Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Sus soo
Luminia ja Miracle :wave: kiitos positiivisista ja tsemppaavista kommenteista. Mutta eikö sen plussan olisi pitänyt näkyä jo kaiken järjen mukaan kp29? Ovis oli ehkä joskus kp12-16 (en tikutellut, vaan ihan mutu-tuntuma). Normaali kierto kun mulla on just 30 paikkeilla. Tosin km:n jälkeen kierrot olleet 40 ja 38 päivää. Eli tuon mukaan pitäisi vissiin alkaa nyt kp36 eli neljän päivän päästä. Mulla on ollut vuotoa molempien km:n aikana alusta alkaen eli en kovin positiivisella mielellä pysty tuota toissapäiväistä/eilistä tuhrua ajattelemaan. No, katsotaan mitä päivät tuo tullessaan. Niin... ja en voi testata kun testit makaa kaupan ja apteekin hyllyllä. Onneksi lähimpään paikkaan on yli 20 km, muuten tulisi ravattua alvariinsa ostamassa testejä :D
 
Luminialle iiiiso :hug: tädin vuoksi, ny vaa uuteen kiertoon kovalla puhdilla ja ny plussaat!!:)

Sussoo, jos sul ovis ois ollu kp 16 ni kierron tulis olla 30, mut jos nyt on 36 kierto ni ovisha o ollu vasta kp22 paikkeil jollon se ei näy testis :saint:
 
toistan itseäni kopioimalla toisest pinost..

Oli pientä riitaa miehen kans, saatii se kyl sovittuu aika nopeesti ja muuteskii oli iha turha riita :) Mut sit sen lopuks rupesin itkee... Ja mä en oo juurikaan koskaa itkeny ellei mul todella oo paha olla (sillo pitää kyl aika paljo tapahtuu ja km ei oo ollu mieles kyl vähään aikaan) tai sit raskaanakin oon itkeny.

Mies sit sano et no nii, testejä ei tarvita, sä oot raskaana! :LOL: sit mä nauroin ja taas itkin ja nauroin.. sit se et aurinko paistaa ja vettä sattaa, taitaa tulla muksu! :LOL: se ol nii kiva :) Se sanoki et ei se ny nii tajuttomasti pety jos tuleekin menkat, mut et ei kyl ymmärrä sit yhtään tätä jos en ois raskaana. Ja sama olo mullakin! Sit ko nauroin sillai kovasti ni alko vihloon mahaan kunnol ja piti olla vähä kaksin kerroin. Et kyl mä uskosin et täs kovaa vauhtia ollaa odotuspuolelle taas menossa :heart: :saint: ja ny taas kylkiä jomottelee :)
 
Heips taas kanssasiskot! Se on sitten kp 1 täällä.. Tättärä tuli etuajassa ja hyvin varkain kun ei mitään oireita siihen suuntaan ollut
Mut ei voi minkään.. Pettynyt olen tietty, mutta johan näihin alkaa tottumaan..
Eikun uutta yritystä vaan taas..


Nyt vaan toivon että pahin vuoto tulisi la ja su eikä enää ma, jolloin on rakkaan isoäitini hautajaiset. Hän nukkui pois viikko sitten..
Vaikka surussa se vuoto onkin pikkuseikka vaan, niin silti..

Muutoin tänne kuuluu ihan hyvää. Töissä on ollut kiirusta ja hyvä niin. Poikani oli vaan tässä pari päivää flunssassa ja kotihoidon järkkäämisessä oli pienimuotoiset sumplimiset mutta saatiin se järjestymään. Nyt poika tuntuisi olevan paranemaan päin :)

Jatkan palstailua edelleen taustalla, mutta älkää nyt poistako minnekään listalta. Käyn teitä kuitenkin välillä kurkkimassa.


Sylin täydeltä onnea kaikille plussanneille


Pahoitteluni pettyneille ja uusille pinoilijoille


Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!
 
osan ottoni epskeps isoäitisi pois menon johdosta! voimia maanantaille! ja pahoittelut myös tädistä!

(.) lusmuilen vielä hetken ennen kuin alan pakkaamaan pihalla odottavaa rekkaa. tarttis saada tyhjäksikin se vielä tänään ja keretä illalla ystävien tupareihin. kiirusta pukkaa...
 
