Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

No niin..yöllä pyyhkäisin verta ja menkkamaiset kivut alkoivat illalla eli huonolta näyttää taas.Hyvä puoli on että jos nyt se kolmas keskenmeno tulee niin meneepähän kesken heti kättelyssä.Ei tarvitse saada turhaa toivetta sydämen sykkeestä ja taas nähdä että se on hiipunut toiseen ultraan mennessä.Lääkäri meinas että jatkan vielä lääkitystä ja jos vuodot alkavat kunnolla niin sitten lopetan ne ja hyväksyn tosiasiat.Tarkistusultra on toukokuussa johon menen joka tapauksessa toteamaan että kohtu on tyhjä.
Olisitte nähneet miehen ilmeen.Sitä en unohda ikinä.Raasu oli eilen vielä niin onneissaan vaikka häntä olen toppuutellut.Alan pian tosissaan miettiä olenko hälle se oikea nainen kun en pysty edes lasta hälle antamaan.
Pidän teidät ajantasalla.Voin pysyä vielä hetken haamuilijana.
 
jj-t lämmöt nousee varmaan noin 2:n vuorokauden kuluttua! ja paljon Onnitteluja Ovulaatiostasi! :heart: Nyt vaan paljon Onnea jatkoon, jotta tulee plussa raskaustestiinkin. Ja paljon tietenkin touhuilua! :flower:

ElinaMaria Ihanaa, sait plussan, hirmu paljon onnitteluja! :hug: :flower: :flower: :flower:
Ja paljon Tarroja ja keikkea hyvää masuasukille koko masumatkan ajaksi! Eikö ole ihanaa!? Minä pvnä, siis mikä kp kun sait negaa? Silloin varmaan liian aikaista testata!? Minä kun olen himotestaaja ajattelin jo 10pvää oviksesta eka kerran testailla! :LOL:


Ihanaa aurinkoisen päivän jatkoa kaikille ja paljon onnea plussiin nyt jokaiselle! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Rouva Pikkumyy, kiitos onnitteluista!
testasin dpo 11 ja sillon puhdas nega. Tänään siis dpo 15. Niin mun kiertopäivät ekan negan kohalla oli 24/27.

Miracle... =) elä sit pety. Mulla ei näkyny mitään sillon vielä!!! ;)

Ei voi tätä käsittää. Pelottaa ihan tosi paljon... tuulimunat, kemialliset, np-ultrat, ja kaikista pahin hirviö RAKENNEULTRA.... joo. menen ehkä hiukan edelle asioissa... pelottaa ihan vietävästi. :/
 
no sehän se, rouva pikkumyy, että mulla ei oikeastaan ollu mitään oireita!

kp 17-19 sattu ihan sikana mahaan ja kp 18 tuli pieni ruskea tuhru. KN hyppäsi heti ylös oviksen jälkeen ja sinne jäi ja nyt on kova nakki. :LOL: kp 26 jäi sormeen ruskeaa tuhrua kun kokeilin KN:aa, mutta sen jälkeen pelkkää valkkaria.

Väsyttää. Janottaa ja öisin en meinannu saada unta. Ja Öisin kurkku kuivui.
Menkkakipuja n. kp 22 lähtien ja tunne siitä asti että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä! Kaks viimeistä päivää laitoin siteen varmuuden vuoksi, mutta ikinä sinne ei tullut mitään... :)

Mutta ei pahaa oloa tai kipeitä tissejä.. lämmöt ylhäällä, vaikka kp 26 ne putos alas ja nous seuraavana päivänä uudestaan...
 
