ööö... Tänään mä olen ihan pihalla. En tajua mistään mitään. =) Ensinnäkään.. mä kirjoitin just teille pitkän tarinan ja palsta sensuroi sen vissiin pois.. :xmas: Joten jos tulee kahteen kertaan, pahoittelen. Mä en onnistu ainakaan löytämään enää sitä ekaa.
Mut joo. Sellaista olin teille kertomassa, että se täti todellakin on ihan omapäinen ja tekee mitä tahtoo lääkäreistä piittaamatta. :xmas: Eilen juuri teillekin päivittelin gynen terveisiä, ettei mulla menkkoja ole luvassa vielä hetkeen (viikkoon kahteen ainakaan), kun ei omaa limakalvoa ole vielä paljoa kehittynyt kaavinnan jälkeen.
Vaan niin se täti kurvasi tänä aamuna tännekin. Nurkan takaa ja kivuliaasti. B) Soittelin kyselin tyhmiä ja noloja siltä sukulaislääkäriltä, joka neuvoi tätä uudelleen teinistynyttä melkein kolmikymppistä menkkojaan pohtivaa naisihmistä, että ne menkat on enemmän kiinni hormoneista kuin siitä, onko limakalvo ehtinyt kehittyä. Joten mulla on vissiin estrogeeni ollu sen verta matalalla, ettei limakalvo ole ehtinyt kovin paksuksi kasvaa, mutta muuten oma hormonitoiminta jo käynnistynyt niin, että EKAT MENKAT KM:N JÄLKEEN OVAT TÄÄLLÄ.
:wave: <-Tuuletushymiö (mulla ei ole semmoista
) Niukkoina (kun ei limakalvostoa ollut...), mutta ovat.
Varsinaista kp:tä mulle ei tarvi vielä päivittää, sillä yritys ei ala vieläkään ihan täysillä, mutta ehkäisy jää meilläkin nyt pois.
Antihistamiineja syön jo täyttä häkää, mut eilen siltä gyneltä tarkistelin ja sanoi, että plussatestiin asti voin huoletta syödä, kunhan testin tekee heti, kun yhtään näyttää siltä, et menkat on myöhässä. Ja jos plussa pärähtää, pitää lääkkeet lopettaa ja soitella lekurille.
Minkäänlaista "taannehtivaa" vaikutusta noilla lääkkeillä ei pitäis olla eli ennen plussaa niiden ei pitäis vaikuttaa (eikä todennäköiseti sen jälkeenkään. Niillä ei siis ole todistettu olevan mitään vaikutusta, mut ei myöskään ole voitu todistaa, etteikö ole, kun raskaana olevilla ei voi tommosia testejä tehdä eikä muista saada vakuuttavia tuloksia. Eli sitä mukaa, kun joku käyttää ja alkaa koekaniiniksi, saadaan tietoa lisää.)
Jotta semmoisia. Back in business. Oli pakko päivittää. B)
p.s. Äskeinen roskien ulosvientireissu paljasti muuten taas yhden uuden raskauden meidän naapurustossa... Joo. Kyllä se nyt vaan on niin, että kaikki, jotka raskaaksi tahtoo tulla, muuttakaa tähän meidän naapurustoon. Valehtelematta kaikki noita kahta eläkeläismummoa lukuunottamatta ovat joko juuri saaneet vauvan tai aikalailla viimeisillään ja kohta saamassa vauvan. Siis kaikki muut paitsi minä. .....onkohan täällä jaettu jotain vauva-/hedelmällisyyspillereitä mahdollisesti juuri mun päiväunien aikaan? Taas jääny jostain paitsi...