Heipparallaa. Halauksia kaikille uusille tässä kierrossa pettyneille. :hug:
Ja espkeps, osanottononi.

Täällä olen saamassa jonkinlaisen flunssan ja nyt alkoi mietityttämään tuo itsensä lääkitseminen tässä vaiheessa kiertoa. Netistä kun yrittää etsiä tietoa mahd. hedelmöittymisen ja plussauksen väliaikana lääkkeiden otosta ei tule kyllä hullua hurskaammaksi... Osa on sitä mieltä, että plussaan asti voi elää normaalia elämää tässäkin suhteessa. Sitten taas löytyy näitä tietoja, että esim. tulehduskipulääkkeet voivat nimenomaan estää kiinnittymisen eikä niitä missään nimessä saisi tässä kohtaa ottaa, jos on mahdollisuus olla raskaana. Minkäslaisia periaatteita teillä on?

Taidan nyt itse sinnitellä vielä ilman lääkkeitä, mutta kyllä esim. sairaslomalle joudun jäämään paljon pienemmästä jos en mitään lääkkeitä voi ottaa. Meikäläisen työpäiviä kun ei kyllä tällaisella kolotuksella ja tukkoisuudella vedetä läpi.
 
mä oon ilman lääkkeit ku kummiskii aina mieluummi kestän kaiken kuin otan lääkkeitä. Mut esim burana ainakin estää ovulaation useimmiten koska sehän auttaa tulehdukseen ja sanotaan et sit ku ovulaatiokin on tavallaan tulehdus kun siinähä se munasolu repeää sieltä ni sen vuoks estyis koko ovulaatio jos käyttää särkylääkkeit.. Tai nimenomaan tulehduskipulääkkeit tai jottai semmost :)
 
Haaveissa esikoinen

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 2/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 4/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 10/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 14/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 17/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 18/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 20/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 22/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 25/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 27/28-31
Pink1......................KU 12/07..............................KP 28/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 32/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 37/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP41/28


Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 1/29
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 3/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 12/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP13/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 15/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 17/29-35
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 30/31
Myymä....................KM 09/07.............................KP 41/31(-39)

Haaveissa kolmas

Luminia...................KM 02/08..............................KP 5/32
Singa........................KM 10/07............................KP 9/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 21/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 23/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 26/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 27/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 28/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 34/28-38


Haaveissa neljäs


Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 9/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 10/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 12/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 18/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 21/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)

Haamuilijat

Toive81..................KM10/07,01/08.....................KP29/28-55
ElinaMaria..............RK 01/08...............................KP 31/27


Plussanneet



Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67..................04/08
Millimenninkäinen...04/08
Miina-.....................04/08
Aili .........................04/08
Nti Kesäheinä........04/08
Surusydän............ 04/08
Ansku07................04/08
Katherine..............04/08


 
moikka!

sussoo valoisia ajatuksia ja :hug: ne voi vaikka auttaa.... ;)
epsu mukavaa kuulla susta!! osanottoni isoäitisi takia :hug: käyt läpi rankkaa vaihetta.... :hug: ja lohtu :hug: tädin takia.

saatte potkia mut pois täältä jos haluatte ja seuraava kuulostaa enemmän kuin ärsyttävältä, mutta tarkoitus on ainoastaa hyvä: viime kesän km.n jälkeen mietin joka ikinen kuukausi, viikko ja päivä vauvaa, vauvaa ja vauvaa. en "muka" stressannut" ja ihmettelin että mikä nyt kun tutkim. ym. kaikki hyvin.. ensimmäinen kuukausi kun olin oikeasti onnellinen taas ja nautin elämäni hyvistä asioista, hoidin itseäni ja kaiken kaikkeaan rentouduin.. niin silloin kävi tärppi!! ja se oli eka kuukausi kun emme yrittäneet.. olin "luovuttanut" ajattelin että no päästään sit tutkimuksiin ja hoitoon kun vuos täyteen tulee...hyväksyin senhetkisen tilanteeni, joka tuotti tuskaa, mutta ei muuttunut kärsimykseksi. se auttoi :heart:
sanomani siis on, että joskus kun luovuttaa, mutta ei alistu, niin saa sen mistä on luopunut. Joo..filosofiaa..