Toive81 toivotaan ettei peli olisi vielä menetetty! :hug:

ElinaMaria hurjasti onnea :flower: Toivotan oikein onnen täytteistä odotusta =)

Mielellään tulisin sinun kanssa tuonne odotuspuolelle... nyt vaan on niin että tänä aamuna testasin taas, viiva ei ole vahvistunut vaan on äärimmäisen heikko, ja sillä kesti paljon kauemmin tulla näkyviin... :/
Ei ollut kelloa tuossa, mutta olen aika varma että meni yli se kymmenen minuuttia, jonka jälkeen ei enää saisi edes testiä katsoa. Odotin kyllä plussaa jo vaikkei oireita olekaan, mutta kun oviksesta on yli 2 viikkoa eikä menkoista ole tietoakaan...
Ei kai tässä parane vielä heittää kirvestä kaivoon, mutta kun oli saman merkkinen testi ja kaksi päivää myöhemmin, viimeksi tehty illalla ja tänään aamuvirtsasta...
Niin ei voi olla kovin hyvä merkki tämä. :(

Nyt on vaan semmoinen olo että tapahtuisi nyt jotain, alkaisi sitten menkat jos ovat alkaakseen, eikä kiusaisi tällä lailla. :headwall:

Kiitokset tsempeistä tuon opparin kanssa, kaippa se tästä pikkuhiljaa. Tällä hetkellä oon jopa iloinen siitä, että pitää sitä tehdä, niin on pakko ajatella jotain muuta kuin tätä rumbaa. Senpä pariin taas välillä :wave:

-Meritähti-
 
mäkin tykkään tuosta äitiyspaketista, vaikka sais mun mielestä olla enemmänkin väriä. mut ymmärrän et on oltava "neutraali" kun kaikki ei tykkää kirkkaista väreistä... voi että, tuollaisen minäkin saan pikkuiselleni... toivottavasti. nyt tuntuu että kuvittelinko sen aamuisen viivan? Pakko mennä ostamaan testi tänään ja huomenna aamulla testata uudestaan... :ashamed:

muoks * niin ja Meritähti älä vielä luovuta. Muistaakseni Jive -nimimerkillä tuolla esikoista odottavien pinossa oli sama juttu mutta viiva vahvistuikin uudestaan!!! :attn:
 
Oooooohhhhh la laaa!! Onnea plussanneille!!

Tosi ihanaa että plussia satelee!! Lisää vaan!

Kaikkea hyvää odotukseenne!!



Tänne kuuluu hyvää. Ultrattu on jo lähes 10 kertaa noiden vuotojen takia, ja muutama viikko sitten selvisi vihdoinkin se syy! Eli istukan osittainen repeytyminen

Tiedän - se kuulostaa erittäin kamalalta, mutta onneksi vauva voi hyvin, ja vuotelut ja kivut ovat lakanneet kun jäin sairaslomalle

Meillä siis töissä koko ajan nostelua ja nopeita repäisyliikkeitä, ja lääkäri epäili että tuo istukan reuna on revennyt/irronnut kohdunseinästä ihan alkuraskaudessa, koska ekan kerran vuotoja tuli rv 5+1. Nyt sitten odottelen kontrolliultraa, ja pidän tuon nostorajan, eli yli 3-5kg:n tavaroita en saa nostella

Voitte kuvitella miten avuttomaksi itseni tunnen välillä, kun en voi edes ruokakaupassa yksin käydä

Mutta teen mitä vain, että saan syliini elävän vauvan syksyllä!!


Liikkeitä olen tuntenut nyt kohta 2 viikon ajan
ja ne auttavat jaksamaan tätä niin raskasta aikaa kun enkelimme kuolinpäivä lähenee...

Hänen haudallaan on jotenkin nyt niin vaikeaa käydä...

Kun menen sinne, alan pelkäämään että joudumme tämänkin vauvan laskemaan hautaan



Haluan sanoa teille kaikille, että älkää menettäkö toivoanne!

Käsitelkää menetyksiänne, itkekää kun siltä tuntuu. Antakaa itsellenne aikaa

Näin minäkin teen edelleen, ja vaikka monesti olen ajatellut kyynelien jo loppuvan kun niitä on niin paljon tullut, niin ehei, kyllä niitä vaan riittää

Itkun tarkoitus on parantaa, ja sitä se tekeekin vaikka ei se aina siltä tunnu. Itku rakentaa ihmistä uudelleen kasaan, ja olet aina hitusen vahvempi ihminen itkun loputtua


Pitäkää mielenne avoimina, ajatuksenne luottavaisina ja uskokaa siihen pieneen ihmeeseen joka plussatestillä teille tulee ilmoittamaan tulostaan


Kaikkea hyvää teille!! Odotan teidän jokaisen saapuvan pian odotuspuolelle!!



