
mukavia kevätpäiviä kaikille B)

terkuin katherine (ja kultanen 5+3)
 
Sus soo
Luminia siinä kyseli, että miten uskallan vaan odotella ja olla testaamatta. Niin... miten sitä sitten uskaltaisi testata
Viime kierrossa testasin kp38 aamulla ja samana iltana alkoi vuoto. Ehkä nyt kuitenkin huomen aamulla testailen, kun on jo kp37. Katotaan miten meikäläisen käy. Tietenkin tulee nega ja illalla alkaa vuoto. Pitäkäähän mulle peukkua, että plussa tulisi
Mua jännittää ihan hirveesti!
-Sussoo-
 
Sus soo+++++++++++ :whistle: .
Onnea plussanneet :flower: .
epsu kiva kuulla sinustakin :wave: . Pahoittelut :hug: . Meilläkin viikon päästä hautajaiset, ne on aina raskaita päiviä.
(.) Yrkkitauti löysi tiensä meille, tosi kivaa. Onneksi alkaa helpottaa :x :x .
 
Plussatuulia kaikille!


Minulla eilispvn migreeniä, töissä jo alkoi, ei mikään mukava pv ja tänä aamunakin muistuttelee vielä olostaan!
kutsuisi, mutta töihin vielä täksi päiväksi menen.

Hyvää vappuaattoa kaikille, näitä ajatellen:


Rva Pikkmyy :heart: :wave:

 
Sus soo
Moi!

En saa nukuttua
Tosissani pompin sängystä ylös ja takaisin... Tämä johtuu nyt siitä, että tein aamuyöstä testin. Ja siihen tuli kuin tulikin kaksi viivaa
Tuntui ensin ikuisuudelta seurata sitä toista ikkunaa, mutta kyllä siihen vähitellen ilmestyi viiva. Ei tosin yhtä vahva kuin kontrolliviiva. En kuitenkaan vielä uskalla siirtyä plussanneisiin, vaan voisin haamuilla vielä tovin. Katsoa nyt miten tämä tästä menee eteenpäin. Tää on aika jännää
Miehen herätin sitä testiä katsomaan ja se oli ihan sekaisin, että mitä mä oikein olen valveilla keskellä yötä... Mies on yhtä epäileväinen tästä raskaudesta. Ollaan molemmat sen verran näistä keskenmenoista opittu, että turha iloita kauheasti etukäteen.

Plussatuulia myös kaikille muille!
-Sussoo-
 
voi että!! Onnea Sussoo!!!! Ihanaa kuulla plussauutisia! Toivot. kaikki menis hyvin!!

Tääl odotellaan menkkoja.. taitavat taas samalail alkaa ko kerran et tää pvä viel tulee yhe kerran verituhrua ja sit huomen alkaa kunnol.. rasittavaa.. :headwall: tahtois jo uuteen kiertoon.. simmost tuoret verta sielt siis tulee ja niin onneton määrä et ärsyttää ku ei voi vaa alkaa kunnolla samantien.

Onneks se Tunisian matka alkaa perjantaina! :) :heart: Voi olla aika heikkoa et sit ehin lukee kirjotuksia palstal ko oon vkon poissa ko ain tulee nii hirmusti tekstiä :LOL: mut ku kahtoo listan läpi ni jos se kertois sit oleellisimmat eli haamuilijat ja plussat :heart:
 
ONNEA Sus Soo!!! :heart:
Ihan mahtavaa! :D

Päätin että nyt lopetan sen testailun vähäksi aikaa. Ainakin raskaana ollaan, siitä ei epäilyksiä! :D En voinu enää maata sängyssä kun tuli niin huono olo. Sellainen närästyksen ja pahanolon risteytys. :x Ja mielialat heittelee ihan koko ajan. Viikon verran oon jo ollu vuoroin onneni kukkuloilla ja sekunnissa taas tosi kiukkuinen... Eilinen oli itkupaniikkipäivä ja illalla sitten kiukkusin siipalle.... huhhuh. :snotty:

Hirveesti plussaonnea toivottelen!!
(Saankos mä vielä täällä olla? :ashamed: en voi viel ihan kokonaan siirtyä odottajiin.... mä teen sen sillai porrastetusti...) :p

ElinaMaria ja Aarre rv 4+5
 
Kaa
Kopionti omasta tekstistä toisesta pinosta:

Täällä ei mitään selventävää. Pissatesti tänä aamuna oli viivaton negatiivinen... Mutta ei mulla muutenkaan nuo pissatestit kovin luotettavia ole. Menen tänään yövuoroon, testailen sitten siellä tarkemmin... En jaksa edes stressata. Pessimisti ei pety. :/ Olen ihan hyväksynyt sen, että vuoto alkaa lähipäivinä. Jotenkin ei vaan uskalla edes odottaa plussaa, sen verran tuo km vaikutti. Optimisti muuttui pessimistiksi. Pyh. Nää on taas näitä mun aivoituksia, muuttuvat varmaan taas parin päivän päästä. :headwall:

Sus soo:lle onnittelut!
 
Sus Soo: Onnea minunkin puolestani!!! Tarriksia kovasti lähettelen!!! :flower: :flower: :heart:

Ja Pahoittelut tädin riivaamille! :hug:


KÄvin eilen clomiultrassa ja lääkäri katto ja sanoi OHO! Mä olin ihan että taaaaas tulee huonoja uutisia...

No, munasarjat on TÄYNNÄ follikkeleja ja KYMMENIÄ munasoluja on kasvamassa siellä.... Noo, ei siinä mitään pari on vähän isompaa ja muut ovat pienempiä. Lääkäri vaan sanoi että jos ei nyt tästä tärppää niin sitten pitää pitää pari kiertoa clomivapaata, ettei mun munasarjat poksahda. Lääkärin mukaan nyt ois 3 päivää ovikseen.

Mulla on ollut silmät tosi omituiset... semmoiset "kuumeiset", kiiltää ja vetiset.. noo. ajattelin että jos johtuu vaikka clomeista että ei onneks oo mitn näköhäiriöitä... Noo.. eilen sitten pelästyin.
Meidän kissa on sisäkissa ja on takapihalla aina pitkän narun päässä... No, illalla oli taas ulkona ja me katottiin telkkaa.. Sit ovi aukes ja kissa hyppäsi pienen kaiuttimen päälle, niinku sillä on tapana.. Mä katoin että jaahas. Oot taas päässy irti valjaista... Sit ku tarkemmin katoin, ni kissa näytti ihan oudolta.??? :eek: Hieraisin silmiä ja huusin ettei toi oo meidän kissa ja nousin ylös ja kissa läks karkuun... Joo, ei se ollu meidän mirri, vaan oikeesti joku toinen, aikalailla samanvärinen jne... Meidän kisu istui tyytyväisenä pihalla narussa.... Oli varmaan halunnu tarjota kamulleen hiukan pöperöä kun pyysi sen sisälle asti... HUI KUN PELÄSTYIN ETTÄ NÄEN NÄKYJÄ!


Aurinkoista päivän jatkoa, ihana ilma pihalla. Onnek on vapaapäivä!!

Nii ja hauskaa Vappua jos ei tässä nyt aiemmin nähdä!
 
Julietta, mut eikös sillo voi tulla kaksoset sit? :p mä ku aina saanu käsityksen et sit jos enempi ko yks folli siel isona kasvamas ni sit ei suositella yrittään raskautta ko voi tulla moniraskauksia :p Tosin enpä mie noist lääkkeist mittää tiiäkää, kuullu vaa tääl.
 

Yhteistyössä