aurinkoista, valoisaa ja rentouttavaa kevättä kaikille!!!

terkuin katherine
 
mie oon iiiiiha naatti... en jaksa seisoo enää yhtää... oon koko pvän (likipitäen kahdesta kuuteen nyte) siivonnu... huuuuuh.. oon niin poikki... Laittelin noi kaikki jätesäkit pois, täynnä vaatteita ko olivat ni purin ne ja pistin laatikoihi (sillo viimene maaliskuutaha mä muutin mieheni luo ni kaikki ol hujan hajan vaa sit olkkaris ko ei oo jaksana raivata).. ny sit raivasin ja kunnol. Luulis miehen olevan mielissää :heart: Se tänää ko kahto sitä läävää ni päivitteli ja oli iha maasa myyny ja sano et eiiiii, tää on ihan läävä.. pitäs raivata ku jaksais. Ni nytpä sit tein senki urakan ja ny o olkkarissa siistiä :)

pyyhin pölyt ja muutenki siistin paikkoja, pyykit koneessa pyörimäs ja tiskikone tiskas astiat :) oonpas mä ollu ahkera tännää :heart:
 
Muokkasin lauantain listan sunnuntain listaksi!


Huomisesta alkaen , minä menen taas töihin
, joten jos joku muu päivittää listaamme?

Ihanaa sunnuntai päivää kaikille!


Nyt on taas monella testausajat käsillä, heille kaikille toivon nyt plussaa testeihinne!


Viikon päästä olen minä ja moni muu jännäilyvuorossa!
..Toivossa hyvä elää!

Rva Pikkumyy
 
Sus soo
Kiitos Rva Pikkumyy päivityksistä
Toivottavasti joku muu nyt ehtisi päivittää ensi viikon. Mä edelleen kamppailen näiden mun kiertopäivien kanssa
eli en taida jaksaa päivitellä.

(.) eli nyt jo kp34. Nyt ei ole ollut mitään tättähäärän merkkejä sitten torstai-illan tuhrun jälkeen (muistaakseni se oli torstaina?). Pakkohan mun pitää käydä testi ostamassa kun kaupassa käyn joskus alkuviikosta. Ei sieltä varmaankaan plussaa tule, kun mun olotila on taas ihan liian tavallinen. Kai se tättähäärä
saapuu sopivasti pilaamaan mun vapun
Ärsyttävän pitkiksi nämä mun kiertoni on nyt venähtäneet km:n jälkeen.

Ihana ulkoilusää. Pitäisi viitsiä mennä ulos lasten kanssa. Siellä olisi puutarha vailla haravoijaa ja puutarhakalusteetkin pitäisi pestä ym. Mä tykkään ihan hirveesti puuhailla tuolla ulkona kesällä. Täytyy vaan muistaa suojautua, koska tuo mun valoallerginen iho ei tykkää yhtään tästä kevätauringosta

Toivotan onnea kaikille tikuttelijoille ja testaajille

Heipat vaan kaikille :wave: -Sussoo-
 
Täältä taustalta ja tällä hetkellä hyvin syvältä kerron, että mulle voi laittaa su kp 1 :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

En jaksa kohta tätä enää, enkä ymmärrä miten saisin itteni tohon tilaan, mitä katherine kertoi.. TIedän, että se voisi auttaa, mut ei onnistu.. Ja valeraskaana olin taas hyvin vahvasti, ja kun kiertokin vähän venyi, niin.. Mutta ei :snotty:

Onnea plussanneille, vaikka voin kyllä rehellisesti myöntää olevani tosi kateellinen! Ajattelin jo, että tällaisilla synnyttäneillä (itellä rv 20) menis kaikilla kauemmin ku kroppa olis valmis uuteen raskauteen, mutta sitten ElinaMarian onnellinen plussa todisti tämän ainoan oljenkorteni vääräksi.. Ihanaa, että toisilla käy noin helposti. Tahtoisin kanssa.. :ashamed:

Muut raskaudet siis alkaneet nopeasti, yk 3 ja yk 1 (joka siis keskeytynyt keskenmeno). Jatkan taustalla edelleen, kun ei tämä kirjoitus ole muuta kuin valitusta, kuten huomaatte. Pahoittelen..