:MyAngels ja niin rakas rv 16+0
(ultran mukaan rv 16+3)
 
Miksi se on niin vaikeeta muiden ymmärtää...äitini kysyi eilen kolmannesta lapsesta ja siitä menemmekö tutkimuksiin. No, sanoin, että annetaan ajan kulua ja katsotaan. Siihen äiti totesi (yritti kai lohduttaa), että onhan teillä jo kaksi ihanaa RIITTÄVÄÄ lapsukaista. Miten joku VOI sanoa noin, oma äitikin vielä. Mistä se tietää mikä meille on riittävä...AAAAARGH!!! eilen oli muutenki vaikee päivä ja illalla ku äiti ton tokaisi, tuli pala kurkkuun ja oli pakko lopettaa puhelu. Muut ei vaan ymmärrä. TAAS VUODATUSTA, SORRY!
Nyt aurinkoista onnea plussanneille ja ihanaa My Angels että kaikiesta huolimatta pikkuinen ja sinä voitte hyvin. Tää mun tunnepurkaus johtuu myös siitä ku mies on toisella puolella maapalloa työmatkalla ja mä lasten kanssa ilman lämmintä syliä :'( Kyllä tämä taas tästä. Onneksi olette olemassa kanssasisaret :heart:
 
singa: :hug:

MyAngels: ihanaa et kummiski kaikki hyvin! Toivotaan et jatkossakin pienokainen kehittyy ja kasvaa normaalisti ja kaikki menis hyvi! Ja must kyl tuntuu et tuun peräs vaikkakin.. välil meinaa usko loppua ko oireet menee aaltoillen et ei välil juur mitää ja välil hirveestiki.. mut kattoo ny :)
 
Sus soo
Moi!

Mä olen nyt taustaillut hetken aikaa. On vähän ajatukset sekaisin... Mulla keskiviikkoaamuna tuli kerran pyyhittäessä ihan pikkaisen verta. Eilen illalla vähäsen että laitoin siteen. Tänään ei taas mitään. Eli ei mulla mielestäni kyllä vielä uusi kierto ole menossa. Eli antaa olla vain tuo kp32 tuolla listassa. Mulla ei ole mitään menkkaoireita. Lämmöt edelleen koholla ja hajuaisti toimii edelleen kovin tehokkaasti. Ärsyttää kyllä kaikki pikkuasiat, mutta tuo oire sopii molempiin tapauksiin varsin hyvin. En kyllä jaksa testatakaan uudestaan :ashamed: odottelen vaan tätiä kunnolla paikalle. Mä jo alkuviikosta testasin ja silloin oli selvä nega, niin en minkäänlaista toivoa tähän kiertoon jaksa pitää yllä. Jos ei viikon päästä ole vielä kunnolla tullut vuotoa, niin katsotaan sitä testausta sitten. Tämä on ihan kamalan rasittavaa...

Onnea plussanneille ja haleja niille, jotka niitä tarvitsevat. Mä en edes nimiä nyt jaksa kaivaa esille keitä oikeesti pitäisi onnitella tai lohdutella. :hug:

Täytyy alkaa pullanleivontaan, jotta saa ajatukset pois kaikesta muusta mieltä painavasta.

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
-Sussoo-
 
Heipsis! Muutamat päivät menneet nyt hyvin hiljaisissa tunnelmissa, nimittäin menkat alkoi keskiviikkona ja olo on ollut tooooooooosi pettynyt! :'( Mut jos jotain positiivista pitää löytää niin kierto lyheni lähes normaaliin mikä ennen keskenmenoakin oli.

Tilailin juuri ovistikkuja. Täytyy katsoa vain eteenpäin vaikka masentaakin.

Onnea ElinaMaria! Ihana juttu :flower:
Toive81, pidähän meidät ajan tasalla. Kaikki toivotaan parasta ja pidetään peukkuja.



Sus soo, ihan lupaavaltahan tuo kuulostaa, ettei täti ole vielä ilmaantunut! Pieni vuoto alkuraskaudessahan on ihan normaalia.. Miten maltat olla testaamatta? Peukkuja sinullekin!

Luminia
 

Yhteistyössä