K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bluza on upea biisi! 🩷 Laitetaanpa kuulkaa hihat heilumaan ja pyydetään sitä radiosoittoon Suomessakin!

Kaikki voittaa jos täälläkin useammat löytää bändin, joksut sais kuuntelijoita ja se tarkoittaisi ehkä sitten lisää keikkojakin meille tänne. Joku vinkkasi aiemmin että YleX:n Anne Lainto voisi olla toimittaja, johon kannattaisi ottaa yhteyttä. Ja kaikille sopiville kanaville toivetta vaan menemään.

On tästä ennenkin ollut puhetta ja itsekin oon aiemminkin jonkun pyynnön laittanut mut nyt on ihana uusi biisi mitä voidaan pyytää.
 
vierailija
Eilen tuli jossain vastaan linkki Cvetlicarnassa esitettyyn Vse kar vemiin ja sekin oli olennaisesti erilainen kuin levyversio. Ja aika samaan tapaan eli rajumpi ja rockimpi. Silti levyversio (ja nykyiset liveversiot) on tosi suosittuja, vaikka silloiset fanit luultavasti ehti rakastua ekaan kuulemaansa. Mulla on kyllä luopumisen tuskaa kevään live-bluzasta, vaikka tykkään tästäkin. Ei varmaan sittenkään pitäis kuulla mitään välivaiheita, koska bändihän tietty tekee mitä lystää. Oikeastaan vähän naurattaa kun ne aluksi kertoivat kokeilevansa miten uudet biisit otetaan vastaan, ja bluzaa rakastettiin, ja sit ne lopulta tekikin ihan erilaisen tästä 😄 Hyvä vaan että tekevät just mitä itse haluavat!
 

Yhteistyössä