Paljon onnea matkaan plussanneille ja tsemppiä meille tädistä kärsiville.. :hug:
 
Sus soo
Helmitaustailija :hug: pahoittelut tädistä. Mun puolesta sun ei tarvi taustailla sen vuoksi, että pelkäät meille valittavasi. Mä taidan tehdä sitä nyt koko ajan myös. Kai tämä meidän kuumeilijoiden elämä on yhtä ylä- ja alamäkeä eli välillä alkaa jo innostua ja toivoa parasta kun tuntee ja kokee jos jonkinlaisia raskausoireita. Mutta totuus paukahtaakin sitten päin näköä kun se pirulainen kurvailee paikalle! Jaksamisia sinulle h-taustailija! Itse pelkään tuota kp ykköstä yli kaiken tällä hetkellä :eek: :(
 
Mullaki oireet lieventyny nyt jo parina pvänä et oisko se sit se täti joka saapuu paikalle enkä ookaa raskaana :'( ja mulla ku ol nii vahvat epäily aiemmi... nooh, ei pidä viel heittää kirvestä kaivoon :)

Helmitaustailijalle voima :hug: Kyl se sielt viel tulee ku jaksat siihe uskoa! Tsemppiä! :) :hug:
 
Heippa taas!
Tuhruilua ollut enemmän ja vähemmän.Kivut eivät ole yltyneet vaan päinvastoin.Välillä jomottaa menkkamaisesti.En tiedä miksi, mutta tein aamulla TAAS testin joka oli nyt selkeästi plussa.Ei voinut erehtyä.KUITENKAAN en usko että hyvin käy.Tää tuhruilu ei vaan tunnu normaalilta.Lämmöt koholla mutta muuten olo ihan normaali.Rinnoissa ei mitään arkuutta.Vatsan jomotusta ja testin plussaa huolimatta aivan normi fiilis.
Onneksi huomenna ja keskiviikkona tutkitaan veren hormonin pitoisuus.Tiistaihin asti jatkan vielä keltarauhasen ja primaspanin ottoa mutta jos esiintyy laskua niin sitten jäävät pois ja toivon vuodon käynnistyvän itsekseen.Yllättävän rauhallisin mielin olen.Perjantaina muutaman itkun turautin mutta sitten päätin että nyt loppu!Jos se kolmas keskenmeno nyt kolkuttelee niin tulis sitten heti.Pääsis paljon helpommalla!
Mutta jos hormoni onkin noussut normaalisti niin sitten täytyy vaan odotella sinne varhaisultraan joka on vasta 15.5. ja silloin olisi arviolta 6+5 joten syke pitäisi jo näkyä.Harmittaa vaan tää epätietoisuus.Miksei voisi vaan olla niin, että kun nainen tulee raskaaksi muuttuu persus siniseksi niin ei tarttis ihmetellä kaiken maailman tuntemuksia! :LOL: Ja jos vaikka muuttuis laikukkaaksi tietäis että jotain vialla? :kieh:
No joo, huomaatte varmaan mikä mielentila täällä on.Lievästi sanottuna kiukuttaa!
 
Helmitaustailija :hug: ymmärrän täysin ja sitä varten tämä palsta on olemassa että tänne saa purkaa pahan mielensä. :hug:

Sus Soo toivotaan nyt että pysyy menkat poissa! Mielelläni sinut ottaisin mukaani tammikuun toivot -pinoon odotuspulelle! =)

Toive mä pidän sulle kovasti peukkuja!!! Jostain oon kyl lukenu että nuo alkuraskauden vuodot voi olla ihan tavallisiakin. :hug: Ja mullahan on ollu ihan samanlainen olo - menkkajuilintaa ja plussaa lukuunottamatta ei tunnu raskaalta! paitsi tänään aamulla tosi ällö-öklöolo ja tissejä on alkanu ihan pikkasen aristaa...

Hirmusti tsemppiä kaikille! Ja toivon että kaikki siirrytte seuraani odotuspuolelle pian! :hug:
 
Heips! Mulla taitaa tuo kp olla jo 29 jos en ihan väärin laskennut!

ElinaMaria : Kiitos tsempistä. Mä en ihan vielä uskalla ilmoittautua odotuspuolelle. Odotan ainakin nuo verikoe tulokset niin katselen sitten millä fiiliksillä olen! Onnea vielä sinulle! :flower: :heart:
 
Helmitaustailija, pahoittelut menkkojen alkamisesta!
Minusta kuitenkin voit hyvin täällä purkaa ilojasi ja surujasi, sitähän varten tälläinen paikka on!

Toive: Minullakin oli kuitenkin menkkamaisia kipuja niin paljon nykyisen kuopuspoikani kohdalla, että soitin Tyksiinkin, mutta loppujen lopuksi kaikki meni hyvin ja terve poika silloin syntyi. Sama nyt tässä viimeisimmässä raskaudessa kipuja menkkamaisia oli, mutta ei ne menkat kuitenkaan alkaneet. Eli jostain syystä menkkakivut kuuluvat usein asiaan?

Sussoolle Onnea, että plussaa kuitenkin tulisi testiin!


Kiva ElinaMaria ja Katherine ja My Angels, sekä muutkin jo plussan saaneet kerrotte meille kuulumisianne! Ihailen varsinkin MyAngelsin positiivisuutta!
Ja sydämestäni teille/ meille kaikille sen vauvan toivon vielä syliin asti!
 
nännit vaan kipeytyy enemmän ja enemmän :/ ihan kun plussakierrossa..valkkari ei oo tyrehtynyt niinkun kuuluis oviksen jälkeen vaan on aika runsasta ja oikeen valkoista. kn on pitkulainen ja kiinni, aika ylhäällä..voi kun siellä nyt olis se hedelmöittyminen tapahtunut, niin tuttuja tuntemuksia verrattaen plussakiertoon :saint: kiinnittymistä odottelen vois tulla jo tänään tai viimestään keskiviikkona. toivottavasti tunnen sen jos on tullakseen, viimeksi todella selvä kipu+vuoto n. 5 päivää oviksesta :saint:

helmitaustailija iso :hug: sinulle!! kauankos teillä on yritystä keskenmenon jälkeen? meille tulee kohta puoli vuotta :/ onko sun kiertos kuitenkin normaali ja säännöllinen? mä hakeuduin lääkäriin kun ei ollut kierrosta tietoakaan ja selvisi ettei siellä ole ovista tapahtunutkaan sitten keskenmenon..clomit avuksi ja elämäni ensinmäinen ovisplussa pärähti testiin kp 18-19. kannattaa rohkeasti mennä lääkärin puheille jos tuntuu siltä, ettei kaikki ole normaalisti :saint:

toive toivotaan tosiaan että kaikki menisi hyvin tällä kerralla!! koita nyt vaan rauhottua ja levätä, ajatella jotain muuta! (joo, helpommin sanottu kun tehty) :D


sus soo et siis ole testaillut vielä?? koskas meinaat, jos meinaat..? toivotaan todella plussaa!! :heart:

 
hui ku n tullu paljon tekstiä parissa päivässä,tässä ollu viikonloppuna kaikkea tekemistä niin ei oo ehtiny lukeen palstan tapahtumia
katherine : kiitos eiköhän se plussa sieltä tule ku ei asiaa liikaa mieti!! =)
 
Hiphei vain kaikille pitkästä aikaa! Muutto on nyt tehty ja omassa kodissa on niin ihana asustella. Onnea vain varjostaa se että mulla epäillään kilpirauhasen vajaa toimintaa. Tiistaina pitäisi saada tietää tulokset. Sehän aiheuttaa keskenmenoja. Ja kaiken lisäksi mulla suuri epäilys että olen raskaana kun tissit tuli eilen ihan järkyttävan kipeiksi ja turvonneiksi. Viimeksi näin kipeät ollut silloin kun aloin poikaa odottamaan. Jännittää, jännittää. Mutta tiistaina aion tehdä testin. Ei meinaa millään pysyä housuissaan!!!!!


Onnea kaikille plussanneille!!! Teitä on nyt niin paljon että saatte yhteis onnittelut ja toivon paljon tarriksia kaikille matkaan mukaan. Saas nähdä tuunko itse perässä


Äh, nyt poika huutaa jotain. Palailen kertomaan tiistaina miten mun kävi!

Plussa puhureita kaikille!
 

Yhteistyössä